Jouw stijl versus stijl vriend/man
+21
Pompoen
Mizz_S
Lavendel
Guus
Ibbeltje
Linda
Jade
Benthe
VeryCherry
Rush
Ella
Ooh La La!
Caresses
minoessepoes
M-G
Dennenappel
RYW
Paper Crown
Winegum
Highway
Marin
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw stijl versus stijl vriend/man
2CKC2 schreef:Nou mijn man beslist mee met de grote dingen en als hem iets echt niet bevalt dan hoor ik dat echt wel maar over het algemeen vind hij dezelfde dingen leuk. Waar hij wel een bloedhekel aan heeft is als ik hem in zijn ogen bijna identieke vazen *ik noem maar wat* laat zien, dan zegt hij: alsjeblieft neem er een het maakt me echt niet uit schat.. haha.
Zo gaat het bij ons ook. Vooral met die vazen is erg herkenbaar
Gast- Gast
Haha mijn vriend wil juist heel graag inspraak hebben in alles, heel vermoeiend. Maar ik heb inmiddels geleerd dat ik hem subtiel op dingen moet wijzen die ik graag wil en het dan zo brengen dat het lijkt alsof het zijn idee is. Dan krijg ik wat ik wil en heeft hij het idee dat hij alles zelf verzonnen heeft! Zijn we allebei blij
Gast- Gast
Gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak. Buiten dat vind mijn vriend ook eigenlijk alles wel best waar ik mee aan kom zetten en is hij allang blij dat hij zich daar niet mee hoeft te bemoeien.
Samenwonen is geven en nemen. Hij is nogal een rommelkont met computers en camera's, daar laat ik hem dan zijn gang in gaan. Daarom is de zolder van hem en heb ik mijn eigen kledingkamer. De woonkamer is vrij neutraal, veel grijstinten en hout.
Over het algemeen ben ik degene die uiteindelijk bepaald wat er in huis komt te staan maar zoals ik al zei vind hij het allemaal prima.
Ook jij hebt het recht om het huis een beetje eigen te maken en voor jou het gevoel te creëren dat het je thuis is. Je zult misschien allebei een beetje water bij de wijn moeten doen maar uiteindelijk moet het toch wel goed komen? Veel succes en plezier samen!
Samenwonen is geven en nemen. Hij is nogal een rommelkont met computers en camera's, daar laat ik hem dan zijn gang in gaan. Daarom is de zolder van hem en heb ik mijn eigen kledingkamer. De woonkamer is vrij neutraal, veel grijstinten en hout.
Over het algemeen ben ik degene die uiteindelijk bepaald wat er in huis komt te staan maar zoals ik al zei vind hij het allemaal prima.
Ook jij hebt het recht om het huis een beetje eigen te maken en voor jou het gevoel te creëren dat het je thuis is. Je zult misschien allebei een beetje water bij de wijn moeten doen maar uiteindelijk moet het toch wel goed komen? Veel succes en plezier samen!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben wel dezelfde smaak en de meubels hebben we ook samen uitgezocht/ opgeknapt en dat ging eigelijk heel soepel allemaal.
Ik hou niet van teveel dingentjes/ tierelantijntjes overal, maar wat ik er neerzet dat interesseert mijn vriend dan weer helemaal niks. Kaarsen en bloemen geeft hij niks om, hij vind het prima als ik het er neerzet, maar de kaarsen aansteken doe ik echt voor mezelf en niet omdat hij dat nou zo gezellig vind. Ik koop ook gewoon wat ik leuk vind en vaak ziet hij niet eens dat er iets nieuws staat.
Hij heeft eigenlijk alleen maar commentaar op de kussens op de bank. Ik vind dat gezellig veel kussentjes op de bank en we hebben er dan dus ook 8 kussens op de bank liggen, allemaal zwart/ wit maar allemaal verschillend in maat en vorm en de bank ligt echt vol. Ik vind dat heerlijk en kruip helemaal in die kussen, mijn vriend vind het niks, volgens hem past hij door al die kussens niet meer op de bank en hij gooit ze dus ook altijd aan de kant. En daar kunnen we dan weer heerlijk over kibbelen want ik vind het priam dat hij ze aan de kant gooit, maar liever niet op de grond. Maar goed als dat alles is.
Ik hou niet van teveel dingentjes/ tierelantijntjes overal, maar wat ik er neerzet dat interesseert mijn vriend dan weer helemaal niks. Kaarsen en bloemen geeft hij niks om, hij vind het prima als ik het er neerzet, maar de kaarsen aansteken doe ik echt voor mezelf en niet omdat hij dat nou zo gezellig vind. Ik koop ook gewoon wat ik leuk vind en vaak ziet hij niet eens dat er iets nieuws staat.
Hij heeft eigenlijk alleen maar commentaar op de kussens op de bank. Ik vind dat gezellig veel kussentjes op de bank en we hebben er dan dus ook 8 kussens op de bank liggen, allemaal zwart/ wit maar allemaal verschillend in maat en vorm en de bank ligt echt vol. Ik vind dat heerlijk en kruip helemaal in die kussen, mijn vriend vind het niks, volgens hem past hij door al die kussens niet meer op de bank en hij gooit ze dus ook altijd aan de kant. En daar kunnen we dan weer heerlijk over kibbelen want ik vind het priam dat hij ze aan de kant gooit, maar liever niet op de grond. Maar goed als dat alles is.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Invloed accessoires
Ik heb een grote invloed, hij qua accessoires bijna niet. Ja de televisie en 5 schilderijen (waarvan ik er 2 echt lelijk vind, en laten die nou net in de woonkamer hangen) hangen er omdat hij dat graag wil. Alle andere accessoires komt van mij.
Vriend mening
Zolang er een bank is met tv is hij tevreden. Ideaal. Al moet ik zeggen dat ik de muur geverfd wil hebben en hij vind het nu wel mooi zo. Irritant, ik ben namelijk echt zat van de huidige kleur.
Kleine dingen koop ik altijd gewoon. Grote meubels wel in overleg. We hebben over het algemeen wel dezelfde smaak. Alleen is hij nogal rommelig en ik totaal niet. Dus ruim vaak zijn rommel op en daar kan hij niet zo goed tegen omdat er volgens hem een 'systeem' in zijn rommel zit. En hij het na het opruimen niet terug kan vinden.
Verder geen truukje om eigen wil door te duwen. Ja ik blijf steevast zijn troep opruimen ondanks dat hij dat niet wil. Maar dan moet hij het zelf maar doen, ik ga niet in een rommelig huis zitten.
Ik heb een grote invloed, hij qua accessoires bijna niet. Ja de televisie en 5 schilderijen (waarvan ik er 2 echt lelijk vind, en laten die nou net in de woonkamer hangen) hangen er omdat hij dat graag wil. Alle andere accessoires komt van mij.
Vriend mening
Zolang er een bank is met tv is hij tevreden. Ideaal. Al moet ik zeggen dat ik de muur geverfd wil hebben en hij vind het nu wel mooi zo. Irritant, ik ben namelijk echt zat van de huidige kleur.
Kleine dingen koop ik altijd gewoon. Grote meubels wel in overleg. We hebben over het algemeen wel dezelfde smaak. Alleen is hij nogal rommelig en ik totaal niet. Dus ruim vaak zijn rommel op en daar kan hij niet zo goed tegen omdat er volgens hem een 'systeem' in zijn rommel zit. En hij het na het opruimen niet terug kan vinden.
Verder geen truukje om eigen wil door te duwen. Ja ik blijf steevast zijn troep opruimen ondanks dat hij dat niet wil. Maar dan moet hij het zelf maar doen, ik ga niet in een rommelig huis zitten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Toen ik bij mijn vriend kwam wonen was het echt een studentenhuis. Alle spullen waren van Ikea, al helemaal afgeleefd en spuuglelijk. Gelukkig stond er niet heel veel in huis
Om mee te beginnen heb ik behang gekozen om de muur waar de eettafel tegen aan staat te behangen. Daar kreeg hij een rolberoerte van! TE druk, TE vrouwelijk. Wat moesten zijn vrienden daar wel niet van denken?! Ik heb het er toch op geplakt. Hij twijfelde. Dag of 2 later komen wat vrienden langs en die zeiden allemaal hetzelfde; tof behang zeg! Toen mocht het blijven hangen
Verder ben ik vooral degene die ideetjes aandraagt, maar weet wel wat zijn smaak is. Hij vind het vooral erg moeilijk om het uit te leggen en voor zich te zien. Als ik een muur wil verven kies is 5 kleurtjes uit die ik mooi vind en dan kiest hij daar de kleur uit die hij mooi vindt. Zo ook met accessoires, ik laat plaatjes zien, hij "bepaalt". haha.
Gaat best goed zo. Gelukkig heb ik ook niet echt een super vrouwelijke smaak met tierelantijntjes en landelijke/romantische invloeden.
Om mee te beginnen heb ik behang gekozen om de muur waar de eettafel tegen aan staat te behangen. Daar kreeg hij een rolberoerte van! TE druk, TE vrouwelijk. Wat moesten zijn vrienden daar wel niet van denken?! Ik heb het er toch op geplakt. Hij twijfelde. Dag of 2 later komen wat vrienden langs en die zeiden allemaal hetzelfde; tof behang zeg! Toen mocht het blijven hangen
Verder ben ik vooral degene die ideetjes aandraagt, maar weet wel wat zijn smaak is. Hij vind het vooral erg moeilijk om het uit te leggen en voor zich te zien. Als ik een muur wil verven kies is 5 kleurtjes uit die ik mooi vind en dan kiest hij daar de kleur uit die hij mooi vindt. Zo ook met accessoires, ik laat plaatjes zien, hij "bepaalt". haha.
Gaat best goed zo. Gelukkig heb ik ook niet echt een super vrouwelijke smaak met tierelantijntjes en landelijke/romantische invloeden.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb het vrij makkelijk. Wij hebben eigenlijk dezelfde smaak maar qua prulletjes ed koop ik alles en hij vind het best. Het is nog niet voorgekomen dat er iets terugging
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
M`n vriend houdt van hout en weinig accessoires, ik van strak met leuke accessoires en kaarsen.
M`n vriend heeft z`n hout gekregen en ik m`n accessoires en nu vindt hij het ook wel gezellig en ik vind het hout ook wel mooi!
M`n vriend heeft z`n hout gekregen en ik m`n accessoires en nu vindt hij het ook wel gezellig en ik vind het hout ook wel mooi!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh, onze stijlen liggen mijlen en mijlenver uit elkaar. Het is al een hele klus om iets simpels als een lamp uit te zoeken die we allebei leuk vinden
We zeggen wel is tegen elkaar dat we maar twee 2onder1kap huizen moeten kopen, dan is een huis voor hem en een huis voor mij en dan maken we in het midden in de woonkamers een deur, maar kunnen we het allebei naar onze eigen smaak inrichten, whahaha.
We zeggen wel is tegen elkaar dat we maar twee 2onder1kap huizen moeten kopen, dan is een huis voor hem en een huis voor mij en dan maken we in het midden in de woonkamers een deur, maar kunnen we het allebei naar onze eigen smaak inrichten, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
gelukkig zijn onze stijlen wel ongeveer hetzelfde dus qua interieur hebben we zo`n beetje alles samen uitgekozen. Het is wel zo dat ik ook heel erg van de felle kleurtjes e.d. ben dus toen het compromis gesloten dat ik in de tuin m`n gang mag gaan. Dus lekker felle potten met felle bloemen erin e.d. Misschien kan jij ook een kamer 'opeisen' voor jezelf en hier wel je eigen dingetjes inzetten? (weet natuurlijk niet of die mogelijkheid er is)
Gast- Gast
Het maakt mijn vriend allemaal niets uit. Dus wij hebben een bloemetjesbehang (zwart-wit) in de woonkamer en ik had een tijd lang een muur limegroen en veel groene accessoires. Inmiddels vind ik daar niets meer aan en is al het groen vervangen door grijs. Mijn vriend vindt het wel prima. Soms trekt ie wel eens een wenkbrauw op als ik weer eens iets uit de kringloop heb gesleept (zo heb ik oud speelgoed dat ik dan in een kleur spuit in de kamer als accesoire) en hij gaat natuurlijk wel mee bank uitzoeken en zo, maar over het algemeen vind hij het prima wat ik doe.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Onze stijlen sluiten redelijk goed aan en als de een iets niet wil en de ander wel gebeurt het niet. Maar eigenlijk hebben we dat nog nooit echt gehad. En soms moet ik mijn vriend gewoon even laten zien hoe het wordt en dan vindt hij het opeens wel goed haha. Maar het scheelt wel dat we anti-kraak wonen en nog niet heel veel moeite doen voor het interieur. Al denk ik dat als we eenmaal een eigen huis hebben dat het ook prima zal gaan.
Gast- Gast
Onze stijlen zijn wel ongeveer hetzelfde! We houden allebei van netjes. Mijn vriend vindt het meeste wat ik doe wel best
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:We houden allebei van netjes.
Wij houden allebei van troep. Of zijn er althans echt een ster in.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Jade schreef:We houden allebei van netjes.
Wij houden allebei van troep. Of zijn er althans echt een ster in.
haha, dan passen jullie ook goed bij elkaar! Ik ben echt benieuwd naar jullie huis straks! Komt er nog een housewarming-meeting ?
Jade- Ratel
Jade schreef: Komt er nog een housewarming-meeting ?
Geen meeting, wel een feest maar dat zullen alleen genodigden zijn, sorry (is direct voor z'n verjaardag).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Jade schreef: Komt er nog een housewarming-meeting ?
Geen meeting, wel een feest maar dat zullen alleen genodigden zijn, sorry (is direct voor z'n verjaardag).
Een feest is ook leuk! Ik denk dat wij ook zoiets gaan doen!
Veel plezier met het plannen van alles!
Jade- Ratel
Mijn man en ik hebben beiden geen smaak, harstikke handig!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Marin schreef:Yoyo schreef:Marin schreef:Yoyo schreef: *Op die foeilelijke AJAX-vlag na.. Daar moet nog een keer 'per ongeluk' de fik in... *
Zou je dat echt doen? Nou ja, vast niet affikken want dat is wel heel rigoreus, maar iets weggooien of eisen dat ie weggooit, als hij dat wel heel mooi vindt? Zou je dat andersom niet ook heel k*t vinden?
Nee hoor, grapje Maar hij wil hem op een prominente plek hebben hangen maar ik zie dat niet zo zitten. Hij heeft hem nu in zijn studentenkamer aan de muur hangen, echt foeilelijk, maar dat moet hij lekker zelf weten. Maar in onze woonkamer komt hij gewoon echt niet.
Ja dat kan ik me voorstellen, dat je zoiets niet in de woonkamer wilt hebben. Hopelijk kan ie dan een plekje vinden waar zoiets wel handig kan hangen.
Hier hang heel groot een ingelijste poster van Bob Marley in de huiskamer Daar heb ik nu 3 jaar tegenaan gekeken, en die komt echt niet in onze nieuwe huiskamer te hangen hoor! Die gaat mooi op zijn fitnesskamertje.
Gast- Gast
Mijn vriend is erg makkelijk en vind het vaak allemaal wel goed wat ik uitzoek
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zoey schreef:Haha mijn vriend wil juist heel graag inspraak hebben in alles, heel vermoeiend. Maar ik heb inmiddels geleerd dat ik hem subtiel op dingen moet wijzen die ik graag wil en het dan zo brengen dat het lijkt alsof het zijn idee is. Dan krijg ik wat ik wil en heeft hij het idee dat hij alles zelf verzonnen heeft! Zijn we allebei blij
Dit heeft mijn vriend ook, heel vermoeiend soms. Ik zou wel eens willen dat hij daarin wat meer op mijn vader lijkt, die vraagt echt af waar hij zich druk om maakt en vind alles prima Al mag ik eigenlijk niet klagen, ik heb een hele grote buffetkast vol met Blond Amsterdam in de woonkamer staan en die vind hij hardstikke leuk!
Gast- Gast
Wij zitten echt eng op een lijn, en vinden het ook beide leuk om met het interieur bezig te zijn
Onze stijl is een mix van klassiek, landelijk en eeuhm ik ben even de naam kwijt... Beetje shabby chique
Punk'd en PB, hoe noem je onze stijl?
Onze stijl is een mix van klassiek, landelijk en eeuhm ik ben even de naam kwijt... Beetje shabby chique
Punk'd en PB, hoe noem je onze stijl?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Van samenwonen is nog geen sprake maar ik denk dat we daar wel uitkomen hoor Ik heb geen idee eigenlijk wat hij leuk vindt qua meubels en kleur etc, ga ik binnenkort eens vragen, ben wel benieuwd eigenlijk (hij woont nog thuis dus daar kan ik het ook niet aan aflezen). Hij is ook niet iemand die heel erg moeilijk gaat doen over bepaalde spullen van mij, hij vindt eerder grappig denk ik als ik kom aanzetten met typische vrouwendingen haha. Ach als hij aankomt zetten met een PSV vlag hang ik die van Excelsior eronder en zn horrorfilms collectie komt naast mijn Gooische vrouwen en Desperate housewives te staan dan
Gast- Gast
Ik ga eindelijk samenwonen! whooopwhooop Over 3 weken naar een schattig miniappartementje in Utrecht! Gelukkig is mijn vriend 2 maanden geleden al terugverhuisd van zijn kamer naar zijn ouders dus hij heeft veel troep al weggegooid hehe. Het overgrote deel van mijn meubels gaat mee, dat vind hij prima en is ook wel zijn smaak (veel wit geschilderd hout) alleen vind hij mijn gekleurde en gebloemde kussentjes niet zo leuk, maar dat is begrijpelijk dus daar moet ik nog even nieuwe stofjes voor zoeken.
Ik hou heel erg van de Riviera Maison stijl maar dat vind hij veel te troeperig en te veel.. dus ik denk dat het wel landelijk wordt maar iets minder vrouwelijk
Nu ziet mijn kamer er ongeveer zo uit. Veel gaat dus mee, we hebben alleen een nieuwe bank uitgezocht. Een 2.5 zits bank met een soort canvas achtig stofje en kleurtje.
Ik heb bij mijn ouders nog een hele mooie buffetkast staan, ik weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen.. of wit met een frans blauwe (weet niet welke kleur dat is, maar iig de kleur blauw die ze in frankrijk veel hebben) achterwand. Of whitewash, of whitewash maar dan met die blauwe kleur erdoorheen.. mm lastig!
Haha sorry dat ik je topic overneem met offtopic issues maar ik heb er gewoon zooooveeel zin in
Ik hou heel erg van de Riviera Maison stijl maar dat vind hij veel te troeperig en te veel.. dus ik denk dat het wel landelijk wordt maar iets minder vrouwelijk
Nu ziet mijn kamer er ongeveer zo uit. Veel gaat dus mee, we hebben alleen een nieuwe bank uitgezocht. Een 2.5 zits bank met een soort canvas achtig stofje en kleurtje.
Ik heb bij mijn ouders nog een hele mooie buffetkast staan, ik weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen.. of wit met een frans blauwe (weet niet welke kleur dat is, maar iig de kleur blauw die ze in frankrijk veel hebben) achterwand. Of whitewash, of whitewash maar dan met die blauwe kleur erdoorheen.. mm lastig!
Haha sorry dat ik je topic overneem met offtopic issues maar ik heb er gewoon zooooveeel zin in
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
We hebben grotendeels dezelfde smaak. Zoeken dezelfde dingen uit in de winkel & wijzen in tijdschriften hetzelfde aan. Maar ik ben meer van de aankleding, kaarsjes, kussens, foto's en dat heeft mijn vriend eigenlijk niet. Ik koop het gewoon & zet het gewoon neer En als die iets echt niet mooi vindt, dan vinden we vaak een compromis over wat hij dan wel wil, en dan heb ik uiteindelijk toch gewoon mijn zin, haha!
Toen ik hier kwam wonen was het echt kaal, met alleen meubels en hier en daar wat spullen die zijn moeder had gekocht om het aan te kleden, haha! Het was dus al enorm verschil toen ik met al min vazen, kussens en kaarsen kwam
Toen ik hier kwam wonen was het echt kaal, met alleen meubels en hier en daar wat spullen die zijn moeder had gekocht om het aan te kleden, haha! Het was dus al enorm verschil toen ik met al min vazen, kussens en kaarsen kwam
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw Stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: