( Mama's) Meiden die AAN willen komen
+10
Filoria
Bruintje Beer
liesje
Tiara
Mirror
Chelle
Annemie
Happydobby
Bolleke
Mom-Of-3
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: ( Mama's) Meiden die AAN willen komen
Thnx nog voor de felicitaties! Ja.. de jongste alweer 1 jaar.. time flies!
Ik weet niet precies wat wel en niet goed is, wel of geen vette dingen voordat je gaat slapen bijvoorbeeld! Ik eet gewoon waar ik trek in heb en probeer daarbij wel rekening te houden met wat voor eten. Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten.. maar kan soms ook schandalig slecht eten.. zak chips.. dipsaus.. burgers.. pff.. maar af en toe moet dat kunnen.
Ik ben ook weer wat meer en vaker gaan eten sinds gisteren en dat gaat wel goed!
Ik weet niet precies wat wel en niet goed is, wel of geen vette dingen voordat je gaat slapen bijvoorbeeld! Ik eet gewoon waar ik trek in heb en probeer daarbij wel rekening te houden met wat voor eten. Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten.. maar kan soms ook schandalig slecht eten.. zak chips.. dipsaus.. burgers.. pff.. maar af en toe moet dat kunnen.
Ik ben ook weer wat meer en vaker gaan eten sinds gisteren en dat gaat wel goed!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Dat moet toch ook kunnen mirror? Dat zal hier ook wel blijven.
Ik eet nu wel weer andere dingen, meer volle producten, probeer er nu toch wel weer op te letten.
Hoeveel weeg je nu mirror? En hoe lang ben je?
Ik eet nu wel weer andere dingen, meer volle producten, probeer er nu toch wel weer op te letten.
Hoeveel weeg je nu mirror? En hoe lang ben je?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik moet ff mijn weegschaal fixen.. dus zal er vanavond of morgen even nieuwe batterijen in doen. Ik gok zo 49/50 kg. M'n broeken zitten weer redelijk normaal in vergelijking met een paar weken geleden toen ik was afgevallen tot 47. Oja, ik ben 1.62m. Op mijn lengte is 2 kg echt veel.. dus ik zou op z'n minst 52 willen wegen. Met 47 kg zaten m'n broeken ruim, zie je m'n ribben een beetje en word ik veel te snel duizelig. Nu zit alles prima op zich, maar idealer zou ik het vinden als ik 52 zou wegen.
Wat is jullie streefgewicht??
Wat is jullie streefgewicht??
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Ik probeer ook aan te komen, wel in rustig tempo, gezien er zwangerschapswens is.
Ben 1.81 en weeg 68 geloof ik. Wil toch weer boven die 70 uitkomen.
Ben goed bezig want ik eet nu selfmade cupcakes haha. vind wel lastig om gezond aan te komen. Stop zo zoon in bed en ga dan nog twee bruine boterhammen met kaas eten.
Ben 1.81 en weeg 68 geloof ik. Wil toch weer boven die 70 uitkomen.
Ben goed bezig want ik eet nu selfmade cupcakes haha. vind wel lastig om gezond aan te komen. Stop zo zoon in bed en ga dan nog twee bruine boterhammen met kaas eten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn streefgewicht is voor nu even 65kg, maar het liefst nog wat meer. Maar eerst dit maar proberen. Hoop echt dag het lukt.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Voor meiden die wel willen, maar eigenlijk nog niet kunnen
» Meiden die zwanger willen worden !
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?
» Meiden die zwanger willen worden !
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: