Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levertijd H&M

+20
SparklingEyes
Poubelle
SnowWhite
Rush
Blond
Marin
girli
Rose
Error
Arwyn
Siem
Jeanette
Tazz
Plien84
JoyceVL
Lotus_
Davinia
tienie31
TukTuk
Lejow
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Levertijd H&M - Pagina 4 Empty Re: Levertijd H&M

Bericht  Arwyn wo 9 mei 2012 - 22:54

Wauw, m'n broeken zijn nu al binnen!
Zo maar even passen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shadowfax do 10 mei 2012 - 7:32

Kun je als je een bestelling met een acceptgiro betaald, het bedrag van de geretourneerde producten er vanaf trekken.
Of moet je eerste de hele bestelling betalen en krijg je dan geld terug?

Lang geleden dat ik besteld heb...en kan het op de site zo niet vinden.
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 8:21

Hoe zit het nou met retourneren? Ik heb een artikel wat ik wil retourneren en ik heb die bon en kan het allemaal terugsturen, maar waarin moet dat? In die zak die ik opengemaakt heb? Of in een andere envelop van mezelf? En moet ik het frankeren? En gewoon bij het postkantoor afleveren? Hoe werkt dat? Dat staat niet op de website, alleen dat je het in goede staat moet afleveren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Puggle do 10 mei 2012 - 8:26

Als ik iets retour doe dan doe ik het in de zak van h&m zelf. Er zit ook een afleverbewijs Bin je bestelling. Die moet je afscheuren en kun je aanvinken wat de reden is dat je het retour doet. Dit papier stop je erbij. Ook zit er een retoursticker op dat afleverbewijs. Je plakt de zak dicht en plakt de sticker over me eigen adres sticker heen. Dan in de brievenbus. smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 8:44

Ik heb op 3 april een blousje besteld, waarbij ze die in de week van 10 april zouden leveren. Het is nu 10 mei en de leverdatum is nu al 4 keer verschoven waarbij de datum nu staat op 11 - 16 juni. Ik vind dit echt absurd lang duren en wilde 'm gaan halen in de winkel, waar natuurlijk mijn maat weer was uitverkocht Evil or Very Mad . Mijn vorige 2 bestellingen had ik trouwens wel binnen 1 week ontvangen. Wat ik trouwens weer erg snel vind voor de H&M.

Gast
Gast

Bericht  Siem do 10 mei 2012 - 8:47

Puggle schreef:Als ik iets retour doe dan doe ik het in de zak van h&m zelf. Er zit ook een afleverbewijs Bin je bestelling. Die moet je afscheuren en kun je aanvinken wat de reden is dat je het retour doet. Dit papier stop je erbij. Ook zit er een retoursticker op dat afleverbewijs. Je plakt de zak dicht en plakt de sticker over me eigen adres sticker heen. Dan in de brievenbus. Levertijd H&M - Pagina 4 561177

Ik breng het juist wel altijd naar een punt van postnl omdat je dan een verzendbewijsje kwijt, ben altijd bang dat het zoek raakt namelijk..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Arwyn vr 11 mei 2012 - 2:40

Arwyn schreef:Wauw, m'n broeken zijn nu al binnen!
Zo maar even passen Levertijd H&M - Pagina 4 561177

Hmm, ik weet nou niet welke ik moet houden..
In ieder geval die van 20,-, die vind ik mooier en zit beter. Ik weet alleen niet welke maat!
De maat kleiner kan dicht, maar zit wel vrij strak en er komen een beetje muffintops boven uit.. De maat groter zit zo beter, maar ik had hem net even 10 minuten aan en dan zit hij toch al wel vrij wijd. Zorgt er wel voor dat er geen hobbels bovenuit komen, maar het is natuurlijk wel een skinny en die moet ook weer niet gaan lubberen (zoals bij mijn andere skinny).
Welke zou ik nou houden?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Rush vr 11 mei 2012 - 2:44

Yoyo schreef:Iedereen met een witte bus kan pakketje bezorger worden bij PostNL.. Moet je nagaan wat voor tjappies dat werk doen. Hetzelfde gebeurd nu met de gewone post. De vaste krachten worden er uit getrapt, en allerlei schorriemorrie moet nu onze post gaan rondbrengen.
Er komt op m`n werk nu ook zo`n drugskop. En dat weet ik zeker, want hij heeft een relatie met een meisje dat ik van vroeger ken. Het is echt een sjappie. Rolling Eyes

Anyway, H&M is gisteren bezorgd. De broek van €40 heb ik retour gestuurd. Zoek wel iets goedkopers haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 4:08

Mijn bestelling was ook alweer binnen smile Nu zou hij eerst 14-18 mei komen maar hij was er gisteren al smile Het gekke was dat ik twee broeken in maat 33/34 had besteld. De ene kreeg ik niet eens over mijn bovenbenen, de ander zit prima. Allebei bij van de &slim collectie. Baalde erg, want diegene die niet paste vond ik juist het mooiste en die kost nu weer 40 euro (Toen ik bestelde 20)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 4:09

Arwyn schreef:
Arwyn schreef:Wauw, m'n broeken zijn nu al binnen!
Zo maar even passen Levertijd H&M - Pagina 4 561177

Hmm, ik weet nou niet welke ik moet houden..
In ieder geval die van 20,-, die vind ik mooier en zit beter. Ik weet alleen niet welke maat!
De maat kleiner kan dicht, maar zit wel vrij strak en er komen een beetje muffintops boven uit.. De maat groter zit zo beter, maar ik had hem net even 10 minuten aan en dan zit hij toch al wel vrij wijd. Zorgt er wel voor dat er geen hobbels bovenuit komen, maar het is natuurlijk wel een skinny en die moet ook weer niet gaan lubberen (zoals bij mijn andere skinny).
Welke zou ik nou houden?

Ik zou de kleinere houden. Omdat die maat groter ook al vrij wijd werd en dat wordt nog wel groter.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 11 mei 2012 - 4:13

Yoyo schreef:Mijn bestelling was ook alweer binnen Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Nu zou hij eerst 14-18 mei komen maar hij was er gisteren al Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Het gekke was dat ik twee broeken in maat 33/34 had besteld. De ene kreeg ik niet eens over mijn bovenbenen, de ander zit prima. Allebei bij van de &slim collectie. Baalde erg, want diegene die niet paste vond ik juist het mooiste en die kost nu weer 40 euro (Toen ik bestelde 20)

Die van 20,- is dat een heel lichte? Dan is dat denk ik dezelfde als die van mij smile
Die andere van 10,-? Daar zat echt veel stretch in! Ik heb van beide broeken 32 en 33 besteld van die van 10,- is in 32 al veel te wijd. Die van 20,- is dus in 32 krap en in 33 na een dag denk ik wel te wijd.. Ik moet 32,5 haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 4:16

Arwyn schreef:
Yoyo schreef:Mijn bestelling was ook alweer binnen Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Nu zou hij eerst 14-18 mei komen maar hij was er gisteren al Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Het gekke was dat ik twee broeken in maat 33/34 had besteld. De ene kreeg ik niet eens over mijn bovenbenen, de ander zit prima. Allebei bij van de &slim collectie. Baalde erg, want diegene die niet paste vond ik juist het mooiste en die kost nu weer 40 euro (Toen ik bestelde 20)

Die van 20,- is dat een heel lichte? Dan is dat denk ik dezelfde als die van mij Levertijd H&M - Pagina 4 561177
Die andere van 10,-? Daar zat echt veel stretch in! Ik heb van beide broeken 32 en 33 besteld van die van 10,- is in 32 al veel te wijd. Die van 20,- is dus in 32 krap en in 33 na een dag denk ik wel te wijd.. Ik moet 32,5 haha Wink

Ja! Die vond ik echt heel mooi. En die van 10 zit inderdaad veel stretch maar vind ik wel erg lekker zitten smile Die van 20 kreeg ik wel omhoog maar om mijn kuit zat hij al veel te strak, kreeg hem bijna niet meer uit haha (Gespierde kuitjes :P). Had graag een nieuwe besteld, maar hij is nu weer 40 dus dat doen we wel als ik klaar ben met afvallen.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 11 mei 2012 - 4:21

Ik weet niet, ik hoe niet zo van stretch.. Ik moet mijn broeken vaak een maat groter kopen omdat ik ze anders niet over mijn heupen krijg en als er dan stretch in zit, gaan ze zo snel lubberen bij mij.
Heb een broek van de WE met stretch, maar die kan ik bij eigenlijk maar een halve dag aan, anders zakt-ie alweer af en lubbert-ie ontzettend bij mijn bovenbenen.
Heb zelf echt smalle kuitjes, dus daar zit de 32 iig niet te strak, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 11 mei 2012 - 4:29

Het shirtje is teruggegaan omdat er 3 gaten in zaten, ben nu aan het afwachten wanneer het verwerkt is, en of ik een nieuw shirt terug krijg..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VanillaRose vr 11 mei 2012 - 5:46

Yoyo schreef:
Arwyn schreef:

Die van 20,- is dat een heel lichte? Dan is dat denk ik dezelfde als die van mij Levertijd H&M - Pagina 4 561177

Ja! Die vond ik echt heel mooi. En die van 10 zit inderdaad veel stretch maar vind ik wel erg lekker zitten Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Die van 20 kreeg ik wel omhoog maar om mijn kuit zat hij al veel te strak, kreeg hem bijna niet meer uit haha (Gespierde kuitjes Levertijd H&M - Pagina 4 253468018). Had graag een nieuwe besteld, maar hij is nu weer 40 dus dat doen we wel als ik klaar ben met afvallen.

YoYo, als je die van de aanbieding in een andere maat wilt moet je het gewoon retour sturen en dan kan je ook invullen opnieuw bestellen op dat papier, daar zet je dan hetzelfde artikelnr. bij en de prijs van 20 euro en de maat die je nu wilt. Dit werkt bij mij altijd als ik eerder iets met korting besteld heb maar het te groot of klein is achteraf.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 5:50

VanillaRose schreef:
Yoyo schreef:
Arwyn schreef:

Ja! Die vond ik echt heel mooi. En die van 10 zit inderdaad veel stretch maar vind ik wel erg lekker zitten Levertijd H&M - Pagina 4 561177 Die van 20 kreeg ik wel omhoog maar om mijn kuit zat hij al veel te strak, kreeg hem bijna niet meer uit haha (Gespierde kuitjes Levertijd H&M - Pagina 4 253468018). Had graag een nieuwe besteld, maar hij is nu weer 40 dus dat doen we wel als ik klaar ben met afvallen.

YoYo, als je die van de aanbieding in een andere maat wilt moet je het gewoon retour sturen en dan kan je ook invullen opnieuw bestellen op dat papier, daar zet je dan hetzelfde artikelnr. bij en de prijs van 20 euro en de maat die je nu wilt. Dit werkt bij mij altijd als ik eerder iets met korting besteld heb maar het te groot of klein is achteraf.

Oh shoot.. Pakketje hebben we net op de post gedaan... Cry

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 11 mei 2012 - 21:52

Ik heb wat leuke positie kleding gezien, maar ben telkens te laat.
Als ik nou uit de catalogus ga shoppen, zou het dan beter gaan of maakt dat niks uit?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud