Levertijd H&M
+20
SparklingEyes
Poubelle
SnowWhite
Rush
Blond
Marin
girli
Rose
Error
Arwyn
Siem
Jeanette
Tazz
Plien84
JoyceVL
Lotus_
Davinia
tienie31
TukTuk
Lejow
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Levertijd H&M
girli schreef:Lijkt me alleen maar goed. Iedereen kan wel zeggen "ik ben de dochter van..." Dat kunnen ze nooit controleren.Yoyo schreef:Ohja, nog even gevraagd naar dat privacy gebeuren; Ze mogen geen gegevens meer geven als de naam niet overeen komt. Toen ik zei; En wat nu als ik gewoon mijn moeders naam gebruik? Ja dat kunnen wij niet controleren... Lekker privacybeleid dan. Sukkels.
Ja maar hanteer dan ook echte regels. Dit zijn regels die kant nog wal raken.
Gast- Gast
Nou verhaal krijgt nog een staartje.
Ik heb het koraalkleurige shirtje nu 2 keer aangehad, nog niet gewassen en ik draag ook geen riem.. Nu zitten er op buikhoogte gewoon 3!!! gaatjes (van verschillende formaten).
Grrrrrrrrr, dus maar weer pissig mailtje gestuurd.
I don't like H&M anymore..
Ik heb het koraalkleurige shirtje nu 2 keer aangehad, nog niet gewassen en ik draag ook geen riem.. Nu zitten er op buikhoogte gewoon 3!!! gaatjes (van verschillende formaten).
Grrrrrrrrr, dus maar weer pissig mailtje gestuurd.
I don't like H&M anymore..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Stom, ik ben ook al de hele dag aan het wachten op een pakketje van de H&M! Het stond via de Track & Trace dat het vandaag aan zou komen en toen zag ik een PostNL busje arriveren met een bezorger, en die liep gewoon langs m'n huis zonder pakje. Blijkbaar hadden de buren dus meer geluk vandaag. En ik heb net een bestelling gedaan en daarvan verdween ook ineens een broek na de bestelling. Ja zeg. Toen was de bestelling ook al geplaatst, dus kon ik niet nog een nieuwe broek toevoegen. Of kan dat wel?
Edit: Gewoon maar een nieuwe bestelling geplaatst met een andere spijkerbroek. Wel 5 euro duurder, maar vooruit.
Edit: Gewoon maar een nieuwe bestelling geplaatst met een andere spijkerbroek. Wel 5 euro duurder, maar vooruit.
Laatst aangepast door Marin op wo 2 mei 2012 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hm, volgens de site van postNL is mijn broek vandaag om half12 bezorgd.
Heb alleen geen briefje in de bus gezien, dus geen idee waar ze hem dan bezorgd hebben.
Heb alleen geen briefje in de bus gezien, dus geen idee waar ze hem dan bezorgd hebben.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn roze broek is ook vandaag thuisbezorgd, na anderhalve maand erop te hebben gewacht. Vanavond even passen, ben nu nog op mijn werk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha, doe je goed Punk'd!
Arwyn- Ratel
Ik heb ook een bestelling geplaatst, komt volgende week als het goed is!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahahaha punk'd.
Ik kreeg een brief in de bus of ik alsjeblieft wilde zorgen dat mijn pakketjes niet meer bij de buren (bedrijf) werden bezorgd want ze werden er gek van hahaha.
Ik kreeg een brief in de bus of ik alsjeblieft wilde zorgen dat mijn pakketjes niet meer bij de buren (bedrijf) werden bezorgd want ze werden er gek van hahaha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hahahaha punk'd.
LOL! Ik schaam me ook wel eens als ik weer naar de buren moet om een H&M pakketje op te halen. Gelukkig bestellen de buren ook veel bij de H&M en halen ze dat weer bij mij op
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Het is gewoon allemaal stom!!! op 1 paartje schoenen van topshop na.
De rest gaat allemaal terug. Het zit voor geen meter. Op 1 van de schoenen zit een dikke vlek dus dan kan ik mooi alles gratis terugsturen haha.
De rest gaat allemaal terug. Het zit voor geen meter. Op 1 van de schoenen zit een dikke vlek dus dan kan ik mooi alles gratis terugsturen haha.
Gast- Gast
Gast- Gast
Jaa die van de Sacha dat kan niet anders dan dat ze leuk zijn!
Ik vind je schoentjes heel leuk. En die onderste heel stom haha. Jammer van de rest!
Ik vind je schoentjes heel leuk. En die onderste heel stom haha. Jammer van de rest!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jaa die van de Sacha dat kan niet anders dan dat ze leuk zijn!
Ik kreeg een mailtje dat de verzending daarvan langer duurde excuses etc etc.
En ineens zijn ze 15 euro goedkoper en nog eens 15% kortings die ik had via een code.. Dat is nog eens leuk. Nu zijn ze nog maar 69 euro (ipv 99 in de winkel) haha
Gast- Gast
Arwyn schreef:Hm, volgens de site van postNL is mijn broek vandaag om half12 bezorgd.
Herkenbaar! Ik had dat een aantal weken geleden met mijn schoenen. Waren ook bezorgd maar waar? PostNL beweerde bij mij thuis (knap als er niemand thuis is en geen handtekening heb gezet). Een klacht ingediend bij PostNL, of ze er iets mee doen is een tweede, en gewoon blijven volhouden dat het bij mij is afgeleverd. Ik kon zien dat er getekend was, maar geen idee door wie. Vervolgens mij een brief opgehangen in het appartementencomplex of degene ajb mijn pakketje kon brengen ivm nalatigheid van de bezorger. En zo zijn er steeds meer klachten te melden over PostNL, gaat lekker!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Het blijkt dat PostNL geen eigen bezorgers meer in dienst heeft, maar bijvoorbeeld zzp-ers daarvoor inhuren.
Deze schijnen hun werk totaal niet naar behoren te doen, pakketjes ergens binnen kwakken, weggooien als ze er geen zin in hebben etc.
Dit hoorde ik van mijn buurjongen, hij heeft jaren als pakketbezorger bij PostNL gewerkt en is dus daarvoor ingeruild.
Deze schijnen hun werk totaal niet naar behoren te doen, pakketjes ergens binnen kwakken, weggooien als ze er geen zin in hebben etc.
Dit hoorde ik van mijn buurjongen, hij heeft jaren als pakketbezorger bij PostNL gewerkt en is dus daarvoor ingeruild.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Het blijkt dat PostNL geen eigen bezorgers meer in dienst heeft, maar bijvoorbeeld zzp-ers daarvoor inhuren.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wat ik begrepen heb, is dat de pakketbezorger van de PostNL failliet is gegaan. Dat is dus blijkbaar weer een onderneming in de onderneming, of een onderneming ingehuurd door PostNL. Een paar vrienden van mij werkten daar (regio Amsterdam). Dus misschien geldt dat voor het hele land? Misschien dat ze daarom dus zzp-ers inhuren ofzo.
Echt zo enorm gaar, ik ga mijn Iphone besteld en wist dat hij die dag binnen zou komen. We hebben geen bel dus ik had een briefje opgehangen of hij alsjeblieft op mijn mobiel wilde bellen, heeft hij er onder geschreven dat hij geen telefoon heeft. Wat een kneus, daar geloof ik echt geen barst van, wie heeft er nou geen mobiel meer tegenwoordig? Toen moest ik nog een dag op mijn telefoon wachten, booee haha.
Echt zo enorm gaar, ik ga mijn Iphone besteld en wist dat hij die dag binnen zou komen. We hebben geen bel dus ik had een briefje opgehangen of hij alsjeblieft op mijn mobiel wilde bellen, heeft hij er onder geschreven dat hij geen telefoon heeft. Wat een kneus, daar geloof ik echt geen barst van, wie heeft er nou geen mobiel meer tegenwoordig? Toen moest ik nog een dag op mijn telefoon wachten, booee haha.
Gast- Gast
hahahaha neee.. dat kan echt niet Wat een sukkel!!
Wat heb je de dag erop gedaan.. Bij de deur gewacht
Hier kwakken ze pakjes wel eens op het balkon (woon 2 hoog).. Echt belachelijk.. Mijn vriend had laatst zeker een pakketje waar voor 300 euro kleding in zat.. Lag gewoon op het balkon gepleurd.
Wat heb je de dag erop gedaan.. Bij de deur gewacht
Hier kwakken ze pakjes wel eens op het balkon (woon 2 hoog).. Echt belachelijk.. Mijn vriend had laatst zeker een pakketje waar voor 300 euro kleding in zat.. Lag gewoon op het balkon gepleurd.
Gast- Gast
Jeej m'n pakketje is binnen! Helaas niet zo veel als Punk'd hahahaha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De pakketbezorger van postNL heeft wel eens een pakje met de waarde van ruim €200 in onze papierbak (kliko) gelegd, zonder een briefjein de bus te doen, het is dat ik voor ik hem aan de weg zette nog evenin de bak keek! Mar wat een eikel. Dikke klacht ingediend en de bezorger moest van postNL persoonlijk zijn excuus komen maken, wat hij toen ook heeft gedaan. Maar ik blijfhet belachelijk vinden, hoe bedenk je zoiets?!?!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Iedereen met een witte bus kan pakketje bezorger worden bij PostNL.. Moet je nagaan wat voor tjappies dat werk doen. Hetzelfde gebeurd nu met de gewone post. De vaste krachten worden er uit getrapt, en allerlei schorriemorrie moet nu onze post gaan rondbrengen.
Gast- Gast
Mijn pakketje van New Look is volgens New Look al bezorgd, maar hier is nog niks aangekomen, begin 'm wel te knijpen nu..!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mijn pakje van de H&M is volgens PostNL aangekomen, maar hier ook echt niks te zien en ook geen briefje in de bus! En de buren weten ook van niks..
Arwyn- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: