Levertijd H&M
+20
SparklingEyes
Poubelle
SnowWhite
Rush
Blond
Marin
girli
Rose
Error
Arwyn
Siem
Jeanette
Tazz
Plien84
JoyceVL
Lotus_
Davinia
tienie31
TukTuk
Lejow
24 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Levertijd H&M
Net besteld... en alles schijnt volgende week gewoon te komen. Wist niet wat ik zag!
Gast- Gast
Ik heb alles dinsdag besteld, en morgen wordt het al geleverd. Dit is echt een record... meestal duurt het zo lang!
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Megara schreef:Lejow, even een mailtje sturen en in elk geval gaan zeuren om korting. Daar zijn ze vrij makkelijk mee.
Ga ik morgen doen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Huh??? Probeer al een tijdje een broek online te kopen, maar ben net telkens te laat en in de winkels is ie ook overal uitverkocht. Kijk ik gisteren eventjes, precies mijn maat er nog. Dus ik bestel snel die broek, was helaas de levertijd in juni. Ik baalde flink, maar nu kijk ik net op mijn status, is ie al verzonden! Jeej! Nu maar even afwachten wanneer ie echt binnen komt, maar leuk, leuk, leuk!! De laatste tijd werd ik gek van die lange wachttijden en heb daarom veel geannuleerd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij zit er verbetering in! Had vandaag mn bestelling aangepast en alles zou nu deze week komen, is het nu al in behandeling genomen! Ben benieuwd, heb 3 blazers besteld (rood, oranje en zwart) en hoop zo dat ze leuk zijn! I blazers!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Huh??? Probeer al een tijdje een broek online te kopen, maar ben net telkens te laat en in de winkels is ie ook overal uitverkocht. Kijk ik gisteren eventjes, precies mijn maat er nog. Dus ik bestel snel die broek, was helaas de levertijd in juni. Ik baalde flink, maar nu kijk ik net op mijn status, is ie al verzonden! Jeej! Nu maar even afwachten wanneer ie echt binnen komt, maar leuk, leuk, leuk!! De laatste tijd werd ik gek van die lange wachttijden en heb daarom veel geannuleerd.
Ik had hetzelfde eerst half april toen werd het begin mei en toen ineens eind mei, maar heb hem afgelopen week toch binnengekregen.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
En weer een week eerder.
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap... Je hebt toch een broek, of je hebt hem niet?
Bezorging 21-25 mei
En weer een week eerder.
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap... Je hebt toch een broek, of je hebt hem niet?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, dat snap ik ook niet helemaal. Zoals ik al eerder in het topic heb aangegeven, vind ik de lange levertijd wel fijn, maar ik snap niet hoe H&M werkt. Want als er een broek op voorraad is, want hij kon immers besteld worden, dan kan hij toch in de doos en opgestuurd worden?
Vraag me ook weleens af wat ze met de kledingstukken die ik heb besteld en op voorrade waren en vervolgens annuleer, omdat ik ze toch niet zo mooi vind. Maar ja, dat is niet echt mijn probleem.
Vraag me ook weleens af wat ze met de kledingstukken die ik heb besteld en op voorrade waren en vervolgens annuleer, omdat ik ze toch niet zo mooi vind. Maar ja, dat is niet echt mijn probleem.
Gast- Gast
Nou dat dus!
Nu staat er weer dit:
Bezorging 30 apr-4 mei
Bezorging 28 mei-1 jun
Dus ik ga nu mailen..
Nu staat er weer dit:
Bezorging 30 apr-4 mei
Bezorging 28 mei-1 jun
Dus ik ga nu mailen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Geachte heer/mevrouw,
Eind maart heb ik bij jullie een bestelling gedaan. Bestaande uit een broek, een shirtje, ballerina schoenen en een colbertje.
De levertijd van het complete pakket zou eind april zijn. Hier had ik geen problemen mee.
Ik hield jullie site goed in de gaten wanneer het geleverd zou worden, maar tot mijn verbazing veranderde de levertijd per dag!
Een opsomming van de afgelopen weken:
17 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
18 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
19 april:
Bezorging 30 apr - 4 mei
20 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 28 mei-1 jun
21 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
25 april:
Bezorging 30 apr-4 mei
Bezorging 28 mei-1 jun
Ondertussen word ik er eigenlijk een beetje boos om. Hoe kan de levertijd nu verkort worden, om vervolgens weer verlengd te worden?
Als je een product hebt, dan heb je het toch?
Een aantal jaren geleden was ik een groot fan van de webshop van H&M en bestelde ik zeer regelmatig bij jullie.
Helaas moet ik constateren dat de vernieuwing van de webshop geen verbetering is geweest.
Producten zijn veel vaker en sneller uitverkocht en de levertijd is behoorlijk toegenomen.
Ik zal dan ook zeker nog eens goed nadenken of ik, nadat dit pakket binnen is, nog opnieuw bij jullie zal bestellen.
Ik hoop toch snel van jullie te horen en wellicht kan er een passen de oplossing gevonden worden!
MVG
Leonie ****
---
Zo
Eind maart heb ik bij jullie een bestelling gedaan. Bestaande uit een broek, een shirtje, ballerina schoenen en een colbertje.
De levertijd van het complete pakket zou eind april zijn. Hier had ik geen problemen mee.
Ik hield jullie site goed in de gaten wanneer het geleverd zou worden, maar tot mijn verbazing veranderde de levertijd per dag!
Een opsomming van de afgelopen weken:
17 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
18 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
19 april:
Bezorging 30 apr - 4 mei
20 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 28 mei-1 jun
21 april:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
25 april:
Bezorging 30 apr-4 mei
Bezorging 28 mei-1 jun
Ondertussen word ik er eigenlijk een beetje boos om. Hoe kan de levertijd nu verkort worden, om vervolgens weer verlengd te worden?
Als je een product hebt, dan heb je het toch?
Een aantal jaren geleden was ik een groot fan van de webshop van H&M en bestelde ik zeer regelmatig bij jullie.
Helaas moet ik constateren dat de vernieuwing van de webshop geen verbetering is geweest.
Producten zijn veel vaker en sneller uitverkocht en de levertijd is behoorlijk toegenomen.
Ik zal dan ook zeker nog eens goed nadenken of ik, nadat dit pakket binnen is, nog opnieuw bij jullie zal bestellen.
Ik hoop toch snel van jullie te horen en wellicht kan er een passen de oplossing gevonden worden!
MVG
Leonie ****
---
Zo
Lejow- Lady Post-a-lot
Wow al antwoord terug van h&m, excuses en hoef de verzendkosten niet te betalen!!! Goede service!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb net ook een klacht ingediend bij H&M. Mijn bestelling staat al 3 dagen op zending wordt voorbereid. Hij kan er dus nooit op 27 april zijn. Ontzettend balen, want ik ga straks een paar dagen weg..
Gast- Gast
Wauw, m'n groene broek die ik euh.. begin maart of zo besteld heb is onderweg! Ben benieuwd
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Nou je lacht je dood, ik kreeg een mail dat het hele!!! pakket verzonden is.. Whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Naaaaah They got to be kidding me!
Ze mogen mijn vraag niet beantwoorden omdat het account niet op mijn naam staat, maar op die van mijn moeder (omdat ik nog te jong was destijds). Nooooooit was dat een probleem en nu gaan ze moeilijk doen!
Ze mogen mijn vraag niet beantwoorden omdat het account niet op mijn naam staat, maar op die van mijn moeder (omdat ik nog te jong was destijds). Nooooooit was dat een probleem en nu gaan ze moeilijk doen!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Naaaaah They got to be kidding me!
Whahaha dat is echt triest! (van hen he)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb vorige week een bestelling gedaan, de helft zou eigenlijk pas in juni en eind mei komen.. Ging vanochtend de bel al en stond de postbode al met het hele pakket voor de deur!
Maar klacht indienen helpt idd goed, ik heb dat vorig jaar ook eens gedaan, kreeg ik ook korting en toen kreeg ik een aantal maanden later nog eens een extra kortingsbon
Maar klacht indienen helpt idd goed, ik heb dat vorig jaar ook eens gedaan, kreeg ik ook korting en toen kreeg ik een aantal maanden later nog eens een extra kortingsbon
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en had gister (woensdag) al een mailtje dat je onderweg is en dat ik het over 4 werkdagen kan verwachten!
Nu was wel alles op voorraad maar ik ben benieuwd of ik het ook na 4 werkdagen heb
Nu was wel alles op voorraad maar ik ben benieuwd of ik het ook na 4 werkdagen heb
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
H&M heeft een keer wat gedaan qua verbetering aan al die klachten zo te zien!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Rose schreef:Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en had gister (woensdag) al een mailtje dat je onderweg is en dat ik het over 4 werkdagen kan verwachten!
Was bij mij ook zo... maar de bestelling staat nog steeds op zending wordt voorbereid. Pakketje zou er morgen moeten zijn. Dus maar even achter aan gebeld; Kon wel volgende week woensdag worden.... ze hebben allerlei storingen ofzo.
Ohja, nog even gevraagd naar dat privacy gebeuren; Ze mogen geen gegevens meer geven als de naam niet overeen komt. Toen ik zei; En wat nu als ik gewoon mijn moeders naam gebruik? Ja dat kunnen wij niet controleren... Lekker privacybeleid dan. Sukkels.
Gast- Gast
YES !!!! Mijn pakketje wordt morgen tussen 9.00 en 11.30 bezorgd! (als ik de PostNL site mag geloven)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb het ook binnen.
De broek gaat terug, die is te klein, wil hem wel opnieuw bestellen maar dan is er weer een levertijd van ruim een maand...
Het colbertje vind ik saai, dus die gaat ook terug. En de schoenen zijn ook te klein. Dus dat wordt alleen het shirtje hahaha
De broek gaat terug, die is te klein, wil hem wel opnieuw bestellen maar dan is er weer een levertijd van ruim een maand...
Het colbertje vind ik saai, dus die gaat ook terug. En de schoenen zijn ook te klein. Dus dat wordt alleen het shirtje hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lijkt me alleen maar goed. Iedereen kan wel zeggen "ik ben de dochter van..." Dat kunnen ze nooit controleren.Yoyo schreef:Ohja, nog even gevraagd naar dat privacy gebeuren; Ze mogen geen gegevens meer geven als de naam niet overeen komt. Toen ik zei; En wat nu als ik gewoon mijn moeders naam gebruik? Ja dat kunnen wij niet controleren... Lekker privacybeleid dan. Sukkels.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: