Levertijd H&M
+20
SparklingEyes
Poubelle
SnowWhite
Rush
Blond
Marin
girli
Rose
Error
Arwyn
Siem
Jeanette
Tazz
Plien84
JoyceVL
Lotus_
Davinia
tienie31
TukTuk
Lejow
24 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Levertijd H&M
Vroeger was ik echt verslaaaaafd aan de H&M webshop.
Goede site, snelle levertijd.
Maar sinds ze het aangepast hebben is het echt dra-ma.
Ik had een colbertje, broek, shirtje en schoenen besteld (eind maart), levertijd begin mei. Nou ok, wat lang, maar prima.
Kijk ik nu net, is de levertijd van de broek al opgeschroefd naar begin juni!!!
Dat gaat toch helemaal nergens over?
Ik denk dat ik vandeweek hier maar naar Alexandrium ga om te kijken of ze hem in de winkel hebben, vind dit echt te gek.
Goede site, snelle levertijd.
Maar sinds ze het aangepast hebben is het echt dra-ma.
Ik had een colbertje, broek, shirtje en schoenen besteld (eind maart), levertijd begin mei. Nou ok, wat lang, maar prima.
Kijk ik nu net, is de levertijd van de broek al opgeschroefd naar begin juni!!!
Dat gaat toch helemaal nergens over?
Ik denk dat ik vandeweek hier maar naar Alexandrium ga om te kijken of ze hem in de winkel hebben, vind dit echt te gek.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Levertijd H&M
Ik bestelde vroeger ook redelijk vaak bij H&M, was toen ook al lange levertijd, maar ik ben er nu ook mee gestopt. Iedere keer als ik aan het shoppen ben online, en klaar ben en wil gaan betalen, is 90% van wat in mijn mandje zit niet meer leverbaar ineens..
Heb dat nu al meerdere keren gehad, wordt er helemaal gestoord van..
Vorige keer had ik een flinke bestelling in mijn mandje zitten, ok, allemaal sale dingen dus snap dat dat hard gaat, ben klaar, wil betalen, is er van de 10 dingen nog maar 1 of 2 dingen op voorraad.. En dan ga je terug naar de pagina met de aanbiedingen en blijven die dingen er toch tussen staan. Heel irritant!
Sinds ze die nieuwe website hebben is het een drama..
Denk dat je er inderdaad beter aan doet om gewoon naar de winkel zelf te gaan, dan heb je je kleding tenminste nog vóórdat de zomer alweer is afgelopen!
Heb dat nu al meerdere keren gehad, wordt er helemaal gestoord van..
Vorige keer had ik een flinke bestelling in mijn mandje zitten, ok, allemaal sale dingen dus snap dat dat hard gaat, ben klaar, wil betalen, is er van de 10 dingen nog maar 1 of 2 dingen op voorraad.. En dan ga je terug naar de pagina met de aanbiedingen en blijven die dingen er toch tussen staan. Heel irritant!
Sinds ze die nieuwe website hebben is het een drama..
Denk dat je er inderdaad beter aan doet om gewoon naar de winkel zelf te gaan, dan heb je je kleding tenminste nog vóórdat de zomer alweer is afgelopen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
@ Angelnyn,
Als je zulke producten heb moet je gelijk op 'ga naar kassa' klikken en doorgaan naar het scherm waar je kunt betalen. Vervolgens betaal je nog niet maar ga je verder met winkelen.
Dan liggen ze gereserveerd in je mandje en kan niemand ze pikken
Als je zulke producten heb moet je gelijk op 'ga naar kassa' klikken en doorgaan naar het scherm waar je kunt betalen. Vervolgens betaal je nog niet maar ga je verder met winkelen.
Gast- Gast
Dat had ik inderdaad ook steeds AN!
Oh punked, dat ga ik eens proberen!
Oh punked, dat ga ik eens proberen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Punk'd schreef:@ Angelnyn,
Oh dat wist ik niet! Handige tip! Ik gooi het altijd in mijn mandje en ga als ik klaar ben in 1x door. Bedankt voor de tip, binnenkort maar eens proberen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik had op 12 feb een tshirtje besteld voor mijn dochter (naast nog wat andere dingen) en die leverdatum stond op een gegeven moment op juni. Heb het shirt dus maar weer geannuleerd, ga geen vier maanden daarop wachten. Ik heb een tijd niks besteld maar ik heb geen H&M in de buurt dus ik heb het toch maar weer een paar keer geprobeerd. Van de vier pakketten die ik heb ontvangen de laatste maanden zaten in 3 verkeerd geleverde artikelen, in 1 pakket van 12 artikelen oid zelfs 3!! Heb er nu nog 1 in bestelling staan en dat is dan voorlopig wel weer de laatste hoor, vind het wel goed.
Gast- Gast
Ja ik kijk het nog even aan en anders ga ik volgende week wel in de winkel kijken.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het tegenwoordig ook drama met de levertijd bij H&M, bestel ook nooit meer wat eigenlijk. Een week of 2 wil ik best wachten, maar steeds mailtjes krijgen dat het weer met 2 weken verlengd wordt vind ik een beetje jammer. Ik ga voortaan gewoon de stad in als ik iets perse wil hebben.
Gast- Gast
Hier net zo.. Heb nog een bon van 5 euro voor de webshop maar alles wat ik wil bestellen komt pas eind juni. Nou, dan hoop ik niet meer in een lange gekleurde broek te lopen... Vind het echt te gek voor woorden..
Gast- Gast
Ik had ook een bestelling gedaan, levertikd was eind april begin mei. Nu krijg ik alles deze week al binnen.
Dus het kan ook zomaar zijn dat het weer eerder leverbaar is.
Dus het kan ook zomaar zijn dat het weer eerder leverbaar is.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Sommige dingen duren inderdaad een eeuwigheid! Ik heb vrijdag allerlei dingen besteld die op voorraad waren, die worden vandaag al geleverd! Ben erg benieuwd!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Mijn bestelling was laatst tot mijn verbazing in minder dan een week binnen. Op donderdag besteld en op dinsdag al in huis.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Nu staat dit er weer:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
ze weten ook niet wat ze willen hahaha
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
ze weten ook niet wat ze willen hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, dat wist ik sowieso. Maar eerst stond alles op begin mei, toen deel 1 eind april en deel 2 begin juni!! en nu dus dit
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben blij verrast.. heb gisteren een bestelling geplaatst en kreeg vandaag al een mailtje dat ik mijn pakje binnen 4 werkdagen in huis heb!
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Bij mij duurt het ook vaak lang. Schoenen waar ik al anderhalve maand op wachtte waren zelfs helemaal weg ineens. Bleken ze toch niet meer leverbaar. Nu had ik de 14e een dekbedhoes besteld en die wordt vandaag al geleverd, dus dat is weer positief.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
De stand van zaken voor vandaag:
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 21-25 mei
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij mij komt het altijd na een paar weken binnen ook al staat er dat ik langer moet wachten. Verder krijg ik gewoon de juiste producten binnen. Dus geen klachten vanuit mijn kant.
Soms vind ik het wel jammer dat ik een artikel gereserveerd heb en die dan uitverkocht blijkt, maar daar staat al een oplossing voor in dit topic.
Soms vind ik het wel jammer dat ik een artikel gereserveerd heb en die dan uitverkocht blijkt, maar daar staat al een oplossing voor in dit topic.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het ook stom, heb een mailtje binnen gehad dat ze het pakketje zouden verzenden maar nog niks gehad. En inderdaad die levertijden, 4 weken of langer...
Gast- Gast
Wat een spanning en sensatie, nu komt alles weer in 1 pakket in de week van 30 april...
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou SERIEUS
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 28 mei-1 jun
Bezorging 23-27 apr
Bezorging 28 mei-1 jun
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, even een mailtje sturen en in elk geval gaan zeuren om korting. Daar zijn ze vrij makkelijk mee.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: