Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote huishoudgeld topic!

+47
Kqip
Lejow
Puggle
Winegum
Yaelynn
Mida4you
Lynn_
Monte
SoGood
Rose
Arwyn
Aagje!
JD
rianne287
Lavendel
studiebol
Travelgurly
Coco
Jade
Caresses
Rovine
litllejoy
Sarah1985
Star007
Fearie
Burgemeester Nicky
Viva
Tiara
Supertalentje
schuddebuikje
Bolleke
Laced
Parisienne
flower
Mom-Of-3
MissD
minoessepoes
woezel
Marin
Atelier Madame
myloon
Bruintje Beer
Floor
SarahKey
Rush
Paper Crown
Linda
51 plaatsers

Pagina 12 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 12 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  Marin do 26 apr 2012 - 4:20

Zie je, daar heb je t al, daar gaan m'n wokgroentjes :-(
Moet halsoverkop naar Istanbul dus kan niet koken vanavond (ben al onderweg). En die wokgroenten waren al met 35% kortingssticker dus tegen de tijd dat ik dinsdag weer thuis kom, zijn die allang verpieterd. Een voordeel: gratis vliegtuigmaaltijden en hotelontbijt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 12 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  Monte do 26 apr 2012 - 4:24

Leuk marin, hoeveelste keer wordt dat nu naar Istanbul? En ik hou zo van vliegtuigmaaltijden. Ik hoor altijd mensen dat het niet te eten is, maar ik zou het elke dag wel winnen eten Razz Je hebt ook zo'n site waar mensen foto's van al hun maaltijden zetten, echt leuk om te zien wat je bij elke maatschappij(en in welke klasse) te eten krijgt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 26 apr 2012 - 4:28

Haha site wil ik wel eens zien. Ik vind vliegtuigeten ook lekker. Alleen vlieg ik nu helaas met KLM. Turkish Airlines is m'n favo, die hebben zulke lekkere menuutjes waar je uit mag kiezen, met Turkse gerechten. En goed bestek.
Dit wordt de vierde keer naar Istanbul. Valt nog wel mee dus, voelt al vaker. Misschien vijfde dan? Ben nu de tel al kwijt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:39

Wij gaan morgen boodschappen doen, ben benieuwd! Ligt een hele waslijst klaar :shock:

Gast
Gast

Bericht  Monte do 26 apr 2012 - 4:39

haha ja over een tijd zal je wel helemaal de tel kwijt zijn. Mijn lekkerste eten tot nu toe was met swiss, daar kreeg je een klein broodje met zwitserse kaas, een soort gebakje/koek met vruchten en een goede hoofdmaaltijd. En tussendoor nog chocolade smile

Er zijn 2 sites, echt leuk om te zien:
http://www.airlinemeals.net/browse.php
http://www.airplanefood.net/
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Marin do 26 apr 2012 - 4:43

Swiss is sowieso goed. Die geven genoeg geld als vertraging compensatie om mooie zonnebrillen van te kopen ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol do 26 apr 2012 - 7:23

marin ik heb gemist waarom je af en toe naar het buitenland gaat. Is dat voor je werk?

Nou mijn vriend is toch tot en met maandag thuis..dus ik heb voor 5 avonden boodschappen gedaan. 46 euro kwijt. Nou heb ik is ff op de bon gekeken.. ik denk dat het komt omdat wij dus best "luxe" eten. Ik koop namelijk geen zak met aardappels die ik zelf schil.. maar neem van die lekker gepofte aardappels die je in de magnetron moet doen. Maar ja als ik zo'n zak aardappels koop moet ik ook vaak aardappels eten en dat doe ik eigenlijk dan ook weer niet.. Verder eten we een keer een ovenschotel..

Verder gekeken naar de voorgesneden groente, waren 1,99 maar ja als ik al die groentes los moet kopen ben ik duurder uit. Als ik dat allemaal snijd dan zou ik dat dan inmoeten vriezen idd en dat dan weer een keer voor de volgende keer moet pakken.. dat is dan weer goedkoper. Maar ja dat is dan weer gemakzucht van mijn kant.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:40

Studie vind het nog best netjes hoor!
En idd ik ben ook heel gemakzuchtig hoor, en als je het allemaal niet opmaakt, is het ook zonde. Kan je die aardappels niet invriezen? Ik heb altijd een kilootje aardappelen, scheelt ook, wij eten ook niet zoveel aardappelen meer!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 26 apr 2012 - 7:54

Parel ik heb dat idd wel eens een poosje gedaan, zo'n zak aardappels kopen.. kan ik best wel weer gaan doen. Ook als mijn vriend er is kan ik natuurlijk best 2 aardappels voor me zelf schillen en een stukje vlees erbij. Maar ja eerlijk is eerlijk het is gewoon gemakzucht.

Ik gooi gelukkig weinig eten weg, doe veel in de diepvries.. dus dat vind ik dan wel weer goed vanmezelf Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:18

Ik ben beretrots op jou! Laughing
Ik zou zeggen, kom gezellig hier eten maar ja das beetje ver weg en dan besparen we helemaal niks met al die reiskosten haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 2:21

Haha ja was gezellig geweest parel, maar ik denk dat het goedkoper is om gewoon mijn eigen eten te kopen Very Happy

Ik had nog wel ff een ander vraagje, ik doe dus vaak boodschappen bij de AH en pak ook gewoon euroshopper producten. Maar nu heb ik het vleeswaren eens bestudeerd want daarvan komt er ook steeds meer bij te liggen van de euroshopper, en dat scheelt soms wel een euro per pakje. .nou dat is nog al wat. Dus ik heb nu wat vleeswaren van de euroshopper gekocht. Maar ik vraag me dan ergens wel af hoe het dan zo'n stuk goedkoper kan zijn.. heb je nu dan slechter vlees?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame vr 27 apr 2012 - 2:23

studiebol schreef:Haha ja was gezellig geweest parel, maar ik denk dat het goedkoper is om gewoon mijn eigen eten te kopen Very Happy

Ik had nog wel ff een ander vraagje, ik doe dus vaak boodschappen bij de AH en pak ook gewoon euroshopper producten. Maar nu heb ik het vleeswaren eens bestudeerd want daarvan komt er ook steeds meer bij te liggen van de euroshopper, en dat scheelt soms wel een euro per pakje. .nou dat is nog al wat. Dus ik heb nu wat vleeswaren van de euroshopper gekocht. Maar ik vraag me dan ergens wel af hoe het dan zo'n stuk goedkoper kan zijn.. heb je nu dan slechter vlees?

Sommige producten worden in dezelfde fabriekgemaakt maar krijgen gewoon een andere verpakking, euroshopper of merk :p. Maar je zou voor de grap de ingredienten eens moeten controleren. Volgens mij postte minoesepoes Question iets over het gebruik van zout in goedkopere producten? Ik proef in de ham iig geen verschil van euroshopper of AH voorverpakt. Pas als je vers gaat kopen vind ik dat je veel verschil proeft.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  studiebol vr 27 apr 2012 - 3:58

Ja dat weet ik, heb als bij baantje in de aardappel fabriek gewerkt, en toen deden wij dezelfde aardappeltjes in de supermarkt verpakking en in de cela vita verpakking dus daarvan weet ik het. Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 12 561177

Van vlees twijfelde ik gewoon ff... ik had dan nu boterhamworst, ik proef zelf geen verschil. Maar kan is naar de ingredienten kijken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:37

Hoe gaat het hier met het bezuinigen?

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 1 mei 2012 - 7:23

Deze week zal het wel goed gaan.. mijn vriend is namelijk weer aan het werk, dus vanavond heb ik bij mijn ouders gegeten en voor de rest van de week heb ik genoeg eten in de diepvries!

Gisteren wel boodschappen gedaan, maar meer drinken enzo en brood en broodbeleg en oooh ja oranje tompouche Embarassed
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 7:40

Hier gaat het ook goed. Vandaag alleen ochtendrink en vleeswaren gehaald.
En afgeprijsd vlees, chipolataworstjes, voor in de vriezer.

Wil van de week nog even bij lidl kijken of er krieltjes afgeprijsd liggen want die zijn nu op in de vriezer.
Groentela is ook aardig leeg dus wil zaterdag even de stad in naar de markt. Kijken of er al goedkope paprika's te koop zijn, kan ik de vriezer weer vullen.

Groenten heb ik nog liggen, aardappelen ook nog genoeg, pasta en rijst ook. Dus heb niet extreem veel meer nodig deze week.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 19:39

Ik had afgelopen week voor €73 boodschappen, maar daar zat enorm veel voorraad vlees en kattenverzorging bij, dus dan loopt het ook al snel hoog op!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rose di 1 mei 2012 - 20:06

Mijn budget is net een week begonnen en heb nu al €90,- uitgegeven Embarassed
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nu vlees, fris, deo en (dure) shampoo op voorraad heb gehaald.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  litllejoy di 1 mei 2012 - 23:57

Ik heb voor deze week (van afgelopen zaterdag tot komende zaterdag) een budget van 50 euro en tot nu toe heb ik 40 euro opgemaakt. Tot komende zaterdag hoef ik ook niet meer om boodschappen dus hier gaat het voor deze week goed.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 9:21

Hier heb ik er deze week 120 euro doorheen gejaagd .. maar heb wel flink wat flesvoeding gehaald, vlees en 6x spa fruit. Ga tegenwoordig ook naar de Jumbo, en dat vind ik met de keer een fijnere winkel worden! Dat scheelt wel echt in de prijs, vooral omdat ze van elk artikel wel een huismerk variant hebben! Maar we moeten nog 2,5 week.. zal het vast wel redden.

Gast
Gast

Bericht  Rose do 3 mei 2012 - 19:35

Gisteravond heb ik alvast boodschappen gehaald en ik was €53,- kwijt.
Daar zit voor het weekend 2x uitgebreid/luxe eten bij en ook weer wat op voorraad.

Ik moet vandaag of morgen alleen nog voor brood en fruit naar de stad.
Dat vind ik wel een nadeel dat ik 's avonds boodschappen doe, de verse producten zijn vaak op!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Lynn_ do 3 mei 2012 - 22:54

Leuk topic! Ik ga het eens goed doornemen.

Tip van mijn kant: regelmatig bij andere mensen eten (en mensen bij jou uitnodigen). Wij gaan wekelijks bij mijn ouders eten (kost niks) en spreken ook vaak met vrienden af om samen te eten. Dat scheelt best veel in de kosten. Op zondag zijn wij altijd van het 'makkelijk' eten en als ik even op het geld moet letten bak ik zelfgemaakte frietjes i.p.v. bijvoorbeeld naar de friettent te gaan. Of een pizza zelf in de oven stoppen in plaats van laten bezorgen/halen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Arwyn do 3 mei 2012 - 22:58

Wij zitten deze week toch al op bijna 70,- aan boodschappen :shock:
En hebben niet eens veel bijzonders gekocht.. Ja, wat vis, maar daar houdt het volgens mij ook wel mee op..

Moeten er toch eens wat meer op gaan letten, morgen zal ook wel weer een duur dagje worden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 6:17

Ik heb deze week ongeveer € 70,- uitgegeven en heb alles voor deze week in huis. Voor ons is dit wel echt een mooi bedrag Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 12 561177 Ben 2x naar de Lidl geweest en heb het idee dat het echt wel scheelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 6:18

Ik zit op zeker 90 euro deze week, maar heb elk dag boodschappen gedaan, had echt niks meer in huis, heb vis gehaald & er zit 24 euro bij voor het bestellen van 2 pizza's en tijdschriften a 10 euro nerd Dus qua boodschappen, voor 5 dagen.. nerd .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: