KletsTopic
+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: KletsTopic
Rush schreef:Ik ga vanavond witte rijst, met gada gado en hete kip eten, hmmm!
Gast- Gast
Oeh yummie Rush
Ik weet het nog niet, mijn vriend is laat klaar met werken, maar N moet wel op tijd eten. Moet ik zijn wat ik makkelijk weer op kan bakken.
Ik weet het nog niet, mijn vriend is laat klaar met werken, maar N moet wel op tijd eten. Moet ik zijn wat ik makkelijk weer op kan bakken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Stoffie, ik denk dat je ook wel genoeg hebt gedaan dan vandaag lekker niks meer doen dan behalve genieten van je mannen.
Gast- Gast
Ik ben ook echt alle jezus lui..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Bakken jullie ook dieren in olijfolie? Ik kreeg er laatst heel bijzondere reacties op
Edit: eieren!!!
Edit: eieren!!!
Gast- Gast
Hahaha, dieren bak ik over het algemeen in olijfolie ja. Eieren meestal in boter want dat vind ik lekkerder smaken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Niet goed?Reva schreef:Rush schreef:Ik ga vanavond witte rijst, met gada gado en hete kip eten, hmmm!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Niet goed?Reva schreef:Rush schreef:Ik ga vanavond witte rijst, met gada gado en hete kip eten, hmmm!
Jaloers
Gast- Gast
Hahaha. De gado gado is vooral heeeeeeeeel lekkerReva schreef:Rush schreef:Niet goed?Reva schreef:Rush schreef:Ik ga vanavond witte rijst, met gada gado en hete kip eten, hmmm!
Jaloers
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Rush schreef:Ik ga vanavond witte rijst, met gada gado en hete kip eten, hmmm!
Reev kom een keer bij me eten!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoi allemaal! Ben een paar daagjes niet online geweest omdat ik druk was met van alles, maar i'm back! Hoe is het hier?
Gast- Gast
Hoe is het met je Zoey? Red je het een beetje nu al het 'geleefd worden' achter de rug is?
Gast- Gast
Ja het gaat nu wel goed, maar ik moet ook binnenkort mijn scriptie inleveren dus ik heb me daar nu vol op gestort, en ik ben ook aan het solliciteren. Zolang ik lekker druk ben met andere dingen gaat het vrij goed
Gast- Gast
Afleiding kan vaak goed werken, maar geef jezelf wel de tijd om te rouwen he meis?!
Gast- Gast
Zooo, avondeten is ook weer binnen; nasi met kipsaté, sajoerboontjes, omelet en kroepoek. Ga er zo al aan beginnen, dan kunnen de smaken goed intrekken ^^
VeryCherry schreef:Zooo, avondeten is ook weer binnen; nasi met kipsaté, sajoerboontjes, omelet en kroepoek. Ga er zo al aan beginnen, dan kunnen de smaken goed intrekken ^^
Jullie doen het expres
Gast- Gast
Help, ik heb een smeerkaas tic. Wil alles eten met smeerkaas. Net al met een lepeltje pure smeerkaas zitten eten...
Gast- Gast
Oooh ja nou, ik word ook jaloers! Al is het maar goed dat ik vanavond gewoon gehaktballetjes eet. Als ik koor heb kan ik beter niet al te exotische dingen eten want anders gebeuren er tijdens het zingen ook heel erg exotische dingen .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahahaha. Trouw een Indo Reva, trouw een Indo!Reva schreef:VeryCherry schreef:Zooo, avondeten is ook weer binnen; nasi met kipsaté, sajoerboontjes, omelet en kroepoek. Ga er zo al aan beginnen, dan kunnen de smaken goed intrekken ^^
Jullie doen het expres
Rush- Lady Post-a-lot
Wij eten witlof met ham en kaas uit de oven en gekookte aardappels, maar ik heb veel meer zin in al die satédingen die jullie hier noemen.
Gast- Gast
ik denk dat ik ook maar iets van nasi met sate ga eten of ik moet straks in de supermarkt iets anders lekkers tegenkomen haha.
Gast- Gast
Bruce schreef:Wij eten witlof met ham en kaas uit de oven en gekookte aardappels, maar ik heb veel meer zin in al die satédingen die jullie hier noemen.
Ooooh, dat vind ik ook lekker toch niet met een gehaktbal ook nog hé
Gast- Gast
Rush schreef:Hahahahaha. Trouw een Indo Reva, trouw een Indo!Reva schreef:VeryCherry schreef:Zooo, avondeten is ook weer binnen; nasi met kipsaté, sajoerboontjes, omelet en kroepoek. Ga er zo al aan beginnen, dan kunnen de smaken goed intrekken ^^
Jullie doen het expres
Ik zie het somber in
Gast- Gast
Ik ben nu al aan het koken, heeeeel ijverig. Hoop dat er wat van overblijft, dan heb ik nog een heerlijke midnight snack
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: