Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry do 19 apr 2012 - 3:33

Heel herkenbaar Flippin' Ik heb jaren en jaren geleden een auto-ongeluk gehad en een scheur in mijn lies was onder andere het gevolg. Ik kan ook bijna niks. Avondvierdaagse met mijn zoontje? Ik zit standaard te janken als ik weer thuis ben. Lang winkelen? Gevolg is dat ik daarna dagen niet kan lopen. Voor sommige dingen heb ik het over hoor, maar ik kan lang niet alles meer. Rennen is al helemaal uit den boze, dan ben ik weken uit de roulatie. Nu speelt het ook weer heel erg op, omdat ik niet goed loop door m'n pootje.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 3:35

Ik ben dinsdag bij de huisarts geweest. Die zou me aanmelden bij de orthopeed en dan zou ik een mailtje van de orthopeed krijgen voor een afspraak. Maar ik heb nog niks gehoord, dus weet ook nog niet wat die gaat doen. Maar ik zou wel blij zijn als ik weet wat het precies is en duidelijkheid krijg. Kan ik bijvoorbeeld sporten binnen m'n grenzen, of moet ik juist doorzetten, rust nemen etc.

Het is zo stom hoe je op gaat zien tegen dagelijkse en leuke dingen. Ik zit eraan te denken om in mei een keer een paar dagen vrij te nemen, om het misschien wat rust te geven. Begin mei zal zwaar worden met de vakanties en feestdagen & werk: dan werk ik meer dagen, veel dagen achter elkaar, wel kortere diensten maar toch steeds heen en weer rijden. Buiten de vakanties om is het een beetje verdeeld, om de dag werken ongeveer.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex do 19 apr 2012 - 3:43

Hoi dames! Ik stapte thuis naar binnen en het begon keihard te plenzen. Net op tijd thuis dus! Hoe is het met jullie?

Ik ben net naar de huisarts geweest omdat ik weer zo'n pijn aan mijn navel heb en nu ook eromheen en als ik inspan of hoest of nies doet het heel erg pijn, net of ik zeer heftige buikspieroefeningen heb gedaan gisteren. En de diagnose: weer een navelbreuk. Bah. Moet ik wéér geopereerd worden. En dat moet gebeuren voordat ik weer zwanger word, want anders wordt het alleen maar erger en is de operatie daarna alleen maar veel ingrijpender. Sad
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 3:44

Wat naar VC, en dat je er al jaren last van hebt. Bij mij is het inderdaad ook veel erger geworden na rennen. Na die val zat vooral mijn bilspier erg vast en had ik last van een spier halverwege mijn bovenbeen. Op een gegeven moment ging het goed: ik kon weer alles met spinning, liep niet meer mank, paardrijden, autorijden kon allemaal weer. Hoogstens een beetje tintelende spieren achteraf. Ben toen ook een tijd niet meer bij de fysio geweest omdat het zo goed ging.
Half maart trok ik even een sprintje richting toilet en toen voelde het alsof er iets niet goed schoot bij m'n heupbot. Sindsdien heb ik dus veel meer last: heupbot, lies en dan via de binnenkant van m'n been naar net onder m'n bil. En ben ik ook zo moe, want daarvoor had ik echt bergen energie, kon zo 3,5 uur gaan lopen als ik daar zin in had.

... maar ik wil dus niet zo'n negatieve zeur worden. 'komt flippin' weer met haar heup' Hoe blijf jij positief/ hou je de moed erin?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry do 19 apr 2012 - 3:46

Oh, ik blijf gewoon stug doorgaan, ook al doet het pijn smile En een flinke jankbui op z'n tijd wil ook nog wel is helpen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  ExpressoB do 19 apr 2012 - 4:02

Alex: wat vervelend voor je! vreemd dat je het nu weer hebt, zouden ze het niet goed gedaan hebben?
onze pup heeft ook een navelbreuk maar hij hoeft er niet aangeopereerd te worden, alleen als het 'niet goed gaat'. Door jouw verhaal de eerste keer wist ik een beetje wat het was.

VC: bikkeltje;)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex do 19 apr 2012 - 4:13

EB, ik denk dat ik gewoon niet genoeg rust heb gehouden na de operatie. Gewoon weer boodschappen doen, fietsen, A. optillen, stofzuigen, volle wasmanden tillen ... Dus ik moet nu echt zes weken rust houden. Echt NIETS tillen of zware arbeid verrichten. Wordt nog wel wat geregel met A., maar dat ga ik nu gelijk doen. Volgende week donderdag kan ik bij de chirurg terecht.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  ExpressoB do 19 apr 2012 - 4:42

Hmm als dat de oorzaak zou zijn, dan zou het wel heel verstandig zijn. Kun je wat regelen met die kleine? en je man?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  ExpressoB do 19 apr 2012 - 4:42

Wel fijn dat je weer snel terecht kan. Met pijn lopen is heel erg naar.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry do 19 apr 2012 - 4:55

Oh, N had vandaag sponsorloop voor KiKa en hij heeft 5x 500 meter gerend. Heb als verrassing een heel lekker toetje gehaald.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 5:13

Wat goed van N! Dat is in totaal een flinke afstand!

Ik zit een beetje te balen. Mijn vriend komt normaal rond 17:15 uur thuis van z'n werk. Dat wordt wel vaker wat later omdat 'ie dan nog iets bij een klant moet doen ofzo, maar hij laat het altijd even weten als het meer dan een half uur later wordt. Maar nu is 'ie er nog steeds niet en hij heeft vandaag niets laten weten. Het stomme is dat ik dan altijd meteen voor me zie dat hij een auto-ongeluk heeft gehad ofzo, ook al weet ik dat de kans veel groter is dat 'ie zo meteen gewoon komt aangereden. KletsTopic - Pagina 23 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 5:34

Pfff ik heb net maar eens een berichtje gestuurd waar ie blijft, belt ie even later dat ie nu bij een klant vertrekt. Allemaal prima, maar laat ff wat weten als het zo laat wordt! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Snoes do 19 apr 2012 - 5:36

Bruce schreef:Pfff ik heb net maar eens een berichtje gestuurd waar ie blijft, belt ie even later dat ie nu bij een klant vertrekt. Allemaal prima, maar laat ff wat weten als het zo laat wordt! Evil or Very Mad
Mannen Wink. Mijn vriend is ook nog steeds aan het werken, ik heb gezegd dat hij voortaan maar gewoon moet bellen als hij vertrekt op zijn werk (moet hij een halfuurtje rijden nog). Hij is de laatste tijd meestal pas om 20u weer thuis.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 5:38

Flippin' Bitch schreef:@ Lily: het gaat vooral over regels in de horeca, middelgebruik, grenzen stellen aan het gedrag van bezoekers en dergelijke. Ben blij als ik er vanaf ben. Het wordt een lange dag, heb besloten om toch maar met het ov te gaan, en geloof dat ik iets over zessen de deur uit moet en 's avonds rond achten weer thuis ben. Maar dan kan ik wel op de heenweg nog leren. Op de terugweg kan ik dan gewoon moe zijn, een beetje chillen/muziek luisteren/tijdschrift lezen.

Ik ben bijna 5 maanden terug van de trap gevallen, op mijn heup. Heel veel naar de fysio geweest, sporten opgebouwd e.d. Dinsdag ben ik naar de huisarts geweest en nu blijkt het toch een scheur in een spier in mijn lies te zijn, die is ingekapseld & moet ik naar de orthopeed. Ik voel me net 75 en noem mezelf soms maar gekscherend 'manke harry'. Maar leuk is anders. Vooral dat de dingen die ik zo graag doe, soms te pijnlijk zijn. Ben gek op autorijden, spinning, paardrijden en vind het heerlijk om een eind te gaan lopen en foto's te gaan maken. Ik zat laatst te janken op mijn verzorgpaard, omdat het na 20 minuten rijden niet meer ging. Durf niet op buitenrit, omdat hij voelt dat ik minder kracht heb om 'm te corrigeren en dan vervelend gaat doen: sta ik dadelijk midden in de polder. Met mijn vriend naar een optreden: moet hij maar rijden en ik tussen de bands door op een kruk. Met sporten altijd denken: hoe voelt het, gaat het nog? Terwijl je gewoon alles wilt geven. Op mijn werk pas ik me zoveel mogelijk aan: tussendoor regelmatig gaan zitten, kassa draaien. Maar dan zit ik nog steeds 2 uur in de auto (pijnlijk), sta ik veel, moet ik traplopen, bukken, tillen... En die laatste dingen 'kunnen' soms ook maar een paar keer per dag. Zit er nu ook om te huilen trouwens, ik ben het zo zat. Ik voel me al een maand lamlendig eigenlijk.

Wat rot Flippin' bitch! Dat soort dingen zijn gewoon heel confronterend, dan besef je ook hoe veel je zo'n been eigenlijk gebruikt en als het dan ook nog eens zo lang duurt voor het hersteld ga je je zorgen maken en daarnaast doet pijn mensen echt geen goed! Dat kost heel veel energie ook!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 5:42

En wat VC zegt, af een toe een huilbui helpt best goed om even alle spanning weg te huilen. Ik doe dat ook bij tijd en wijle, heb dat gewoon echt nodig. Ik heb welliswaar geen scheur in mijn lies maar een ander probleem aan mijn heup, maar soms wil je gewoon dat het weg is en trek je het echt even niet meer dat je er altijd maar last van hebt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Jordana do 19 apr 2012 - 5:52

Ik ga vanaaf baby knuffelen I love you
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:33

Snoes schreef:
Bruce schreef:Pfff ik heb net maar eens een berichtje gestuurd waar ie blijft, belt ie even later dat ie nu bij een klant vertrekt. Allemaal prima, maar laat ff wat weten als het zo laat wordt! Evil or Very Mad
Mannen Wink. Mijn vriend is ook nog steeds aan het werken, ik heb gezegd dat hij voortaan maar gewoon moet bellen als hij vertrekt op zijn werk (moet hij een halfuurtje rijden nog). Hij is de laatste tijd meestal pas om 20u weer thuis.
Om 20u pas, pfff dat is ook laat als dat iedere dag zo is! Wacht jij met eten dan meestal op hem of ga je gewoon alvast eten? Ik heb nu gewacht omdat we vlees hadden dat niet meer mals is als je het opnieuw opwarmt, maar soms heb ik daar ook gewoon schijt aan als ik honger heb. Moet ie maar op tijd komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 6:39

Waha, A. zegt net tijdens het eten dat ik beter helemaal kan stoppen met praten voorlopig. Dat dat beter voor mijn stem is...en vooral ook zo lekker rustig.
Vanaf dat moment heb ik uiteraard mijn mond gehouden. Wahaha en sindsdien heeft hij me op alle mogelijke manieren aan het praten geprobeerd te krijgen. En ik heb nog geen woord gezegd en hij vind het écht niet meer leuk...wat ik uiteraard heel erg grappig vind cheers.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:27

Haha Pompoen lekker flauw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex do 19 apr 2012 - 7:39

Haha, Pompoen! Dat je dat volhoudt Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 7:53

Nou inmiddels zijn we weer on speaking terms hoor, haha. Ik had toch ook geen zin om tot maandag mijn mond te houden (zijn voorstel) nerd.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Snoes do 19 apr 2012 - 7:58

Bruce schreef:Om 20u pas, pfff dat is ook laat als dat iedere dag zo is! Wacht jij met eten dan meestal op hem of ga je gewoon alvast eten? Ik heb nu gewacht omdat we vlees hadden dat niet meer mals is als je het opnieuw opwarmt, maar soms heb ik daar ook gewoon schijt aan als ik honger heb. Moet ie maar op tijd komen.
Ja, ik wacht altijd met eten haha smile. Hij werkt nu extra hard voor onze verbouwingen, zodat we over een paar maanden samen wat meer tijd hebben. Ik heb liever dat hij nu vaak laat thuis is, en dat hij over een paar maanden weer wat vroeger thuis is altijd Wink.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 8:43

Thnx voor de reacties VC en Pompoen. Ik rij morgen samen met een oud-collega naar die bruiloft. Wilde eigenlijk graag zelf rijden, vind ik ook leuk, maar ook om eens wat terug te doen voor al die keren dat ik met haar heb meegereden. Net toch maar gebeld of zij wil rijden...
Ben vanmiddag toch maar even gaan lopen, even de frustratie eruit. En kwam uiteindelijk thuis met een nieuwe spijkerbroek angel
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 19 apr 2012 - 8:45

Nieuwe spijkerbroek helpt ook altijd, haha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Atelier Madame do 19 apr 2012 - 10:40

Goedenavond dames! Ik verveel me, had om half 12 afgesproken in de stad maar krijg net een berichtje dat het eem half uur later wordt..lekker dan.. brrrrr
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum