Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 23:12

Lief dat jullie allemaal meedenken. Ik vind het toch best eng ergens.
Jordana, ja m'n vriend zou dat zo doen als ik dat zou vragen, maar heb 't nog niet met 'm er over gehad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:12

of je laat een vriend of vriendin opnemen en die zegt dan hallo met .... En dan zei ow is Marin er niet. En die andere persoon van wie, die ken ik niet. U spreekt nu met .... Denk dat u een verkeerd nummer heeft gebeld o.i.d. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 23:14

Lily schreef:of je laat een vriend of vriendin opnemen en die zegt dan hallo met .... En dan zei ow is Marin er niet. En die andere persoon van wie, die ken ik niet. U spreekt nu met .... Denk dat u een verkeerd nummer heeft gebeld o.i.d. laughcry

Haha ja dat had ik ook al bedacht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:15

maar ik zou persoonlijk toch een keer de telefoon opnemen en dan een gesprek met haar aangaan desnoods wat ik al eerder aangaf dat je opschrijft wat je kan en wil zeggen. En dat je een oplossing hebt aangedragen en dat ze daar niet mee akkoord ging (leg je het probleem bij haar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Jordana di 17 apr 2012 - 23:15

Marin schreef:
Lily schreef:of je laat een vriend of vriendin opnemen en die zegt dan hallo met .... En dan zei ow is Marin er niet. En die andere persoon van wie, die ken ik niet. U spreekt nu met .... Denk dat u een verkeerd nummer heeft gebeld o.i.d. KletsTopic - Pagina 16 394967

Haha ja dat had ik ook al bedacht.

En dat dan door je vriend laten doen.

Maar ik hoop dat het stop voor je Marin
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:18

Of je zet haar gewoon op speaker en legt de telefoon neer.. Dan heb je niet echt het gevoel dat ze daadwerkelijk in je oor zit.

Maar serieus om mapjes.. Wat waren het voor mapjes.. met een gouden randje ofzo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 23:22

wat een gedoe om mapjes.
Toch zou ik wel opnemen hoor, straks is het wel een callcenter die kunnen ook heel hardnekkig zijn. En anders wat hier boven al is gezegd, door je vriend of een vriendin op laten nemen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:28

Lizardje schreef:wat een gedoe om mapjes.
Toch zou ik wel opnemen hoor, straks is het wel een callcenter die kunnen ook heel hardnekkig zijn. En anders wat hier boven al is gezegd, door je vriend of een vriendin op laten nemen.

Idd. Zeker omdat die vaak meerdere nummers tegelijk bellen en zolang je niet opneemt je steeds weer gewoon in een groepje nummers terecht komt. Een keertje opnemen loont meer dan die aanstellerij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:44

Ik zou ook opnemen en me zeker niet bang laten maken. Wat kan ze nou helemaal door die telefoon doen?
Zoals VC zegt, jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik wel voor je opgenomen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 0:00

Oh meiden, ik ben blij; de nieuwe 101 woonideeën lag net in de brievenbus Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:11

kan je weer inspiratie opdoen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 0:32

Wow en toen was het ineens 13.30 en had ik een paar uur geslapen. Wel lekker, hoewel ik me niet echt veel beter voel. Ik moet nu wel naar de stad fietsen om mijn mobiele telefoon te gaan wegbrengen...bahbahbah. Maar ga het toch maar even doen en dan daarna misschien weer verder slapen ofzo...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 0:35

Yup, inderdaad. Kind naar de speeltuin en mama heeft zich geïnstalleerd op de bank Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 0:37

@Marin, ik zou er ook panisch van worden en hoe vaker dat onbekende nummer zou bellen hoe panischer ik zou worden. Ik zou ook denk ik je vriend op laten nemen, kan ook gewoon zonder dat hij doet alsof hij je niet kent natuurlijk en vragen of hij een boodschap door kan geven.
Wel echt vervelend dat het zo hardnekkig is, alleen je weet dus niet of zij het is, ik zou toch wel even proberen daar achter te komen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:42

doe maar rustig aan pompoen en neem de rust die je denkt nodig te hebben, dan ben je alleen maar sneller beter

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 0:47

Lily schreef:doe maar rustig aan pompoen en neem de rust die je denkt nodig te hebben, dan ben je alleen maar sneller beter

Ik heb mijn afspraak van morgen en overmorgen al afgezegd, ik moet inderdaad even pas op de plaats maken. Ik twijfel nog een beetje over fysiotherapie vrijdag, maar ik wacht wel even af hoe ik me morgen voel. Merk ook dat ik écht toe ben aan wat rust, heb ook echt vreselijk drukke weken achter de rug, wat ik heerlijk vind hoor, maar energiegewijs was het al niet veel soeps meer en nu ben ik ook nog ziekig er bovenop.
Maar die telefoon moet helaas wel, die wordt namelijk morgen opgestuurd en dan ben ik 'm nog wel een tijdje kwijt en in de tussentijd heb ik geen whatsapp en al die dingen die ik regelmatig gebruikte tegenwoordig. Jammer dat het zo'n eind fietsen is en dat het zo waait Cry.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:48

Ik moet even wat kwijt hoor! Ik had net pauze op mijn werk en omdat er geen kantine is loop ik vaak een rondje door de winkelstraat. Dus dat deed ik net ook. Maar toen ik langs de kruidvat liep stond er een vrij grote hond buiten (aan de lijn, terwijl het baasje aan het winkelen was) en die viel zomaar een kindje aan dat langsliep! Heel hard blaffen en grommen en zelfs bijten. Hij beet gelukkig niet door, maar ik schrok me rot!

Ik snap dat niet hoor, als je weet dat je hond zo kan reageren laat je hem toch niet zonder toezicht in een winkelstraat staan? :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:49

wow heftig zeg :shock: , waren er mensen die dat kindje hielpen en is de eigenaar erop aangesproken?

Pompoen, vrijdag is nog even dus dan kan je morgen of vrijdagochtend nog altijd kijken hoe het gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:55

Ja er waren wel mensen bij die het meisje hielpen inderdaad, dus ik ben eigenlijk ook doorgelopen omdat ik het een beetje raar vond om erbij te blijven kijken als een soort ramptoerist. Ik geloof niet dat de eigenaar erbij was, die was in de winkel. Ik heb niet gezien of hij naar buiten is gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:08

wel erg dat zoiets gebeurt is, gelukkig heeft de hond niet doorgebeten. Maar misschien wilde het meisje de hond aaien waarop de hond uithaalde/bijtte? Ik probeer dit niet goed te praten maar mij is altijd geleerd om vreemde honden niet te aaien.

Ben benieuwd of de eigenaar er nog op is aangesproken (denk/lijkt me wel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 1:58

Bah, wat eng die hond. Ik hoop dat die mensen die er omheen stonden er wel wat aan gedaan hebben. Volgens mij mag je zelfs de politie bellen voor dat soort dingen.

Ik ben terug van de stad, het was echt afzien en ik duik nu mijn bed weer in.
Ik vind het trouwens stom, als het een probleem is wat niet onder de garantie valt moet ik 39,95 betalen voor de onderzoekskosten, maar hallo, ik heb een telefoon die niet meer wil opladen en ik heb er niets raars mee gedaan dus het is gewoon ondeugelijk als hij het niet doet. Het meisje van de zaak heeft wel nog even gekeken en zei dat het pinnetje in ieder geval er gewoon goed uit zag. Maar als zij daar dus beslissen dat het gebruiksschade is of valschade dan mag ik die 39,95 dus gaan betalen + eventuele reparatiekosten! Ik vind het scheef maar weet dat het eigenlijk bij de meeste bedrijven zo gaat. Nu maar hopen dat het A. onder de garantie valt en B. snel gepiept is. Ze hadden het over 10 werkdagen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 2:47

Wat balen Pompoen, ik hoop dat het meevalt voor je smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:54

Oh man, ik zie zó op tegen het bezoekje aan de kaakchirurg morgen pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 2:54

Hoe laat moet je er naar toe Zelda?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:57

11:45.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 16 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum