Ziekige/griepige topic
+6
Lien
Rebecca
pinkflower
Raindrop
Bliss
SleepingBeauty
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ziekige/griepige topic
hier nog 1.. overal spierpijn, moe. benauwd. hoofdpijn en oorpijn.
Heb de week voor kerst ook keel en oorontsteking gehad en was er van overtuigd dat ik dus klaar was maar nee hoor. Vandaag wel gewerkt, de planning is morgen toch ook echt wel!
baal alleen ontzettend dat ik t weer heb omdat mijn zoontje werkelijk alles oppikt wat langskomt. Hopen dat ie het voor 1 keer overslaat deze keer. Ben toch echt liever zelf ziek dan mn kleine mannetje!
Heb de week voor kerst ook keel en oorontsteking gehad en was er van overtuigd dat ik dus klaar was maar nee hoor. Vandaag wel gewerkt, de planning is morgen toch ook echt wel!
baal alleen ontzettend dat ik t weer heb omdat mijn zoontje werkelijk alles oppikt wat langskomt. Hopen dat ie het voor 1 keer overslaat deze keer. Ben toch echt liever zelf ziek dan mn kleine mannetje!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Ben er net weer vanaf gelukkig! Was een tijd geleden dat ik een griepje had. Had nu echt flinke keelpijn, hoesten, koud, spierpijn, koorts enz. Was ook echt mn stem kwijt, in eerste instantie zonder verkouden te zijn en dat kwam er later ook nog enigzins bij. Was wel even naar de dokter gegaan omdat het bij mij op mn longen slaat (astma) maar gelukkig viel het mee.
Beterschap allemaal!
Beterschap allemaal!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Bliss schreef:Balen Marin! Hopelijk voel je je morgen beter, sterkte! Ik ga morgen in elk geval nog niet werken, maar dat thuis zitten begint me aardig de keel uit te hangen, dus hopelijk kan ik woensdag weer aan de slag...
Haha ja arme jij. Ik hoop eigenlijk dat ik even ziek genoeg wordt om echt thuis te blijven. zie onwijs op tegen morgen: Non stop lessen en twee vergaderingen en daarna theorie les. Ik voel me nu echt onwijs rot, maar ik vind dat ik me niet slecht genoeg voel om me ziek te melden, maar zo'n dag is wel onwijs killing met al die schreeuwende kinderen. :S
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: