Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziekige/griepige topic

+6
Lien
Rebecca
pinkflower
Raindrop
Bliss
SleepingBeauty
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ziekige/griepige topic Empty Ziekige/griepige topic

Bericht  SleepingBeauty vr 14 jan 2011 - 11:50

Nog meer zieke mensen hier?
Ik ben vandaag maar thuis gebleven, ik loop de hele week al tegen ziek zijn aan te hikken.
En vanmorgen voelde ik me zo misselijk/beroerd dat ik me over gegeven heb :P
Vannacht ook slecht geslapen. Heb vnadaag op de bank gelegen en ga straks lekker naar bed.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekige/griepige topic Empty Re: Ziekige/griepige topic

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 11:55

Beterschap meid! hug

Meld zich ook hier: Hoofdpijn, verkouden en een flinke druk op mijn holtes. Misselijk en moe ook, maar dat heeft niks met het griepje te maken denk ik.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 14 jan 2011 - 12:01

Jij was al even ziek of niet??? Of haal ik je nu door elkaar met iemand anders?
Beterschap in ieder geval!

Ja ik weet niet of ik echt griep heb, maar voelt niet fijn!
Ik heb nooit snel last van koorts/overgeven enz.
Wel ontzettend zere benen/rug/spieren, hoofdpijn, verkouden, geen eetlust.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 12:13

Ja ik meld mij! Sinds gisteren ben ik echt oververmoeid, heb keelpijn, moet hoesten en ben koortsig. Wel gewerkt, maar niet van harte... Uit t werk al twee uur liggen slapen vandaag en ik duik er nu weer zo in, hopelijk gaat t morgen wat beter!

Beterschap allemaal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop vr 14 jan 2011 - 12:26

Ik wens iedereen veel beterschap toe!
Zelf ben ik er net vanaf gelukkig.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pinkflower vr 14 jan 2011 - 12:28

Jaaa ik meld mij ook ben sinds maandag al ziek thuis:( inmiddels is de koorts wel gezakt maar de rest "onwijs keelpijn, hoesten, hoofdpijn, oorpijn, en me gewoon niet fit voelen" zijn helaas nog wel aanwezig....

Straks maar is proberen te slapen want slaap elke nacht max 2 uurtjes en dan met hele nare dromen.... Dus in bed liggen en veel slapen is helaas geen doen hier...

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  SleepingBeauty vr 14 jan 2011 - 12:32

pinkflower schreef:Jaaa ik meld mij ook ben sinds maandag al ziek thuis:( inmiddels is de koorts wel gezakt maar de rest "onwijs keelpijn, hoesten, hoofdpijn, oorpijn, en me gewoon niet fit voelen" zijn helaas nog wel aanwezig....

Straks maar is proberen te slapen want slaap elke nacht max 2 uurtjes en dan met hele nare dromen.... Dus in bed liggen en veel slapen is helaas geen doen hier...
Zoow vanaf maandag al! Dan heb je het wel goed te pakken!
Beterschap. Vervelend dat je 's nachts niet fijn kunt slapen..
Ik ben vannacht ook veel wakker geweest, door dat ik zo warm was en m'n hoofd die vol zat.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rebecca za 15 jan 2011 - 0:21

Beterschap allemaal!

hier nog een zieke...donderdagmiddag begon mijn hele lijf zeer te doen, dus 's avonds al om 8 uur naar bed om lekker bij te slapen, vervolgens vanaf 2 uur wakker gelegen tot mijn vriend eruit ging, en ben gisteren maar thuis gebleven. Heb vooral last van koorts, dus het ene moment heb ik het loeiheet, en het andere moment zit ik weer te bibberen van de kou, brrr...
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Lien za 15 jan 2011 - 0:45

Beterschap allemaal!

De griep die er nu is is heftig! Ik ben vorige week donderdag begonnen met koorts en gisteren is mijn temperatuur eindelijk niet boven de 38 gekomen! Eetlust heb ik totaal nog niet maar verder voel ik me naar moe wel goed!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 2:31

Ten eerste iedereen beterschap gewenst.
Ik ben sinds woensdag eigenlijk al wat half. Vanaf gisteren heb ik het echt te pakken (heel erg verkouden, tranende ogen, loopneus, volle holtes, hoofdpijn, kortom: ellende).
Gelukkig geen plannen dit weekend. Ik doe rustig aan en ik hoop dat ik er maandag weer ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 4:43

Beterschap iedereen!

Ik heb nog nooit griep gehad (klop, klop, klop), maar als ik die verschijnselen hoor, denk ik: blugh! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 4:48

Youandi schreef:Beterschap iedereen!

Ik heb nog nooit griep gehad (klop, klop, klop), maar als ik die verschijnselen hoor, denk ik: blugh! Evil or Very Mad

Nog nooit?? Iedereen heeft dat toch een keer gehad. Ooit tegen de huisarts vertelt? Want dit lijkt me ook weer niet goed hoor..

Hier begint er een griepje aan te komen. Sinds gisteren last van m'n keel en ben een beetje snotterig. Hoop niet dat het doorzet want dat kan ik deze week echt niet gebruiken !

Gast
Gast

Bericht  Ellusss za 15 jan 2011 - 5:07

Hier nog één!
Donderdag na 't avondeten werd ik wat misselijk. Dacht dat ik gewoon wat verkeerd had gegeten. Aangezien ik op stage was gewoon doorgegaan. 's Avonds stond zwemmen op het programma (met stage) dus ik ook het water in. Koud dat ik het had! Zat gewoon te bibberen terwijl het een therapeutisch bad is met extra warm water. Ben er vroeger dan ik normaal doe uit gegaan en dat was maar goed ook... Was nog niet in het kleedlokaal of moest overgeven, helaas was de misselijkheid hierna niet over. Heb tijdens het douchen/omkleden in totaal 5x overgegeven. Daarna nog even gewacht tot iemand me naar huis kon brengen; zat helemaal te shaken en had in 10 minuten wachten alweer 2x overgegeven (waar komt het toch allemaal vandaan?!).
Eenmaal naar buiten om naar de auto te lopen ook nog weer overgegeven, onderweg ook nog 'n keer en eenmaal thuis ook nog aantal keer. Had het ijskoud maar voelde ontzettend warm aan volgens de anderen, zat compleet te shaken en zowel onder als boven kwam 't eruit... pale Die nacht ook vrijwel niet geslapen, 't bleef maar doorgaan.

Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter, merk nog wel dat ik ziek ben geweest maar misselijk o.i.d. voel ik me gelukkig niet meer! smile

Beterschap voor degene die zich nog niet top voelen!
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 9:42

Razz_ schreef:

Nog nooit?? Iedereen heeft dat toch een keer gehad. Ooit tegen de huisarts vertelt? Want dit lijkt me ook weer niet goed hoor..

Hier begint er een griepje aan te komen. Sinds gisteren last van m'n keel en ben een beetje snotterig. Hoop niet dat het doorzet want dat kan ik deze week echt niet gebruiken !

Hahahahah hoe bedoel je dit? Een afspraak maken bij de dokter omdat je nog nooit griep hebt gehad? Is alleen toch maar goed? Ik heb ook pas een keer griep gehad, rest waren gewoon verkoudheidjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 9:44

Echt de ziekte Griep heb ik ook nog nooit gehad hoor Razz...

Dit is echt griep:
Echte griep of influenza is een ziekte die door het influenzavirus wordt veroorzaakt. Dit virus infecteert de luchtwegen. Veel mensen zeggen griep te hebben als ze in de winter of de herfst door een verkoudheid-achtige ziekte met wat koorts worden getroffen, maar hierbij gaat het meestal om een gewoon verkoudheidsvirus. Echte influenza leidt bij de meeste mensen tot aanzienlijke ziekteverschijnselen en een niet te verwaarlozen sterfte, vooral bij ouderen. Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood[1][2]. Slachtoffers vallen vooral in de risicogroepen: ouderen (ca. 90% van de sterfgevallen is 65 jaar of ouder) en personen met een chronische aandoening (bijvoorbeeld diabetes mellitus, hart- en longaandoeningen)[2].

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 9:47

Er zijn genoeg mensen die de échte griep nog nooit gehad hebben, Razz. Over het algemeen verwarren mensen een flinke verkoudheid al met griep. Griep heb je ook in verschillende gradaties, maar over het algemeen, als je echt griep hebt, ben je er wel een heel stuk zieker van dan van een stevige verkoudheid, waarbij je dezelfde klachten maar dan in mindere mate hebt.

Ik ben twee weken terug ziek geweest, twee dagen koorts en sindsdien hiest ik nog altijd de longen uit m;n lijf, wordt wel minder en 't komt inmiddels wel los, maar sinds woensdag laat m'n stem me ook in de steek. En vanaf gisteren continu met vlagen misselijk en darmkrampen. Ben dus lekker aan het kwakkelen... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 9:49

Razz_ schreef:

Echt nog nooit! Kan er ook niks aan doen... angel Maar ik ga er niet voor naar de dokter. Lijkt me alleen maar goed, eigenlijk! Ik voel me ook niet vaak 'half' ofzo, dus maak me er ook niet druk om.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:33

Pfft, ik heb nu echt pijn aan de re. kant van mijn gezicht. Rond neus/ kaak en af en toe steken in mijn hoofd. Drukt erg, heb het gevoel dat mijn gezicht 3x zo dik is.
Geen idee of het ontstoken holtes zijn of bij mijn gebit vandaan komt. Werd vannacht echt paar keer wakker van de pijn en paracetamol helpt niet echt veel... Brufen ga ik nu maar niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Ploen zo 16 jan 2011 - 3:17

Beterschap allemaal!!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:30

Beterschap allemaal!

Ik ben niet echt ziek, maar heb wel buikpijn.. Al een paar keer naar het toilet geweest, maar nog steeds buikpijn. Hoop dat ik geen buikgriep krijg want dat kan ik niet gebruiken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:46

Nou het is bij mij echt flink door gezet. Flink verkouden en keelpijn.

Wat ik onder griep versta is : koorts en spierpijn in combinatie met verkoudheid, keelpijn en hoofdpijn. Ik heb dit echt minimaal 1x per jaar hoor. Vind het echt vreemd dat sommige van jullie dit nooit hebben gehad zo haha. Ik vind bij elkaar gewoon de griep hebben Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:08

Razz, ik denk dat we woensdag dan maar héél snel weer weg zijn :P Nee, maar even serieus, kijk maar even hoe je je voelt en of het überhaupt wel uitkomt. Beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:45

Haha ik hoop dat ik dat al een stuk ben opgeknapt ! Maar die afspraak blijft gewoon staan hoe snotterig en grieperig ik me ook voel ! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:32

Ik ben wederom grieperig. Vorige week heb ik al de hele week gewerkt met griep, koorts en verkoudheid en wilde me echt niet ziekmelden..en nu voel ik me nog steeds niet goed. Maar ja, morgen een belangrijke bespreking en ik wil me nog steedsniet ziekmelden. Hopelijk voel ik me morgen dus wat beter.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 17 jan 2011 - 6:46

Balen Marin! Hopelijk voel je je morgen beter, sterkte! Ik ga morgen in elk geval nog niet werken, maar dat thuis zitten begint me aardig de keel uit te hangen, dus hopelijk kan ik woensdag weer aan de slag...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende