kindje met bronchitis
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
kindje met bronchitis
ons zoontje heeft bronchitis. heeft nu 2 weken 2 pufjes per dag gehad. en nu moeten we gaan afbouwen naar 0 iig proberen. nu hebben we 2 hondjes een franse bull en boomertje. nu is het niet zeker dat de honden de oorzaak is maar het is wel grote kans dat dit zo is. nu hebben mijn man en ik over alles zitten denken. en we houden deze hondjes nog maar er komen geen nieuwe meer. zijn er hier ook meiden die kindjes hebben met bronchitis? wat hebben jullie ervoor gedaan zodat je kindje zo min mogelijk last ervan heeft? we willen ook een allergie test laten doen als hij een jaar of 4 is. om te kijken of ie tegen huisdieren kan
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Re: kindje met bronchitis
Hier een kindje met vermoedelijke een lichte vorm van astma. Hij heeft, alleen wanneer wij denken dat het nodig is, een puffer.
Ik vind het hier vooral te maken hebben met de overgang naar een ander soort weer zeg maar. (warmer/kouder/natter etc)
De huisarts dacht, omdat hij ook wat eczeem heeft, dat hij idd een lichte vorm van kinderastma heeft waar hij hopelijk overheen groeit.
Toevallig zat ik zelf ook te denken aan een allergietest.
Ik vind het hier vooral te maken hebben met de overgang naar een ander soort weer zeg maar. (warmer/kouder/natter etc)
De huisarts dacht, omdat hij ook wat eczeem heeft, dat hij idd een lichte vorm van kinderastma heeft waar hij hopelijk overheen groeit.
Toevallig zat ik zelf ook te denken aan een allergietest.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: kindje met bronchitis
Mijn zoontje heeft astma. Wij houden het huis zo schoon mogelijk, stofzuigen veel. Verder lekker luchten etc.
Als hij erg benauwd is bedje wat omhoog. Puffen wanneer nodig extra.
wij hebben ook huisdieren vrij veel. En het gaat goed.
Als hij erg benauwd is bedje wat omhoog. Puffen wanneer nodig extra.
wij hebben ook huisdieren vrij veel. En het gaat goed.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» K.o.t. bij 2e kindje
» een 2e kindje?
» Wel of geen 2e kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» K.o.t. bij 2e kindje
» een 2e kindje?
» Wel of geen 2e kindje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: