Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 39 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:59

Ja geniet maar van je rust Sanne Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 9:01

Filoria schreef:Ja geniet maar van je rust Sanne Wink

haha dat zal best.. dacht dat de slapeloze nachten een nadeel van kinderen waren, maar er komt dus nog iets bij;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 24 mei 2012 - 10:51

Sanne, suc6 met testen! Je hebt wel meldplicht he!! Yes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 17:30

Helaas..
Stom dat verstand en gevoel zo ver uit elkaar liggen. Ik WIST dat ik er niet teveel van moewt verwachten, maar heb toch slecht geslapen. Enb baal ook wel, nu spatten mn fantasien uiteen (zoals op mn verjaardag ouders op de hoogte stellen enz)
Maar nu eerst weer een poging doen om te slapen (heb.vakantie en nog geen kinderen haha) en wachten tot de mestruatie dit pinksterweekend komt, om er over 2 weken weer voor te gaan!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 24 mei 2012 - 17:50

Ah, balen Sanne Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 19:20

SB Dank je voor je goede tip, daar was ik nog niet op gekomen. Ik ga het uitproberen :-) Hoe is het met jou meis?

Stith Dank je voor je knuffel meis. Heb je lekker gegeten? En al menstruatie klachten in zicht?

Smaradje Hoe is het met jou meis? Wat balen dat je je zoontje zo lang moet missen. Succes met kolven alvast!

Filoria Ook jij bedankt voor je knuffel. Naar mijn jurk kijken helpt wel een beetje, ik probeer SB haar tip al een beetje toe te passen. En te denken aan alle dingen die ik gepland heb. Ik ben van mezelf een erg emotioneel persoon. Ik heb een jaar of zes terug een portugese vriend gehad. Die ging drie keer per jaar twee weken ofzo voor vakantie terug naar Portugal. Dat vond ik altijd vreselijk. Daar reageerde ik ook op deze manier op. Ik ben ook weer verschrikkelijk erg deze maand met bij elk wissewasje te denken: zou het? Terwijl ik dat juist wil voorkomen. Ik ben er te veel mee bezig. Daarom is het maar goed dat ik morgen (een dag voor mijn NOD) ga testen. Dan kan ik een zwangerschap uit sluiten en me concentreren op het weekend. Ik denk dat je het super gaat doen op je werk, kan niet anders :-) En idd, ik denk ook wel eens, hoe zou het over een jaar zijn. Aan de andere kant zou ik het ook niet willen weten. Het houd toch wel een beetje de spanning erin zo. Anders word het zo saai :P

Sanne, hij had deze reis al geboekt voor wij elkaar kenden. Wij zijn beiden verder helemaal niet van het alleen op vakantie gaan. Wij hebben, sinds we samen zijn, nog maar drie nachten apart van elkaar geslapen! Ik heb net berekend dat als ik bijvoorbeeld maandag ongesteld ga worden, ik op dag 14 zit als hij terug komt van vakantie. Dan kan ik hem dus mooi gelijk meesleuren naar boven!!!! Geniet van het zonnetje in je achtertuin vandaag. Denk dat het iets beter te doen is, met dat heerlijke windje erbij. Balen dat je negatief getest hebt. Kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt?

Zo, ik ga eens even douchen en dan naar mijn werk. Vanavond nog even samen. Dan gaat hij morgen weg en ga ik naar een vriendin in Barendrecht. 'Sochtens eerst even testen dus, maar verwacht er (voor mijn eigen gemoedsrust) maar niet te veel van. ' S avonds gaan we of Rotterdam onveilig maken, of we gaan film kijken met nog een vriendin. Meidenavond dus. Zondag word ik op de metro gezet en reis ik door naar Spijkenisse om een vriendin te bezoeken. Haar moeder ligt in het ziekenhuis. Zij kan dan even lekker tegen me aanpraten!

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 19:24

Slaatje, hoe lang zijn jullie samen dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  nillis do 24 mei 2012 - 19:53

@ Slaatje, ik vroeg me hetzelfde af als lejow? Succes morgen met testen en klagen mag hier natuurlijk. Hoor dat je allemaal al leuke dingen gepland hebt staan.

@ Sanne, jammer dat je negatief hebt getest, maar misschien was je te vroeg. had ik ook bij T op dag van nod negatief en een week later positief.

@ Smaragdje, ik vind het ook heel knap dat je al zo lang bv geeft. ik was er met 6 maanden ook wel klaar mee. Moest ook alle voedingen kolven omdat T niet aan de borst wilde.

@ Stitch, lekker gegeten en wanneer is je nod?

@ Filoria, heerlijk is dat met deze dagn de kids lekker in het water te zien spelen. t kan ook zo gezellig spelen. heb gisteren via mp een glijbaan gekocht en die hebben we vanmorgen gegeven. Nu helemaal enthousiast, ze durft alleen nog niet alleen naar beneden te glijden.

@ all, hier weinig nieus. Nog geen ongi, maar verwacht het nog steeds. We zullen zien wanneer het van het weekend komt. Fijne dag allemaal. het wordt weer mooi weer.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 19:53

Lejow schreef:Slaatje, hoe lang zijn jullie samen dan?

Bijna een jaar.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 19:54

Nilis. Je loopt dus iets op me voor :-) Hopen dat je niet ongesteld word :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 20:40

slaatje schreef:

Bijna een jaar.

Wow, dan heeft hij lang op zijn vakantie moeten wachten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 20:45

Lejow schreef:
slaatje schreef:

Bijna een jaar.

Wow, dan heeft hij lang op zijn vakantie moeten wachten!

Hihi, dat klopt. Ze hebben het iets meer dan een jaar geleden al geboekt. Altijd al een droom van hen geweest. Toen zijn broer vorig jaar een aantal vervelende onderzoeken moest ondergaan waarbij hij heel erg in spanning zat of het een enge ziekte zou zijn, en vervolgens te horen kreeg dat alles goed was, ging hij nadenken en besloot dat die reis ervan moest komen. Ze zijn allebei helemaal wijs van motor rijden, of sorry, Harley rijden (volgens vriend heb je motoren en Harley's :P ) en dan is dit naturlijk the ultieme droom. Ik vind het echt heel gaaf voor hem, maar voor mezelf vind ik het vooral moeilijk. Alhoewel ik wel vind dat dit weer even goed is voor mij. Af en toe vraag ik me af of het wel gezond is. Ik ben zo gewend aan hem om me heen. Komt allemaal wel goed, ben nu al benieuwd naar alle foto's die hij gaat maken smile
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 20:50

ik zelf dacht niet dat ik te vroeg was, aangezien mn cyclus dus regelmatig is, en ik hooguit maandag op zn laatst ongesteld zou worden en je 4 dagen vantevoren zou kunnen testen (en nu dus hooguit 3 dagen ervoor zit) of is dit erg simpel gedacht? ben wat dat betreft nog een leek hoor;) en Nilis, snap dan eigenlijk ook niet goed hoe je bij T op je nod dag negatief test, en een week later positief..
natuurlijk heb ik die gedachten ook wel gehad, maar ik ga er nu maar vanuit (om me meerdere teleurstellingen te voorkomen) dat ik ongesteld ga worden. ben ik dat maandag nog niet, dan kijk ik dinsdag of woensdag wel weer (maar ga daar maar niet van uit)

slaatje ik vroeg me idd ook af hoe lang julljie dan bij elkaar waren, maar met zn reis (en reden) snap ik wel dat er relatief lang tussen heeft gezeten tot het maken van de reis. succes morgen met testen, en dan kijk maar uit naar de dag dat ie terugkomt (wordt dan dubbel zo leuk)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 22:16

Dank je wel Sanne :-)

Wat betreft het testen. Sommige mensen kunnen idd positief testen vier dagen voor NOD. Dit heeft echter te maken met het HCGhormoon in je lichaam. Er zijn ook mensen bij wie het hcg nog moet stijgen, en dus te weinig is om al een zwangerschap aan te geven. De kv testen 2 voor 5 zijn zeer hcg gevoelig. De digitale clear bleu testen weer veel minder. Als je met die test test, test je meestal pas een week na je NOD positief. Volg je het, of leg ik het te onduidelijk uit?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 22:31

Slaatje, zijn jullie serieus nog niet eens een jaar samen?
Ik wil niet veroordelend overkomen hoor, maar ik vind dat jullie knap snel weten dat het goed is zo, gelijk voor een kindje en trouwen! Ik vind het bewonderenswaardig zoveel vertrouwen gelijk! Als het goed zit, zit het natuurlijk goed, en dat weten jullie zelf het beste. Maar kan me voorstellen dat er vanuit jullie omgeving ook wel ´dat is snel´ geluiden komen.

Nogmaals niet veroordelend, helemaal jullie plan, maar ik zat even te rekenen en schrok ervan haha

Gast
Gast

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 22:42

Hihi Parel, ik snap het hoor. Zat er eerlijk gezegd ook wel een beetje op te wachten hoor. En best logisch ook.

Vanuit onze omgeving hebben we eigenlijk alleen maar positieve berichten gehoord. Voornamelijk over de bruiloft natuurlijk. Er zijn wel wat mensen die weten over onze pogingen tot het mogen krijgen van een kindje.

Mijn vriend en ik hebben, los van elkaar, op liefdesgebied nogal wat meegemaakt. Toen wij elkaar ontmoeten wisten we beiden meteen dat wij het voor elkaar waren. Ondanks dat ik het vertrouwen in mensen heel erg kwijt was. Doordat we in doen/laten/denkwijze en levensstijl zo dicht bij elkaar staan, was het voor ons snel duidelijk. Tuurlijk is het geen beslissing die je van de een op de andere dag neemt. Maar het is dus wel een overwogen beslissing. Daarbij zij we allebei wat ouder (ik 34, hij bijna 42) en op die leeftijd gaan dingen nou eenmaal wat makkelijker en sneller :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 23:22

ik dacht ook al, in een jaar zulke beslissingen? maar ik dacht ook wel dat ervaring heel veel zou meewerken in zo'n situatie (wat nu ook het geval blijkt te zijn)

en ik snap je uitleg;) ofwel; nog lekker blijven afwachten. ik heb ze van 123ovulatietest.nl, en die zeggen ook dat ze 4 dagen voor de nod kunnen testen. maar goed, we wachten gewoon af..
kan het trouwens zijn dat de testen van de kruidvat niet bij de gewone testen liggen? heb er wel eens op gezocht, maar zag toen alleen de dure liggen..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 25 mei 2012 - 0:13

Sanne, naar mijn weten liggen ze gewoon bij de andere testen. Ik kan ze ook wat moeilijk vinden. Ik weet het niet meer zeker, maar geloof dat die 123 testen niet heel erg betrouwbaar zijn. Zou toch even verder zoeken naar de kruidvat testen en daar een paar dagen na je NOD nog eens mee testen (in de hoop van uitblijven van je mensturatie natuurlijk :-))
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch vr 25 mei 2012 - 1:50

@ Filoria, ach die lamme duimen neem ik maar voor lief, als het werkt! Dus zolang ze er nog niet afvallen, duim ik vrolijk door! thumbup Zeker lekker gegeten, al was de bediening een niet al te snel.
Klinkt als een leuke dag! Lekker spelen in het water met dit weer, heerlijk! Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat voor werk je doet! Lijkt me wel spannend om ineens alle verantwoordelijkheid te moeten dragen, maar ook wel heel leuk!
Dat fantaseren over de toekomst heb ik ook wel heel erg, ben echt zo benieuwd hoe het nou is om zwanger te mogen zijn, en hoe het voelt om voor je eigen kindje te zorgen! Zou willen dat ik alvast wist wanneer het zo ver zal zijn, al heeft de (gezonde) spanning elke maand of het wel of niet raak is ook wel wat!

@ Smaragdje, wat vervelend dat je over 2 weken je zoontje 3 dagen moet missen. Lijkt me best lastig, zeker als het de eerste keer gelijk zo lang is!

@ Sanne, jammer dat de test negatief was, maar denk dat je de volgende keer inderdaad beter kan wachten iig tot je NOD, dan heb je meer zekerheid denk ik? Kan me voorstellen dat je nu toch stiekem nog een beetje hoop hebt dat je te vroeg hebt getest? En anders, nu maar snel ongesteld worden dan, dan kan je snel weer aan de slag! Wink Dat van die fantasiën herken ik trouwens ook wel heel erg! We hadden al helemaal verzonnen dat we het dan in onze week vakantie in Frankrijk aan onze schoonfamilie te kunnen vertellen (heel het gezin van mijn vriend bij elkaar). Ach, we vinden vast wel weer een ander mooi moment! Wink

@ Slaatje, hier nog niks te bekennen, als mijn cylcus hetzelfde is als vorige maand zou ik morgen ongesteld moeten worden (vandaag dag 28) maar ga er zelf vanuit dat het pas donderdag komt. Dat zou dan 2 weken zijn na dat ik denk dat mijn eisprong is geweest. Spannend, morgen testen! Wel meldplicht he! Razz En zo te zien heb je toch wel een leuk weekend voor de boeg! Over 2 weken is je vriend alweer bijna thuis! Wink

@ Nillis, als mijn cyclus hetzelfde is als vorige maand is mijn NOD morgen, maar denk zelf dat dat pas volgende week donderdag is. Ga dus sowieso niet eerder dan dat testen. Al ben ik ernstig nieuwsgierig of er nu een fransje in mijn buik groeit! Wink Razz (de 'werktitel' van het kindje als ik deze maand zwanger blijk te zijn)
Jij nog steeds niet ongesteld? Wanneer wil je gaan testen? Duim ook nog even door voor jou!

@ All, gisteren lekker gegeten bij een beren-restaurant hier bij ons in de buurt. Al liet de bediening (of eigenlijk de keuken) het een beetje afweten. Het was gisteren onbeperkt spare-ribs eten, dus dan krijg je maar 1 rib per keer. Op een gegeven moment kwam ze dus vragen of mijn vriend er nog 1 wilde, en daarna heeft ze dat ook aan een andere tafel gevraagd. Die tafel had na 10-15 min. al wel hun nieuwe spare-ribs, en mijn vriend had na een half uur nog steeds niks! Ondertussen was mijn eten ook al even op. Uiteindelijk heeft hij na 40 minuten toch nog zijn spare-rib gekregen, maar leuk is anders. Maar ach, ik hoefde in ieder geval niet zelf te koken! Razz Daarna nog heel even langs gereden bij vrienden, mijn vriend moest even helpen met de motor op een aanhanger te zetten. Was wel leuk ze weer ff te zien, die vriendin heeft net 20weken echo gehad, en alles was goed! De laatste keer dat ik ze zag had ze nog helemaal geen buikje, nou, dat was nu wel anders! Kan niet wachten totdat wij dat zelf ook mee mogen maken!
Ben nu in afwachting van mijn menstruatie, in theorie zou hij vanaf morgen al wel kunnen komen (vorige maand op dag 29, zit nu op dag 28), maar verwacht hem zelf pas vanaf volgende week donderdag. Begin het nu toch wel spannend te vinden, alle andere keren had ik nu al hevige pms, en nu nog nergens last van. Ach, we zullen zien, ga waarschijnlijk op zijn vroegst pas volgende week vrijdag testen, mits ik het volhoud natuurlijk! Wink Nu maar eerst weer lekker genieten van mijn lange weekend!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Stitch vr 25 mei 2012 - 1:52

[/color][/font]
NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste kindjeBijzonderheid
Linnie198526/28December 20101e
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36April/Mei 20112e
Filoria25/34Juni 20112eJuni 2012; start clomid 50mg
Pussycat23/25Augustus 20112e
Janedoe26/27Oktober 20111e
Nillis29/30Oktober 20112e
Vlinderjoy24/27November 20111e
Slaatje33/41November 20111e
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Boekenwurm28/28Januari 20121e
Myloon30/29Januari 20121e
Smaragdje22/29Januari 20122e
Annemie27/31Februari 20122e
Roos26/27Maart 20122e
Highway28/27Maart 20121e
Miccie26/30Maart 20121ezwanger, toch?
Stitch24/30Maart 20121e
Pearl24/24April 20121e
Spetterdespat28/26April 20121e
Blondje131331/29April 20122e
Dikkie DikApril 2012
Sanne-8427/27Mei 20121e
Sabje 27/30Mei 20122e
Mysterious31/31Mei 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
BirgitJuli 20121e
TakkieJuli 20122e
Emma_Juni 20121e
Mom-of-229/35Eind 20123e
[/color][/font]
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch vr 25 mei 2012 - 1:54

Linnie, hoe is het bij jou? Wanneer wil je gaan testen? Ben benieuwd!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje vr 25 mei 2012 - 2:10

Wat stom dat je maar 1 sparerib per keer kreeg Stitch.

Kan je trouwens voor je NOD heb beste met ochtend urine testen? Of zou het met avondurine ook gaan? Ik zit nog een beetje in dubio of ik niet vanavond wil gaan testen. Anders ben ik morgen misschien dubbel teleur gesteld.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 vr 25 mei 2012 - 2:17

Ik heb gehoord dat ochtendurine t beste was, omdat die geconcentreerder is
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:51

Slaatje, als je zwanger bent, ben je zwanger. Als je vanavond test en het is negatief bereid je je op het slechtste voor, en verspreid je de teleurstellingen. Mocht je dan in de tijd dat je vriend weg is niet ongesteld worden, en je test toch positief, ben je dubbel zo blij, want je vriend komt dan ook bijna thuis!

Jij klinkt me ook niet als iemand die overhaaste beslissingen maakt hoor, meer als iemand die heel goed over dingen heeft nagedacht!

Gast
Gast

Bericht  JD vr 25 mei 2012 - 5:58

haaallooo allemaal!

WEEKEND! cheers sunny
he he, had zo'n zin in dit weekend, dat de dag niet voorbij leek te gaan!

even een vraagje, nu jullie het over NOD hebben...
ik twijfel nog steeds over wanneer te testen, dus mijn vraag aan jullie, als jullie naar mijn cyclussen in mijn onderschrift kijken, wanneer is mijn NOD dan? Is dat na de langste cyclus? ik heb geen idee wanneer ik kan testen..... Question
ik zit vandaag op dag 41

ik reageer later vanavond/morgen weer even uitgebreid op iedereen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud