Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 38 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos wo 23 mei 2012 - 9:21

@ jasmine, sorry ik heb het stukje van je curretage gemist. En dat je dus.deze maand geen kans zou hebben. Nogmaals sorry!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 wo 23 mei 2012 - 9:22

Nog steeds niks. Is bij dat kleine beetje roze gebleven. Ik moet vrijdag ongesteld worden, dus we zullen wel zien!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Filoria wo 23 mei 2012 - 9:29

Dan zitten we in hetzelfde schuitje Linnie! Spannend hoor.

Zal deze ook weer even naar voren halen trouwens:

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste kindjeBijzonderheid
Linnie198526/28December 20101e
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36April/Mei 20112e
Filoria25/34Juni 20112eJuni 2012; start clomid 50mg
Pussycat23/25Augustus 20112e
Janedoe26/27Oktober 20111e
Nillis29/30Oktober 20112e
Vlinderjoy24/27November 20111e
Slaatje33/41November 20111e
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Boekenwurm28/28Januari 20121e
Myloon30/29Januari 20121e
Smaragdje22/29Januari 20122e
Annemie27/31Februari 20122e
Roos26/27Maart 20122e
Highway28/27Maart 20121e
Miccie26/30Maart 20121ezwanger, toch?
StitchMaart 20121e
Pearl24/24April 20121e
Spetterdespat28/26April 20121e
Blondje131331/29April 20122e
Dikkie DikApril 2012
Sanne-8427/27Mei 20121e
Sabje 27/30Mei 20122e
Mysterious31/31Mei 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
BirgitJuli 20121e
TakkieJuli 20122e
Emma_Juni 20121e
Mom-of-229/35Eind 20123e

Laatst aangepast door Filoria op do 24 mei 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  sanne-84 wo 23 mei 2012 - 9:37

Zo'n korte cyclus heeft zn voor en nadelen,.je bent vaker ongesteld:s maar voor nu ist ok; ik weet redelijk waar ik aan toe ben, en als t een ronde niet is helukt dan is er sneller weer kans op een nieuwe ronde
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  JD wo 23 mei 2012 - 10:36

@Jasmine - hopelijk zet je menstruatie door! Zou een nette cyclus zijn. Ga voor je hopen en duimen dat je het laatste ongi is! Wat had je trouwens een ge-weldige foto van je dochtertje in het fototopic!

@Roos, zit je al in het onweer?? Hier (NH) een paar kleine flitsen. heb het zolderraam voor de zekerheid maar dichtgedaan... van mij mag er wel een lekker zomers regenbuitje komen vannacht...mijn gras begint wat geel uit te slaan smile Suc6 op het wachtbankje, knap dat je netjes wacht met testen!

@Snoes, hoe is het?? Leuk onderschrift met je a.k.a. haha! Fijn om te lezen dat je zo'n goede zwangerschap hebt, hopen dat het zo blijft!

@Sanne-84, ben je nu al officieel overtijd dan, of nog niet? Wanneer kun/ga je testen? Geniet van je dagje strand morgen, wat een heeeerlijk vooruitzicht!

@ Weegschaal, Ik hoop voor je dat je snel ongesteld gaat worden, zodat jullie weer een poging kunnen wagen.
even een dikke knuffel van mij voor jou! Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen...sorry! Ik hoop zo dat het jullie snel gegund is!

@Filoria, wel stoer dat je nu opeens zoveel verantwoordelijkheid erbij hebt gekregen op je werk! Wordt het nu dan ook meteen 2x zo druk voor je? Of is het tijdelijk totdat er iemand voor erbij wordt aangenomen? Gek dat je menstruatiepijntjes opeens weg zijn... dit had ik ook 2 weken terug. 2 dagen zware kramp, rugpijn etc...en toen niks meer.

@Linnie, wordt spannend voor je komende week! Ik ga duimen dat de ongi wegblijft!!

@All, ik heb vandaag heerlijk van het zonnetje genoten! We zijn lekker op een kleedje in het park gaan liggen, aan het water, hondje in het water...heerlijk!
Heb mijn vriend vandaag naar zijn werk gestuurd met - heel kinderachtig - een briefje aan zijn baas. We hebben samen 1 dag gevonden waarop we het beiden ok vinden als hij toch aan het werk gaat, de rest van zijn vakantie kunnen ze hem gewoon niet zomaar afpakken vind ik. Dat die baas een personeelsprobleem heeft, dat is zijn eigen probleem.
Vriendlief had dus te horen gekregen dat hij dagen van zijn vakantie moest opofferen, deed hij dat niet dan werd zijn hele vakantie ingetrokken. Ik vind het geen manier om met je personeel om te gaan....

Verder geen nieuws hier... nog geen tekenen van een menstruatie. als ik alles bij elkaar optel van de afgelopen weken heb ik wel wat klachten die zouden kunnen duiden op een zwangerschap, maar omdat ik voor mijn gevoel niet zwanger ben,en omdat ik geen zin heb in een teleurstelling, wil ik nog niet testen. Ik wacht sowieso tot dag dag 44, zo lang was mijn laatste cyclus...

Morgen weer werken, gelukkig werk ik in de kinderopvang en kan ik dus veel buiten in het zonnetje zijn!smile
Geniet van het mooie weer allemaal!
sunny

ps. Is er al meer animo voor een meeting met de meiden uit deze topic? :O Yes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Snoes wo 23 mei 2012 - 20:46

amber22 schreef:Lieve weegschaal en jasmine even een dikke voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888 voor jullie!
Van mij ook! voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mysterious wo 23 mei 2012 - 20:59

Wow, dit kan ik niet bijhouden hoor J ik ga mijn best doen.

@Filoria wil je mij ook in de lijst zetten?

Mysterious, 31/31 1e kindje. En we gaan er nu , dus zeg maar mei 2012 voor. We hebben in november/dec/januari geprobeerd zwanger te worden maar door omstandigheden moesten we dat even stoppen. Nu mogen we er weer voor!

@Janedoe wat voor hondje heb je? Ik ben gister met die van mij naar het strand geweest, zo leuk. Ze wordt dan helemaal gek, vind het zo leuk. Joh wat een gedoe met het werk van je vriend! Ben benieuwd hoe het afloopt.

@ spannend Linnie, hopelijk is het raak!

@ Slaatje, wat een mooie trouwjurk. Hij lijkt een beetje op die van mij, ik had ook zo’n band in mijn nek.

Iedereen die ik vergeten ben, sorry, ik moet er nog een beetje inkomen.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  nillis wo 23 mei 2012 - 22:17

@ weegschaal en jasmine een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888en dat die ongi's maar snel mogen komen.

@ Janedoe, balen hoor van je vriend zijn werk. Wat zegt je vriend er zelf van.

@ Filoria, hier nog geen ongi wel alle tekenen, dus wacht rustig in het zonnetje af.

@ Linnie, al ongi?

@ Sanne, heb je een leuke dag gehad?

@ all, hier weinig bijzonderheden. heb t nog op het dagverblijf en heb nu lekker vrij t/m dinsdag en ga dus lekker genieten van het mooie weer. Hier nog geen onig, maar verwacht het eigenlijk elk moment. Morgen is het dag 28 dus zal vandaag of morgen wel komen. ga in ieder geval nog niet testen pas dinsdag op zijn vroegst als het nodig mocht zijn. Goed ga nu snel boven schoonmaken voor ik T weer moet ophalen, kan ik daarna lekker in het zonnetje gaan zitten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roos wo 23 mei 2012 - 22:20

@filoria, op het moment dat ik er heilig van overtuigd ben dat ik zwanger ben en testen in heb heb dan kan ik me maar moeilijk inhouden. Erg he... Resulteert dat de testen op zijn en ik van me zelf pas op 6 juni nieuwe mag gaan kopen. Hopelijk mag dit!!!
Je maakt het toch nog spannend!

Die buien vielen gisterem hier reuze mee! En dat met code oranje. Het het wel wat geflitst en geregend. Nu schijnt de zon weer en gaan we weer lekker de tuin in. L.ucas lekker zwemmen in zijn veel te kleine zwembadje, maar ach. Fijne dag allemaal!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Linnie1985 do 24 mei 2012 - 2:24

Nog n dag geduld. Ik lig nu heerlijk in mn bikini half in de schaduw half in de zon. Heerlijk zo'n vrij dag. Eigenlijk moest ik vandaag opruimen enzo, maar daar is het te heet voor. Hij geeft bij ons 30 graden aan, dus alleen n paar wasjes gedraaid en buiten opgehangen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  slaatje do 24 mei 2012 - 2:47

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn jurk :-)

Weegschaal en Jasmine van mij ook een hele dikke vette hug

Verder even een egomomentje. Ik baal gigantisch. Ben dinsdag bij de dermatoloog geweest voor een plek op mijn handpalm. Heel hardnekkig en die steeds terugkomt. Ze heeft wat schilfertjes afgenomen en die op de kweek gezet. Ze vermoedde dat het een schimmel of exceem zou zijn. Daar zou ik dan een creme voor krijgen en zou het met twee weken opgelost zijn. Was dit niet het geval, dan zou ik een priktest krijgen met 30 prikjes in mijn rug. Werd daarstraks gebeld. Geen schimmel, wel een recept voor exceem, maar moest ook een afsrpaak maken. Drie (!) keer in dezelfde week, twee keer prikken en dan de uitslag. Baal er even gigantisch van. Was na papa en mijn eigen sores wel ff klaar met het ziekenhuis. Blegh.

Verder was ik gister heel verdrietig en huilerig en emo omdat mijn liefje zaterdag voor twee weken op vakantie gaat. De hele dag met een brok in mijn keel gelopen en toen ik savonds op de bank bij hem lag begon in gewoon te janken. Alsof hij op wereldreis gaat ofzo...Heb gelukkig wel wat leuke dingen gepland, en ik hoop dat ik volgende week wat dagen kan/mag werken, want dan gaat de tijd wat sneller. Zaterdag ga ik testen, maar ik ben even in zo'n negatieve bui dat ik zeker weet dat ik volgende week ergens gewoon ongesteld ga worden.

Zo, sorry dames, maar ik moest het even van me afschrijven.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 24 mei 2012 - 6:18

@Roos; vervelend he dat wachtbankje smile
Wij hebben gister ook niet veel onweer gehad

@Sanne; Ja vandaag nog 3 dagen...haha aftellen smile
Jah de hond had een beetje last van de warmte, dus weinig gedaan verder..
Lijkt me voor nu ook wel handig jah een korte cyclus,

@Weegschaal; ik hoop het voor je dat het nu snel doorzet!

@ LInnie; heerlijk zo'n dagje vrij tussendoor. Ik moest vandaag weer werken naar 2 dagen vrij te zijn geweest Neutral Dat was niet leuk, erg heet!! Morgen nog en dan ben ik erweer 3 vrij Very Happy

@slaatje; klagen mag hier hoor Wink Balen dat je nu ook weer in de medische molen zit. Daar wordt je niet goed van... Maar hopelijk ben je er dan snel van af daarna....
Ook geen fijn vooruitzicht dat je vriend 2 weken weg gaat. Maar volgende week is hij alweer bijna op de helft. (zo denk ik altijd maar Wink ) 2 weken ging hij toch?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch do 24 mei 2012 - 6:51

@ Annemie, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel een mooie cyclus!

@ Nillis, bij jou al wat te bekennen? Duim voor je van niet.

@ Sleeping Beauty, jij ook nog op het wachtbankje...

@ Blondje, jij ook ongesteld geworden, jammer, maar wel netjes, 31 dagen!

@ Jasmine, het is inderdaad weleens frustrerend nog zo'n onregelmatige cylcus, al wordt hij wel steeds mooier nu. Het is vooral irritant dat je niet precies weet wanneer je nou sex moet hebben Wink
Hopelijk wordt je dan snel ongesteld, en daarna gewoon zwanger!

@ Roos, ook weer op het wachtbankje, vervelende tijd altijd he! Voelt zo nutteloos, je kan niks anders doen als afwachten.

@ Snoes, wat fijn dat je zwangerschap lekker rustig verloopt! Mocht ook wel, je hebt al genoeg ellende gehad voor de zwangerschap!

@ Sanne, ik twijfelde door het warme weer ook even of ik wel zou gaan sporten, maar toch maar wel gegaan. En dat voelde dan toch wel weer lekker! Probeer jezelf niet te gek te maken door op allerlei mogelijke kwaaltjes te gaan letten, daar maak je jezelf alleen maar gek mee! Merk zelf dat ik meer rust in mijn lijf heb nu ik er zo min mogelijk op probeer te letten, en das best lekker!

@ Weegschaal, hopelijk wordt je dan snel ongesteld, en zijn de 2 maanden snel om. Gun het je zo dat je snel weer zwanger bent en blijft! hug

@ Filoria, als het werkt blijf ik nog even doorduimen!! Wat leuk dat jij nu zijn plek mag innemen! Altijd even lekker voor je ego!

@ Linnie, bij jou ook nog steeds spannend dus! *duim duim*

@ Jane doe, wat fijn dat jullie even een lekker dagje samen hebben gehad! Hopelijk komt het ook nog goed met jullie vakanties! Snap wel een beetje hoe je je voelt, vorig jaar moest mijn vriend ook ineens zijn 2e vakantieweek toch komen werken, en dit jaar hadden we de vakantie al gepland, maar op zijn nieuwe werk kan hij die 2e week niet weg, helaas. Dus dit jaar ook maar weer 1 week, aangezien ik ook niet nog even kan veranderen van vakantie. hug voor jou!
Jij ook vandaag lekker heel de dag buiten gezeten met je kids? Wij hadden allemaal badjes en emmers water neergezet. Heerlijk!
Enne, ik wil nog steeds wel meeten hoor! Maar volgens mij zijn we de enigen Wink

@ Slaatje, wat balen! hug Je mag best even klagen! Hopelijk lucht het een beetje op. Geniet nog even lekker van je mannetje! En volgens mij heb je zoveel gepland dat die 2 weken om zijn voor je er erg in hebt!

@ All, vandaag op dag 27, hier in ieder geval nog niks te bekennen (had ik ook niet verwacht) Nog niet chaggerijnig in ieder geval, dus das altijd goed! Vriend komt net thuis, gaan nu even lekker buiten de deur eten. Fijne avond!!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 7:15

@ Stitch, eetsmakelijk!

@ Slaatje. Logisch dat je daarvan baalt! Het is ook niet leuk als je vriend twee weken op vakantie gaat, komt vast allemaal goed!

@ Linnie, lekker kunnen genieten van het weer dus!

@ Nillis, lekker genieten van het weer! Hopelijk kun je gewoon dinsdag positief testen!

@ Weegschaal, voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888. Nee hoor, ik ben door die borstontsteking niet moeten stoppen. Hij dronk die dag meer dan gewoon (was wel ontzettend pijnlijk) en dat is er juist goed voor. Mijn productie is dus nog genoeg op peil om gewoon door te gaan met voeden.

@ Jasmine, voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888 .

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 7:57

Even mezelf quoten van een paar pagina's terug trouwens:

Slaatje: dat huilerige klinkt eigenlijk meer als een zwangerschapsding dan als PMS

I knew it Wink

Laatst aangepast door Filoria op za 26 mei 2012 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 8:00

@ Filoria, wat lief dat je daar respect voor hebt! Helaas hoop ik dat het over twee weken niet terug loopt, dan ben ik 3 dagen weg van mijn zoontje, voor mijn werk. Ik zie hem dan op woensdag ochtend en dan op vrijdagavond pas weer voor een kindje 2012 - Pagina 38 1371890812 Wat leuk dat ze zo lekker samen gespeeld hebben!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:03

Ga je kolven dan, tijdens die dagen?

Pff ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt niet aan had moeten denken om na een jaar nog vast te zitten aan de nadelen van borstvoeding. Tuurlijk de voordelen zijn prachtig en groter, maar dat je niet zomaar een wijntje kan drinken, dat je moet kolven als je een keer een weekendje weg wilt, dat je stuwing en lekkende borsten krijgt als er teveel tijd tussen voedingen zit... brr. Ik heb het 6 maanden met plezier gedaan maar toen was ik er wel een beetje klaar mee Embarassed

Ben je vaker zo lang weg geweest van je zoon sinds hij er is?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 8:08

Filoria schreef:Ga je kolven dan, tijdens die dagen?

Pff ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt niet aan had moeten denken om na een jaar nog vast te zitten aan de nadelen van borstvoeding. Tuurlijk de voordelen zijn prachtig en groter, maar dat je niet zomaar een wijntje kan drinken, dat je moet kolven als je een keer een weekendje weg wilt, dat je stuwing en lekkende borsten krijgt als er teveel tijd tussen voedingen zit... brr. Ik heb het 6 maanden met plezier gedaan maar toen was ik er wel een beetje klaar mee Embarassed

Ben je vaker zo lang weg geweest van je zoon sinds hij er is?

Kolven met een kolf lukt mij echt niet, dan krijg ik zo weinig eruit. Ik zie wel wat ik ga doen. Van stuwing heb ik niet snel last. Ik kan hem rustig 1 keer op een dag voeden zonder stuwing te hebben, terwijl hij in principe wel 10x kan drinken als hij wil. Ik zie het dus wel. Zo wie zo maar die inleggers meenemen, hahaha.

Ik ben nog nooit een nacht zonder hem geweest, dus zie er echt tegen op Embarassed

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:11

Smaragdje schreef:Ik ben nog nooit een nacht zonder hem geweest, dus zie er echt tegen op Embarassed
voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888 Gelukkig heb je afleiding! Is het leuk wat je voor je werk gaat doen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 8:12

Filoria schreef:
Smaragdje schreef:Ik ben nog nooit een nacht zonder hem geweest, dus zie er echt tegen op Embarassed
voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888 Gelukkig heb je afleiding! Is het leuk wat je voor je werk gaat doen?

Op kamp, dat is wel leuk dus smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:13

Ah ben je juf? Excuus, ik ben niet zo goed in het onthouden van banen van de dames hier.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 8:34

.

Laatst aangepast door Smaragdje op do 24 mei 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:37

Heb het gelezen voor een kindje 2012 - Pagina 38 561177 Leuk om te weten wat voor werk je doet.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 24 mei 2012 - 8:38

Filoria schreef:Heb het gelezen voor een kindje 2012 - Pagina 38 561177 Leuk om te weten wat voor werk je doet.

Dus daaraan zal ik genoeg afleiding hebben ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 8:57

Linnie, ben benieuwd morgen. Hopelijk vind er morgen geen ongi plaats! Ga je anders testen?

Janedoe; ik ben nog niet overtijd, gekeken naar mn cyclus zou ik zondag ongesteld moeten worden. Maar omdat ik die dag weer begin met werken na mn vakantie, en zaterdag een vrijgezellenfeest heb, wil ik morgen wel vast testen (en spreek dan met mezelf af dat het voor 1 keer voor mn NOD mag omdat het de eerste keer is;) )
is de rust al een beetje teruggekeerd bij je?

Nilis; ik hoop ook voor jou dat de ongi uitblijft. We genieten samen nog een paar dagen van het zonnetje!

Slaatje, baaldagen hebben we allemaal wel eens. Niet leuk, maar hopelijk voel je je morgen weer beter. Gaat je vriend trouwens vaker alleen op vakantie? Ik zou dat denk ik ook niet leuk vinden (hoewel ik wel eens een nachtej zonder hem slaap) Maar als ik het goed gezien heb is hij in ieder geval weer terug als je in de vrichtbare periode komt

SB onze hond is nu ook niet helemaal fit, zal wel last van een zonnesteek hebben;)

Stitch; volgende week ga ik het sporten ook weer oppakken, dan zit ik weer in mn ritme (voor zover dat kan met mn onregelmatige diensten) en knap van je dat je er zo rustig onder bent!

Floria, zo zie je maar dat er aan korte cyclussen niet altijd voordelen zitten;) en spannend hoor op je werk.
ook ik denk wel eens aan de toekomst. Vandaag ook; misschien is dit wel de laatste keer alleen naar het strand zonder kinderen;)

All, het was vandaag erg lekker. Zijn uiteindelijk niet naar het echte strand geweest, want hadden weinig zin om 2 uur in de auto te zitten. En wilde vooral ook rondslenteren bij de boulevard, maar daar was het ook te warm voor. Dus zijn naar een soort strandje in de buurt geweest. Was lekker rustig! Optimaal vakantiegevoel hahaha. Was ook wel erg romantisch; ik met de zon meeverhuizen, en man bleef onder de boom liggen (om uiteindelijk nog kei te verkleuren)
morgen ga ik maar weer in de tuin liggen! Heerlijk die zon (Nog zo’n denkding voor de toekomst; straks zal ik op een andere manier in de zon in de tuin liggen dan nu!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud