voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Limburg Heb je al een beetje aan het idee kunnen wennen? Of ben je nog flabbergasted? :-)
Ik had inderdaad gedroomd dat ik bevallen was. En vanacht was het weer raak met dromen. Ik had twee positieve 2 voor 5 kv testen en daarna nog even een positieve cb test. Helaas werd ik daarna weer wakker Hoe bedoel je, rammelende eierstokken.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik had inderdaad gedroomd dat ik bevallen was. En vanacht was het weer raak met dromen. Ik had twee positieve 2 voor 5 kv testen en daarna nog even een positieve cb test. Helaas werd ik daarna weer wakker Hoe bedoel je, rammelende eierstokken.
Hoe gaat het verder met iedereen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ slaatje, hier gaat het goed hoor. Fijne paasdagen gehad. Alleen alledrie wat ziekjes.
@ Limburg, spannend hoor en ben ook benieuwd hoever je nu bent, helemaal omdat je cyclus toch anders was dan verwacht.
@SB, lekker even rommelen. Ben ik ook aan het doen, maar heb ook al met T gezwommen.
@ Highway, jammer dat je ongi bent geworden, maar op naar de volgende ronde.
@ PC, hoe gaat het bij jou en de ovulatietesten?
@ all, ben vandaag begonnen met de ovulatietesten en had gelijk al een heel licht streepje, dus ben benieuwd wat het gaat doen. Bewaren jullie de testen om ze per dag te vergelijken?
@ Limburg, spannend hoor en ben ook benieuwd hoever je nu bent, helemaal omdat je cyclus toch anders was dan verwacht.
@SB, lekker even rommelen. Ben ik ook aan het doen, maar heb ook al met T gezwommen.
@ Highway, jammer dat je ongi bent geworden, maar op naar de volgende ronde.
@ PC, hoe gaat het bij jou en de ovulatietesten?
@ all, ben vandaag begonnen met de ovulatietesten en had gelijk al een heel licht streepje, dus ben benieuwd wat het gaat doen. Bewaren jullie de testen om ze per dag te vergelijken?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
nillis schreef:
Ik gebruik ze nu nog niet, maar heb ze bij de eerste wel gebruikt. Ik schreef er met een stift altijd de datum op en bewaarde ze.
@all, volgens mij heb ik ook deze ronde weer een korte cyclus. Zou om de 2/3 dagen genoeg zijn?
Vandaag weer aan het werk na 2 weken. Altijd een rare dag en ben behoorlijk moe.
Morgen gelukkig weer een dagje vrij.
Ow, van welk merk gebruiken jullie de ovulatietesten?
Fijne avond!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
@ Limburg: Gefeliciteerd!!
Heb een paar weken geleden hier al gezegd dat ik een beetje aan het mee lezen was. Nu hebben mijn vriend en ik gisteren een goed gesprek gehad en besloten dat we er deze zomer voor gaan. Waarschijnlijk gaat in mei mijn spiraal eruit en gaan we ervoor in juli of augustus. En nu kan ik nog maar aan 1 ding denken, ook al maakt het me wel behoorlijk zenuwachtig. In mijn omgeving weet verder niemand het, op 1 vriendin na, dus had even de behoefte om hier mijn verhaal kwijt te kunnen.
Heb een paar weken geleden hier al gezegd dat ik een beetje aan het mee lezen was. Nu hebben mijn vriend en ik gisteren een goed gesprek gehad en besloten dat we er deze zomer voor gaan. Waarschijnlijk gaat in mei mijn spiraal eruit en gaan we ervoor in juli of augustus. En nu kan ik nog maar aan 1 ding denken, ook al maakt het me wel behoorlijk zenuwachtig. In mijn omgeving weet verder niemand het, op 1 vriendin na, dus had even de behoefte om hier mijn verhaal kwijt te kunnen.
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Aan degene hierboven: ik heb de dipsticks van 123test. Heb 2x een lichte streep gehad, maar ook de controlestreepjes zijn licht. Cheap ass testen, ben er niet zo blij mee. Heb er nog 24 haha. Ben vandaag begonnen met Etos Multi Zwanger worden, veel positieve verhalen over gelezen. Het liefst word ik in juni-aug zwanger, maar zou al heel blij zijn als het uberhaupt mocht lukken. Heb vrij lange cycli en een korte menstruatie. Zou afgelopen weekend m'n ei hebben, hebben wel geklust maar denk niet dat het gelukt is, heb ook niet duidelijk m'n ei gemeten. Vlg maand op een vast tijdstip testen en 3 uur niet drinken van tevoren. Ben er wel veel mee bezig, omdat ik nu eenmaal geen geduld heb en een controlfreak ben. Heb ook nog een vruchtbaarheidstest voor m'n vriend liggen haha.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Na hoeveel tijd zijn jullie ovulatietesten gaan gebruiken? Ik bedoel, de meeste van jullie zijn toch nog niet zo lang bezig?
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
ik gebruik ze nog niet,ik ben van plan om ze pas na een half jaar te gaan gebruiken. Wel heb ik een app op mn telefoon die uitrekend wat mn vruchtbare dagen zouden zijn. die heet My days. dan zie je welke dag je ei zou springen en welke dagen ervoor verhoogde kans hebben. Meestal hou ik er nog een paar dagen erna ook rekening mee.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Joss1, wij zijn nu in de 5 ronde. Ik wilde ook pas later met ovulatietesten beginnen, maar mijn cyclus is nu zo wisselend dat ik wil kijken wanneer mijn ei is. Bij mijn dochter was ik gelijk de 1e maand zwanger dus alles wat nu langer duurt is teveel.
@ Muurvlindertje, ik heb die van sensitest gekocht, ben benieuwd of ze mij bevallen.
@ Roos, ik gebruik deze maand voor het eerst de testen van sensitest.
@ all, oke ga nu snel de vaatwasser uitpakken en dan naar het werk.
@ Muurvlindertje, ik heb die van sensitest gekocht, ben benieuwd of ze mij bevallen.
@ Roos, ik gebruik deze maand voor het eerst de testen van sensitest.
@ all, oke ga nu snel de vaatwasser uitpakken en dan naar het werk.
nillis- Kletskop
Ik heb niet bijgelezen, was me toch net iets teveel haha.
Ik kom weer even kijken hier. Ben zelf ontzettend druk en dat zal de komende maanden ook wel zo blijven, maar het zal wel iéts rustiger zijn dan de afgelopen maand.
Bij mij nog geen vorderingen, snap niets meer van mijn lichaam. Heb 2,5 week geleden het kuurtje gehad om ongesteld te worden. Normaal word ik altijd keurig 5 of 6 dagen na mijn laatste pilletje ongesteld. Nu zit ik op 10 dagen na mijn laatste pilletje en nog geen teken van ongesteldheid te bekennen. Geen buikpijn, geen bruinverlies, helemaal niets. Snap er niets van, ben er op dit moment net totaal niet mee bezig geweest, dus ik houd het niet onbewust tegen ofzo. Zelf zit ik met het idee dat zulke medicatie misschien na een tijdje niet meer werkt? Ik zou het anders niet weten.. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, bel ik mijn gynaecoloog even, dit is ook niets.
Ik kom weer even kijken hier. Ben zelf ontzettend druk en dat zal de komende maanden ook wel zo blijven, maar het zal wel iéts rustiger zijn dan de afgelopen maand.
Bij mij nog geen vorderingen, snap niets meer van mijn lichaam. Heb 2,5 week geleden het kuurtje gehad om ongesteld te worden. Normaal word ik altijd keurig 5 of 6 dagen na mijn laatste pilletje ongesteld. Nu zit ik op 10 dagen na mijn laatste pilletje en nog geen teken van ongesteldheid te bekennen. Geen buikpijn, geen bruinverlies, helemaal niets. Snap er niets van, ben er op dit moment net totaal niet mee bezig geweest, dus ik houd het niet onbewust tegen ofzo. Zelf zit ik met het idee dat zulke medicatie misschien na een tijdje niet meer werkt? Ik zou het anders niet weten.. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, bel ik mijn gynaecoloog even, dit is ook niets.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Alyssa, het zit jou ook niet mee hé! Hopelijk komt het snel toch op gang! Fijn dat jij er verder niet zo mee bezig bent op het moment. Hoe is het verder met jou?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Joss1 schreef:Na hoeveel tijd zijn jullie ovulatietesten gaan gebruiken? Ik bedoel, de meeste van jullie zijn toch nog niet zo lang bezig?
Wij zijn al bezig sinds 30 december 2010. Die ovutesten vond ik niks, dus ben gaan temperaturen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
knap dat je t los kan laten Alyssa en wellicht even langs de gyn als het te lang duurt
hier alles weer ok, ik ben weer koortsvrij nog wel misselijk maar als ik alleen soep youghurt fruit en droogbrood eet blijft alles binnen. Morgen weer aan t werk.
t husi schiet lekker op en vandaag kwam de opzichter van ons huidige huurhuis en als de volgende huurders wat overnemen valt het extra werk enorm mee!
zaterdag is mn NOD dus dan zal blijken of t een griepje of iets anders was....
hier alles weer ok, ik ben weer koortsvrij nog wel misselijk maar als ik alleen soep youghurt fruit en droogbrood eet blijft alles binnen. Morgen weer aan t werk.
t husi schiet lekker op en vandaag kwam de opzichter van ons huidige huurhuis en als de volgende huurders wat overnemen valt het extra werk enorm mee!
zaterdag is mn NOD dus dan zal blijken of t een griepje of iets anders was....
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat is het hier rustig
@ Alyssa, fijn om even wat van je te lezen. Jammer dat nu je ongi ineens niet komt. Wanneer moet je weer naar de gyn? Wel fijn dat je er niet zoveel mee bezig bent.
@ Bolus, spannend hoor. Fijn dat je weer wat eten binnen houdt, maar ga je nu niet te snel aan het werk nu je net koortsvrij bent. Goed dat het klussen zo opschiet.
@ all, hier weinig bijzonderheden. Gisteren was de ovutest weer donkerder als de dag ervoor. Heb beide dagen sex gehad, dus ben benieuwd wat de test vandaag gaat doen. vanavond heb ik in ieder geval een slaapdienst en daarna lekker vrij tot en met dinsdag, dus heel lang weekend.
@ Alyssa, fijn om even wat van je te lezen. Jammer dat nu je ongi ineens niet komt. Wanneer moet je weer naar de gyn? Wel fijn dat je er niet zoveel mee bezig bent.
@ Bolus, spannend hoor. Fijn dat je weer wat eten binnen houdt, maar ga je nu niet te snel aan het werk nu je net koortsvrij bent. Goed dat het klussen zo opschiet.
@ all, hier weinig bijzonderheden. Gisteren was de ovutest weer donkerder als de dag ervoor. Heb beide dagen sex gehad, dus ben benieuwd wat de test vandaag gaat doen. vanavond heb ik in ieder geval een slaapdienst en daarna lekker vrij tot en met dinsdag, dus heel lang weekend.
nillis- Kletskop
Inderdaad rustig hier.
Alyssa Fijn om weer wat van je te horen en goed dat je wat afstand kan nemen. Wat onwijs klote dat je menstruatie weer niet komt. Weet je al wanneer je naar de gyn gaat? Succes met klussen!
Hier ook niet zoveel nieuws. Ik heb bij mijn vriend aangegeven dat ik echt veel moeite heb met het even stoppen met zwanger worden. Kort gezegd, dat ik het gewoon niet kan. Dus gaan we gewoon door. Begin al redelijk in mijn vruchtbare periode te komen, dus lekker om de dag klussen. En als we eens geen zin hebben, dan geen zin en niets doen.
Pijn is gelukkig helemaal over. Ben sinds vandaag ook officieel gestopt met laxeren. Er komt werkelijk niets meer uit, behalve een hoop lucht en geknor van mijn maag. Kan nu dus met zekerheid zeggen dat ik leeg gescheten ben . Volgende week weer lekker aan het werk. Best wel weer zin in, want twee weken thuis zitten is niet zo geweldig als het klinkt.
Fijne dag allemaal.
Alyssa Fijn om weer wat van je te horen en goed dat je wat afstand kan nemen. Wat onwijs klote dat je menstruatie weer niet komt. Weet je al wanneer je naar de gyn gaat? Succes met klussen!
Hier ook niet zoveel nieuws. Ik heb bij mijn vriend aangegeven dat ik echt veel moeite heb met het even stoppen met zwanger worden. Kort gezegd, dat ik het gewoon niet kan. Dus gaan we gewoon door. Begin al redelijk in mijn vruchtbare periode te komen, dus lekker om de dag klussen. En als we eens geen zin hebben, dan geen zin en niets doen.
Pijn is gelukkig helemaal over. Ben sinds vandaag ook officieel gestopt met laxeren. Er komt werkelijk niets meer uit, behalve een hoop lucht en geknor van mijn maag. Kan nu dus met zekerheid zeggen dat ik leeg gescheten ben . Volgende week weer lekker aan het werk. Best wel weer zin in, want twee weken thuis zitten is niet zo geweldig als het klinkt.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
Alyssa schreef:Ik heb niet bijgelezen, was me toch net iets teveel haha.
Nu rustig aandoen en genieten meis!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alyssa schreef:Ik heb meldplicht, toch?
https://yescafe.actieforum.com/t24838-zooo-onwerkelijk-maar-zo-blij
En nog een keer:
slaatje- Kletskop
Alyssa, ook hier nogmaals gefeliciteerd
nillis- Kletskop
Ons internet heeft er een aantal dagen uitgelegen dus kon steeds niet reageren.
Slaatje: wat fijn dat het weer goed gaat en jouw vriend ook gewoon door wil gaan. Hoef je je daar niet meer druk over te maken Doordat wij ongeveer dezelfde cyclus hebben gaan wij de komende week ook flink aan de slag Hopelijk wordt het voor ons ook een goede maand.
Alyssa: Gefeliciteerd met je positieve test! Ik zag dat je er al een tijd mee bezig bent dus geniet er lekker van!
Slaatje: wat fijn dat het weer goed gaat en jouw vriend ook gewoon door wil gaan. Hoef je je daar niet meer druk over te maken Doordat wij ongeveer dezelfde cyclus hebben gaan wij de komende week ook flink aan de slag Hopelijk wordt het voor ons ook een goede maand.
Alyssa: Gefeliciteerd met je positieve test! Ik zag dat je er al een tijd mee bezig bent dus geniet er lekker van!
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Miccie schreef:Ons internet heeft er een aantal dagen uitgelegen dus kon steeds niet reageren.
Gelukkig doet ie t weer, ik voel me altijd zo afgesloten van de buitenwereld zonder internet.
Mijn ticker klopt niet helemaal. Zit, net als jij, op dag 11 vandaag. Laatste cyclus was echter weer 28 dagen. Ben benieuwd wat deze maand ons gaat brengen. Veel plezier met klussen En hopen dat we misschien wel allebei mogen zeggen dat we zwanger zijn.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Miccie schreef:Ons internet heeft er een aantal dagen uitgelegen dus kon steeds niet reageren.
Gelukkig doet ie t weer, ik voel me altijd zo afgesloten van de buitenwereld zonder internet.
Mijn ticker klopt niet helemaal. Zit, net als jij, op dag 11 vandaag. Laatste cyclus was echter weer 28 dagen. Ben benieuwd wat deze maand ons gaat brengen. Veel plezier met klussen En hopen dat we misschien wel allebei mogen zeggen dat we zwanger zijn.
haha ja ik heb wel internet op mijn telefoon maar dat werkt niet handig en heel erg traag.
Ben blij dat hij het weer doet
Spannend deze maand! Ik heb mijn vorige cyclus nu ook op 28 dagen gezet. Ik was natuurlijk niet zo ongesteld als normaal maar dat bruine spul kwam wel precies op 28 dagen.
Ik ga ook hopen dat wij allebei hetzelfde positieve nieuws mogen brengen Nog leuker op dat op dezelfde dag te doen hahaha..
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
.
Laatst aangepast door Annemie op ma 16 apr 2012 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Alyssa gefeliciteerd!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Alyssa: Gefeliciteerd! Schrijf hier nog niet zo lang mee, maar heb je verhaal wel af en toe een beetje gevolgd. Ben echt ontzettend blij voor je! Geniet ervan, maar dat zal wel lukken, denk ik
Bolus: Gelukkig is de koorts weer weg, hopelijk trekt de misselijkheid ook snel weg. En dan van het weekend een positieve test!?!
Janedoe: balen dat je vriend steeds aan het werk was van het weekend, hopelijk hebben jullie toch nog even tijd gehad om het 'gezellig' te maken.
Slaatje: Dat soort dromen als jij hebt, heb ik ook continu. Echt vervelend als je dan wakker wordt en het blijkt niet zo te zijn. En wat fijn dat jullie toch geen pauze inlassen, op een gegeven moment is het gewoon te moeilijk om je gevoel te negeren he. Ook erg fijn dat je je weer helemaal goed voelt!
Joss1: Leuk dat jullie er in de zomer ook voor gaan! Is inderdaad fijn om dan hier lekker mee te kunnen kletsen. Ik vind het een stuk makkelijker mijn mond te houden tegenover mijn omgeving nu ik hier meeklets.
Annemie: Ik herken het niet, weleens pijn tijdens de sex, maar eigenlijk nooit erna. Hopelijk valt het mee, en is het niets ernstigs.
Nillis: werkse vanavond, en dan lekker genieten van je weekend! Ik heb nu ook lekker weekend.
All: Ik heb lekker weekend! Ben ik ook wel aan toe, slaap al sinds anderhalve week niet meer dan 4 uur per nacht. Ben nu net een soort wandelende zombie. Morgen taartje maken voor mijn moeder haar verjaardag, die vieren we zaterdag (ze is zondag jarig). Ga nu lekker eten, mn vriend heeft pizza meegebracht!
Bolus: Gelukkig is de koorts weer weg, hopelijk trekt de misselijkheid ook snel weg. En dan van het weekend een positieve test!?!
Janedoe: balen dat je vriend steeds aan het werk was van het weekend, hopelijk hebben jullie toch nog even tijd gehad om het 'gezellig' te maken.
Slaatje: Dat soort dromen als jij hebt, heb ik ook continu. Echt vervelend als je dan wakker wordt en het blijkt niet zo te zijn. En wat fijn dat jullie toch geen pauze inlassen, op een gegeven moment is het gewoon te moeilijk om je gevoel te negeren he. Ook erg fijn dat je je weer helemaal goed voelt!
Joss1: Leuk dat jullie er in de zomer ook voor gaan! Is inderdaad fijn om dan hier lekker mee te kunnen kletsen. Ik vind het een stuk makkelijker mijn mond te houden tegenover mijn omgeving nu ik hier meeklets.
Annemie: Ik herken het niet, weleens pijn tijdens de sex, maar eigenlijk nooit erna. Hopelijk valt het mee, en is het niets ernstigs.
Nillis: werkse vanavond, en dan lekker genieten van je weekend! Ik heb nu ook lekker weekend.
All: Ik heb lekker weekend! Ben ik ook wel aan toe, slaap al sinds anderhalve week niet meer dan 4 uur per nacht. Ben nu net een soort wandelende zombie. Morgen taartje maken voor mijn moeder haar verjaardag, die vieren we zaterdag (ze is zondag jarig). Ga nu lekker eten, mn vriend heeft pizza meegebracht!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Lang getwijfeld of ik het onder mijn eigen naam zou posten, maar ik doe het toch maar.
We hebben maandag een nieuwe auto gekocht, dat wilden we graag voordat we voor een kindje wilden gaan. Eigenlijk zouden we hem pas in september kopen en vanaf dan er voor gaan, maar nu kunnen we er eerder voor gaan! Officieel in Juli, maar we doen het nu al niet echt veilig meer..
En nu? Foliumzuur? Of daar nog mee wachten?
We hebben maandag een nieuwe auto gekocht, dat wilden we graag voordat we voor een kindje wilden gaan. Eigenlijk zouden we hem pas in september kopen en vanaf dan er voor gaan, maar nu kunnen we er eerder voor gaan! Officieel in Juli, maar we doen het nu al niet echt veilig meer..
En nu? Foliumzuur? Of daar nog mee wachten?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012