Heb jij wel eens iemand herkend hier?
+26
Joli86
Eris
Toet
Goudlokje
Fearie
Bliss
Makamba
Jeanette
RioolSpook
PrietPraat
Suus
Cherique
Xanna
Phileine
Catwoman79
Blond
Liadan
Lindsya
Imperfect
tralala
ButterflyEffect
Snoopy
Carra
Qiara
Sarah1985
Zininzon
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?
Ik heb op het oude forum een vroegere vriendin van me herkend. Maar had ruzie met haar en had dus geen behoefte eraan om haar erop te wijzen.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iemand herkend hier op het forum of op het oude forum.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb op het oude forum iemand herkent (een vriendin van de middelbare school die ik al jaren niet meer heb gezien), zij had dezelfde avatar als op hyves en ik herkende haar aan wat ze schreef. Ik heb dit nooit tegen haar gezegd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee, maar ik ben wel een keer herkend. Een vriendin van mij was op het oude forum een meelezer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, er komt wel iemand die bevriend is met een vriend mij maar wij hebben elkaar (nog steeds) niet ontmoet.
En ik ben sort off herkend. Iemand herkende haar buurt op mijn foto dus we blijken bij elkaar in de buurt te wonen.
En ik ben sort off herkend. Iemand herkende haar buurt op mijn foto dus we blijken bij elkaar in de buurt te wonen.
Gast- Gast
Op het oude forum mijn schoonzusje.
Zo kwam ik er achter dat ze onder behandeling van de gyn was om zwanger te worden.
We weten ook van mekaar dat we op het zelfde forum kletsen. Ik had het haar gevraagd.
Zo kwam ik er achter dat ze onder behandeling van de gyn was om zwanger te worden.
We weten ook van mekaar dat we op het zelfde forum kletsen. Ik had het haar gevraagd.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ik heb op het oude forum eens een vroegere vriendin van de basisschool herkend. Ik heb het haar nooit laten weten, omdat ik geen behoefte meer had aan contact met haar en na een tijdje was ze ook weer verdwenen. Ik heb ook nog eens een klasgenootje herkend van de opleiding waar ik op dat moment mee bezig was en haar heb ik het wel laten weten.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Na wat ge-pm met iemand bleken we elkaar van gezicht te kennen en elkaar wel eens op feestjes te hebben gezien. Puur toeval, want aan de posts had ik haar niet herkend;)
Verder bleek ik bij een andere forummer in de klas te zitten. Het was mijn 1e schooldag op een andere HBO instelling en ik zag een bekend gezicht. Ze had al een hele tijd geen foto's meer geplaatst maar het gezicht was mij bij gebleven. Ik geloof dat ik haar toen een pm heb gestuurd, of het is in een topic ter sprake gekomen..Ik heb mezelf in ieder geval wel kenbaar gemaakt!
Na wat foto's van mijn huisje op het forum geplaatst te hebben, herkende forummer nr 3 de indeling van mijn huis en blijk ik bij haar vriend in het complex te wonen (het zijn maar 14 appartementen) Inmiddels heb ik haar al wel eens gezien, weet wie haar vriend is, maar ze heeft mij nog nooit gezien volgens mij.
Oh en mijn huisgenootje van mijn 1e studentenhuis kwam hier (op het oude forum) vrij regelmatig, maar dan hebben we het over 4 jaar geleden. Maar volgens mij is ze niet mee over naar het nieuwe forum.
Dus ja, qua persoon zit ik niet geheel anoniem hier. Ik postte al geen heel persoonlijke dingen en dat doe ik nog steeds niet. Maar het bewustzijn dat 'bekenden' meelezen maakt wel dat ik in de loop van de jaren een stuk minder actief ben geworden.
Ik zou het persoonlijk ook niet voor mij kunnen houden tegen over die persoon, als ik hier iemand herken en daardoor dingen te weten kom die de bewuste forummer liever nog niet aan de grote klok wil hangen.
Zo wist ik bijvoorbeeld dat de forummer uit alinea 2 zwanger was (heel pril op dat moment). En dan voelt het heel raar om je mond te houden tegenover diegene (wel naar de buitenwereld natuurlijk!). Ik zou denk ik ook graag willen weten wanneer iemand mij herkend..
Verder bleek ik bij een andere forummer in de klas te zitten. Het was mijn 1e schooldag op een andere HBO instelling en ik zag een bekend gezicht. Ze had al een hele tijd geen foto's meer geplaatst maar het gezicht was mij bij gebleven. Ik geloof dat ik haar toen een pm heb gestuurd, of het is in een topic ter sprake gekomen..Ik heb mezelf in ieder geval wel kenbaar gemaakt!
Na wat foto's van mijn huisje op het forum geplaatst te hebben, herkende forummer nr 3 de indeling van mijn huis en blijk ik bij haar vriend in het complex te wonen (het zijn maar 14 appartementen) Inmiddels heb ik haar al wel eens gezien, weet wie haar vriend is, maar ze heeft mij nog nooit gezien volgens mij.
Oh en mijn huisgenootje van mijn 1e studentenhuis kwam hier (op het oude forum) vrij regelmatig, maar dan hebben we het over 4 jaar geleden. Maar volgens mij is ze niet mee over naar het nieuwe forum.
Dus ja, qua persoon zit ik niet geheel anoniem hier. Ik postte al geen heel persoonlijke dingen en dat doe ik nog steeds niet. Maar het bewustzijn dat 'bekenden' meelezen maakt wel dat ik in de loop van de jaren een stuk minder actief ben geworden.
Ik zou het persoonlijk ook niet voor mij kunnen houden tegen over die persoon, als ik hier iemand herken en daardoor dingen te weten kom die de bewuste forummer liever nog niet aan de grote klok wil hangen.
Zo wist ik bijvoorbeeld dat de forummer uit alinea 2 zwanger was (heel pril op dat moment). En dan voelt het heel raar om je mond te houden tegenover diegene (wel naar de buitenwereld natuurlijk!). Ik zou denk ik ook graag willen weten wanneer iemand mij herkend..
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ik heb mijn nichtje (waar ik een enorme hekel aan heb en andersom) herkend.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iemand herkend of gedacht te herkennen. Ik ben geloof ik ook nog nooit herkend (althans, het zou kunnen, maar ik ben daar niet van op de hoogte gesteld )
Gast- Gast
Op het oude forum heb ik 2 meiden herkent. Tegen Ă©Ă©n ervan heb ik het gezegd, tegen die ander heel wijslijk niet.
Gast- Gast
Ja ik heb iemand herkent.. een vriendinnetje van 'vroeger'. Had haar een PM gestuurd met mijn vermoeden en het klopt
Ik ben zelf ook herkent
Ik ben zelf ook herkent
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Ik heb nog nooit iemand herkend en als iemand mij herkent hoop ik dat diegene het tegen me zegt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Een meisje wat op mijn vriend liep te azen heeft me herkend, en een heel lulverhaal opgehangen dat hij vreemd ging, en zijn beste vriend zou dat ook doen. Helaas voor haar herkende ik haar, en ging ik er op in, door te vragen hoe en wat... Heel lulverhaal heeft ze opgehangen. Uiteraard geloof ik er niks van, het was mij allang duidelijk dat ze liep te stoken.
Verder heb ik nooit mensen herkend hier. Maar dat ik herkend ben heeft me wel voorzichtiger doen worden. Persoonlijke info komt hier dus ook niet meer terecht.
Verder heb ik nooit mensen herkend hier. Maar dat ik herkend ben heeft me wel voorzichtiger doen worden. Persoonlijke info komt hier dus ook niet meer terecht.
PrietPraat- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Ja, ik heb wat mensen herkend. Een meisje die hier komt heeft bij dezelfde werkgever gewerkt als ik. Kende haar alleen van gezicht en sprak haar nooit, maar toch apart. En een collega van een bijbaantje van vroeger komt hier.
En de nieuwe vriendin van mijn ex komt hier ook. Heb ze nooit aangesproken omdat ik graag redelijk anoniem wil blijven.
En de nieuwe vriendin van mijn ex komt hier ook. Heb ze nooit aangesproken omdat ik graag redelijk anoniem wil blijven.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik heb inmiddels twee keer iemand herkend, een van de twee komt hier geloof ik niet meer (en anders weet ik niet meer wie ze is). De ander is de vriendin van een kennis. Ik heb beiden niet laten weten dat ik ze herkend heb, waarschijnlijk hebben ze nog nooit van me gehoord.
Gast- Gast
Ik heb hier een keer een studiegenootje herkend. Zij had ergens geplaatst welke opleiding ze deed en waar. Hoe ik haar er uiteindelijk aan gelinkt heb weet ik niet. Ik heb mezelf toen niet kenbaar gemaakt, zou dat nu wrs. wel doen omdat ik zelf ook graag zou weten als iemand mij herkend.
Edit: dit was op het oude forum, volgens mij is ze niet meegegaan naar dit forum
Edit: dit was op het oude forum, volgens mij is ze niet meegegaan naar dit forum
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iemand herkend op het forum.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee, nog nooit.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb wel een keer iemand herkend die uit dezelfde plaats als ik komt en ook bij mij op school heeft gezeten. Maar ik ken haar verder niet en heb er ook niks over gezegd. Als iemand mij zou herkennen, wil ik dat wel graag weten eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ken hier ook wel iemand, een vriendin van me. Met name omdat ze dezelfde nickname had als haar email, link was snel gelegd
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben zelf een keer herkend door iemand, een collega van mijn toenmalige vriend. Maar in plaats van dat ze mij toen een PM stuurde ofzo, hing ze ineens met mijn vriend aan de telefoon en vertelde hem in geuren en kleuren wat ik allemaal op het forum over ons had neergezet! Ik heb daar heel goed met mn (ex)vriend over moeten praten, voordat hij begreep waarom ik bijvoorbeeld seksuele onderwerpen op zo'n forum plaatste.
Erg aardig van die meid...........
Goudlokje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11
Goudlokje schreef:Ik ben zelf een keer herkend door iemand, een collega van mijn toenmalige vriend. Maar in plaats van dat ze mij toen een PM stuurde ofzo, hing ze ineens met mijn vriend aan de telefoon en vertelde hem in geuren en kleuren wat ik allemaal op het forum over ons had neergezet! Ik heb daar heel goed met mn (ex)vriend over moeten praten, voordat hij begreep waarom ik bijvoorbeeld seksuele onderwerpen op zo'n forum plaatste.
Jezus, wat stom zeg! Denk je ook je ei kwijt te kunnen op een forum...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb wel eens iemand van hier op een ander forum herkend. Aan haar ticker.
Daar heb ik niks gedaan omdat ik daar en hier nog niet heel actief was, dus ik heb het niet als nodig ervaren.
Anders zou ik het denk ik wel doen, ik zou het niet prettig vinden als iemand mij hier herkend en hier niks van zegt. Ik zou toch beter opletten met het plaatsten van bepaalde berichten, als ik weet dat er een bekende meeleest.
Daar heb ik niks gedaan omdat ik daar en hier nog niet heel actief was, dus ik heb het niet als nodig ervaren.
Anders zou ik het denk ik wel doen, ik zou het niet prettig vinden als iemand mij hier herkend en hier niks van zegt. Ik zou toch beter opletten met het plaatsten van bepaalde berichten, als ik weet dat er een bekende meeleest.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» herkend iemand dit?
» Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Kijk eens wie ik hier vind...
» herkend iemand dit?
» Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?
» Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
» Kijk eens wie ik hier vind...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: