Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

+13
Pompoen
bolus26
Blond
studiebol
Twellie
Rouxxxe
Jeanette
xxDila
Tullow
Caro
Marin
Rush
Stuiterbal
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Discordia za 14 apr 2012 - 3:25

Ja en nee.

Mijn moeder is het liefste mens dat ik ken, maar ze heeft zichzelf daardoor nooit op de eerste plaats gezet en zich altijd weggecijferd. Ze is wel het soort moeder dat ik graag zou willen zijn. Ze gaat door het vuur voor haar kinderen. Mijn vader, daar lijk ik erg op en dat beangstigt me vaak. Ik wil niet dezelfde fouten maken als hij. Hij was geen goede echtgenoot voor zijn vrouw en geen goede vader voor zijn kinderen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:17

Ik heb geleerd hoe ik het juist niet moet aanpakken. Ik heb geen fijne kindertijd/jeugd gehad door mijn vader. En bij alles wat hij gedaan heeft wil ik het voor mijn kinderen absoluut niet hebben. Maar ondanks dat mijn vader nooit een vaderfiguur is geweest en wat allemaal heeft aangedaan, hou ik wel van hem I love you Mijn kindertijd/jeugd was naar, maar ik laat het rusten en ik wil niet dat mijn kinderen daar de dube van gaan worden doordat ik dit niet heb kunnen verwerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:58

Ja absoluut ! Ik heb echt ontzettende lieve ouders en ze hebben mij de meest onbezorgde, liefdevolle en fijne jeugd gegeven die er maar bestaat en daar ben ik ze echt dankbaar voor. Ik hou dat ook echt super veel van de 2 en als ik maar de helft zo zou zijn als hun dan zou ik al tevreden zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 3:20

Enerzijds zijn ze een voorbeeld door hun jonge leeftijd waarop ze mij en mijn broer kregen. Anderzijds is hun leeftijd ook een belemmering geweest, in mijn beleving, en in dat opzicht absoluut geen voorbeeld.

Mijn ouders waren namelijk amper tot niet thuis. Ze werkten beiden fulltime, in het weekend waren ze alle dagen op het voetbalveld te vinden en doordeweeks waren ze minstens 3 avonden te vinden bij de voetbalvereninging. Ze hadden een scala en vrienden en bekenden en zeer sociaal ingesteld. Maar hierdoor vergaten ze ons weleens. laughcry Ik geloof dat ze te jong in het huwelijksbootje zijn gestapt en ons te jong hebben gekregen. Toen wij oud genoeg waren, namen ze hun oude leven eigenlijk weer aan. In hoeverre ze dat leven ooit hebben gekend. Maar ach, ben er wel zelfstandiger e.d. van geworden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Lima ma 16 apr 2012 - 5:48

Mijn ouders zijn allebei heel avontuurlijk en hebben de instelling dat heel veel mogelijk is. En dat je met hard werken veel kan bereiken. Wat dat betreft zijn zij wel een voorbeeld voor mij. Maar qua huwlijk is het absoluut geen voorbeeld. Ik geloof dat mijn vader ook niet echt geschikt is als vader.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jouw ouders een voorbeeld voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum