Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar?

+2
blondje1313
Floor
6 plaatsers

Ga naar beneden

Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar? Empty Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar?

Bericht  Floor do 12 apr 2012 - 20:20

Mijn nichtje gaat trouwen maar mijn man kan niet bij de bruiloft zijn. Bij wie moet ik dat laten weten, ceremoniemeester of bij het bruidspaar zelf?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar? Empty Re: Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar?

Bericht  blondje1313 do 12 apr 2012 - 20:27

Staat daar niets van op de uitnodiging?
Ik zou denk ik de ceremoniemeester doen dan.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar? Empty Re: Afmelden bruiloft, bij ceremoniemeester of bruidspaar?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 20:29

normaal staat dat op de uitnodiging ja, of een telefoonnummer van diegene. Maar ik zou het bij het bruidspaar doen. Hun hebben ook de locatie e.d. geboekt waarbij ze het aantal personen door moeten geven.

Gast
Gast

Bericht  Tiara do 12 apr 2012 - 20:32

Ik zou de ceremoniemeester doen. Die speelt het dan wel door.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nora do 12 apr 2012 - 20:56

Doe je het bij allebei, weet je zeker dat je goed zit;)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Floor do 12 apr 2012 - 21:08

Het is ook dat ik mijn nichtje maar 1 a 2 keer per jaar zie, als ik haar vaker zou zien/spreken dan zou ze het misschien ook al weten, maar nu moet ik het dus nog doorgeven.
Het staat niet op de uitnodiging bij wie je moet doorgeven als je niet komt. Ik geef het denk ik maar bij de ceremoniemeester door, dan hoor ik van haar wel of dat de bedoeling is, zo niet kan ik mijn nichtje zelf nog bellen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 12 apr 2012 - 21:18

Dat wordt,zeker wel doorgespeeld naar elkaar!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  blondje1313 do 12 apr 2012 - 23:30

Gaat het trouwens echt om het feest of om een receptie? Op onze receptie-uitnodigingen hadden we niets staan over afmeldingen omdat dat van de locatie ook niet hoefde. Alleen voor het feest was het van belang om te weten hoeveel gasten we hadden.
In mijn omgeving wordt er verbaasd gereageerd als er wel om en afmelding voor een receptie gevraagd wordt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor do 12 apr 2012 - 23:53

het gaat om het feest, we zijn nergens anders voor uitgenodigd.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Jolanda vr 13 apr 2012 - 9:15

Ik zou zeggen bij het bruidspaar, dan kunnen ze daar rekening mee houden op de gastenlijst en doorgeven aan de feestlocatie.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: