Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ceremoniemeester - tips gevraagd!

+7
kwak
bolus26
slaatje
miss piggy
Nora
Caro
Pandora
11 plaatsers

Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Pandora di 10 apr 2012 - 19:51

In juni trouwt mijn beste vriendin en ik ben gevraagd als ceremoniemeester.
Ik heb gezegd dat ik graag de kaarten voor hen versturen wil omdat ik er iets leuks mee wil gaan doen, een klein briefje erbij waarin ik de gasten vraag om iets leuks te doen/mee te nemen. Maar nu het bijna zover is heb ik helemaal geen inspiratie meer! HELP!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Caro di 10 apr 2012 - 19:58

Voor onze bruiloft is gevraagd of de gasten allemaal een recept konden uitkiezen, en een foto op een fles rose konden plakken. Achterliggende gedachte: dan kon mijn man het recept koken en ik de rose opdrinken. Ontzettende creatieve flessen wijn zijn eruit voortgekomen!

Voor een bruiloft van een vriendin is gevraagd of we een reistip konden geven, met een leuke herinnering van onszelf en dit als een powerpoint naar de ceremoniemeesters te sturen. Het koppel houdt van reizen + fotografie en op deze manier is het een leuke combi...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Nora di 10 apr 2012 - 20:11

Ergens waar ik een keer was moest iedereen een fles wijn/bier meenemen met daarop een persoonlijk etiket. De ceremoniemeester had toen een mooie grote kist geregeld waar ze allemaal in konden. Super zwaar die kist maar het was wel leuk Ceremoniemeester - tips gevraagd! 561177
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  miss piggy di 10 apr 2012 - 21:11

wij hebben een keer een uitnodiging gehad met de vraag of iedereen een kaart wilde sturen naar hun huisadres zodat als ze s'nachts thuiskwamen dat er een enorme stapel kaarten lag.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  slaatje di 10 apr 2012 - 21:23

Bij de bruiloft van mijn beste vriendin en haar man is een stuk ringband papier meegestuurd met de vraag er een leuke herrinnering of foto van vroeger op te schrijven, er iets leuks van te maken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  bolus26 di 10 apr 2012 - 21:26

wij kregen een boompje (seringen met herinneringen) waar iedereen een kaartje met een herrinering aan (een van) ons in kon hangen. Boompje staat in de tuin en kaartjes in een plakboek. Ook heb ik wel es een bierflesje moeten versieren en knustelpapier/stofjes mee moeten nemen bij een bruidspaar. en een a4 tje maken
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  kwak wo 11 apr 2012 - 8:34

iets wat bij hun past is leuk.

toen wij CM waren bij goede vrienden hebben we de gasten wat meelaten nemen voor de auto, zij hebben namelijk echt altijd pech met de auto, die staat echt 1x per 2 maand bij de garage of ze krijgen weer schade.
zij kregen toen een hele doos met autospullen, veiligheidshesjes, gevarendriehoek, dobbelsteentjes voor aan de spiegel ect ect.

toen wij trouwde hadden alle gasten een wens/cadeau idee in een envelop gedaan met ons adres en postzegel.
de dag na het trouwen kwamen de CM en nog wat vrienden/familie en toen hebben we alle enveloppen aan heliumballonnen geknoopt en opgelaten en in de loop van de tijd kregen we verschillende enveloppen terug met daar in een cadeau wat we zouden krijgen van de mensen als de envelop werd terug gevonden. was erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Mizz_S wo 11 apr 2012 - 9:05

Bij een vriendin hadden de CM kleine kaartjes meegestuurd die bij de bruiloft aan een ballon werden gehangen. Daarop moest je iets schrijven wat je voor het bruidspaar zou willen doen, en als je kaartje werd teruggestuurd moest je dat ook uitvoeren. Helaas is er maar 1 kaartje teruggekomen uiteindelijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Angela_1986 wo 11 apr 2012 - 10:16

Nora schreef:Ergens waar ik een keer was moest iedereen een fles wijn/bier meenemen met daarop een persoonlijk etiket. De ceremoniemeester had toen een mooie grote kist geregeld waar ze allemaal in konden. Super zwaar die kist maar het was wel leuk Ceremoniemeester - tips gevraagd! 561177

Zoiets heb ik ook gedaan maar dan met 'n label aan 'n fles. De labels zijn naderhand aan 'n ring bevestigd zodat het bruidspaar nog een soort boekje had met allerlei wensen, anekdotes, felicitaties, foto's, enzovoorts. En dus 'n heleboel drank drunken
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Filoria vr 13 apr 2012 - 6:48

Je kunt de gasten vragen om een foto van zichzelf mee te nemen, zodat ze die in het gastenboek bij hun tekstje kunnen plakken. Dat maakt zo'n gastenboek veel leuker. Je kunt er ook nog een opdracht bij geven. Zo van: 'Piet en Truus zijn gek op paars, dus hijs jezelf in een paarse outfit, maak er een foto van, en neem die mee'.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Pandora vr 13 apr 2012 - 20:39

Even uppen... misschien komen er nog meer leuke tips! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Japie za 14 apr 2012 - 8:48

Bij een kennis van mij moesten we voor hem een flesje bier meenemen en voor haar chocolade, omdat ze dat veel eten/drinken. Bij iemand anders voor hem aanstekers, omdat hij die altijd van een ander pikte en voor haar een wcrol, omdat ze altijd bij iedereen naar de wc gaat. Bij een vriendin van mij moesten we een fles wijn meenemen met een leuk etiket erop. En bij een bruiloft pas geleden moesten we iets mee nemen wat gebruikt kon worden bij een avondje bij het kampvuur bv lucifers, bier, spiritus, marsmellows.. Het bruidspaar zit in de zomer altijd buiten bij een vuurtje.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ceremoniemeester - tips gevraagd! Empty Re: Ceremoniemeester - tips gevraagd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum