Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

+16
Muppetje
Liadan
Thunder
Bruintje Beer
Tiara
Flip Fluitketel
Puggle
Happydobby
piene1983
Monnie
Ayla
Amber-
kwak
Printje
Joss1
LDJ
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:45

met precies 19 weken dat ik het zeker wist. Eerder voelde ik wel af en toe een plopje maar wist niet goed wat dit was maar daarna voelde ik het steeds vaker en met 19 weken wist ik zeker dat het onze uk was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  holaagirl vr 13 apr 2012 - 2:47

Laat ook! Na de 20weken echo pas! Placenta lag ook voor!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Bluestar vr 13 apr 2012 - 3:49

Vanaf 16 weken! Was wel onzeker of dit het gevoel wel was, maar werd steeds duidelijker, kon niet missen! smile
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 5:29

eerste 16 weken, tweede 15 weken. Mijn man kon ze allebei met 17 weken voelen. Eerste achterliggende placenta, tweede voorliggende placenta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 5:38

Iedereen zegt plopjes maar het voelt bij mij helemaal niet als plopjes. Het voelt zoals een zenuwtrek in een spier, zoals in je oog of in je bovenarm. Maar dan dus in je buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 5:40

Charlie schreef:Iedereen zegt plopjes maar het voelt bij mij helemaal niet als plopjes. Het voelt zoals een zenuwtrek in een spier, zoals in je oog of in je bovenarm. Maar dan dus in je buik.

zo vond ik het de eerste keer ook voelen, de tweede keer waren het wel direct vanaf het begin echte 'schopjes'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum