Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?

+16
Printje
Vancity_girl
kletskousje
pindaatje
ProudMom
Pandora
Nijntje
Monnie
Liadan
loesje
duckie
moepie
PapillonRose
joyce0606
Annemie
Spring
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? Empty Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?

Bericht  Spring vr 22 jul 2011 - 2:30

De topictitel zegt het al.
Ik ben op zoek naar een leuke kinderstoel, eentje die niet megaveel ruimte in beslag neemt.

Ik dacht dat de mijne van vroeger in de garage zou staan, maar helaas.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? Empty Re: Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?

Bericht  Annemie vr 22 jul 2011 - 2:43

Wij hebben een "nep" stokke, die bevalt goed, hij neemt niet veel ruimte in beslag, onze zoon zat er met 8 maanden ongeveer pas in, tot die tijd zat hij in de wipstoel.
Ik vind die van ikea ook superhandig, die van plastic van 12 euro.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? Empty Re: Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 2:44

Wij hebben een stokke en ik ben er heel blij mee en neemt ook niet zo heel veel ruimte in.
Mijn zoontje zat er in vanaf het moment dat hij vast voedsel ging eten, 6 maanden dus.

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 22 jul 2011 - 2:47

Annemie schreef:Wij hebben een "nep" stokke, die bevalt goed, hij neemt niet veel ruimte in beslag, onze zoon zat er met 8 maanden ongeveer pas in, tot die tijd zat hij in de wipstoel.
Ik vind die van ikea ook superhandig, die van plastic van 12 euro.

Waar koop je zo'n stoel? Ben wel nieuwsgierig..

Plaatjes van andere stoelen zijn ook welkom!

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 vr 22 jul 2011 - 2:51

ik heb een Bloom kinderstoel gekocht, daar kunnen ze van baby (vanwege ligstand) ls in. tot 36 kilo!! staat er (maar ik heb het idee dat een kind er dan niet meer echt lekker in zit) de zitjes kun je los kopen voor niet al teveel. in verschillende kleuren en stoffen.

maaaar...hij is echt prijzig...ik heb hem dan ook van marktplaats gekocht, voor minder dan de helft dan dat ze normaal kosten. (normaal minimaal rond de 300 euro) en ziet er prima uit (ook vanwege de vervangbare zitjes lijkt hij als nieuw!)

succes met je zoektocht!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  PapillonRose vr 22 jul 2011 - 2:53

Snoepy87 schreef:Wij hebben een stokke en ik ben er heel blij mee en neemt ook niet zo heel veel ruimte in.
Mijn zoontje zat er in vanaf het moment dat hij vast voedsel ging eten, 6 maanden dus.
+1, hier ook een tevreden Stokke gebruikster.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  moepie vr 22 jul 2011 - 2:54

Wij hebben ook een Bloom!
Vanaf de geboorte heel veel gebruikt, toen ze een jaar was hebben we hem even op zolder gezet, onze dochter is vrij klein en kon er niet echt goed in blijven zitten, het blad was voor ook vrij hoog. Sinds 2 maandjes hebben we hem weer staan, nu is het prima!
Je kan hem ook in hoogte verstellen (de Loft versie), dan past hij ook aan een barretje zeg maar.
Maar inderdaad een erg prijzige stoel, en hij is ook wel groot. (dus denk niet echt wat jij zoekt)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Spring vr 22 jul 2011 - 3:11

De Bloom vind ik mooi op zich, maar te groot en te duur.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  duckie vr 22 jul 2011 - 3:37

PapillonRose schreef:
Snoepy87 schreef:Wij hebben een stokke en ik ben er heel blij mee en neemt ook niet zo heel veel ruimte in.
+1, hier ook een tevreden Stokke gebruikster.

+ nog 1.... je kunt op internet ook hele leuke zelfgemaakte kussentjes er voor kopen
verder hebben we ook nog een ikea kinderstoel voor als we eens weg gaan of voor buiten
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:41

Ik heb een tiamo.
Die stoel kun je ook als tafeltje en stoeltje gebruiken.

Dat vond ik ideaal.

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 22 jul 2011 - 4:03

@Hazeltje, tot welke leeftijd paste H er in?

Ik denk dat ik dat ook wel handig vind. Vooral ook omdat wij wel eens (nu nog altijd eigenlijk haha) op de bank eten. Ik kan het stoeltje dan los naast me op de grond zetten...
Maar ook om later lekker mee te spelen...

hm, of de meegroeistoel van tiamo of bambino...
Want daar passen ze tot 30kg op..

Zat jij dan niet met een overgang van net niet meer in de stoel passen maar ook nog te klein voor een eetkamerstoel?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  loesje vr 22 jul 2011 - 4:06

wij hebben gewoon een simpele houten stoel (zie foto) via marktplaats gekocht en ik vind het heel handig in gebruik.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 4:21

Wij hebben er een van xadventure, het voordeel is dat hij in alle standen te plaatsen is (omhoog, omlaag, naar achter en weer naar voren) en weinig ruimte in neemt.

Het nadeel is dat de bekleding niet de was in kan, en je dus elke keer als een dwaas met een sopje en sponsje die stoel zit te schrobben Wink

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 22 jul 2011 - 4:29

Wij hadden eerst de ikeastoel, daar zat ze in vanaf 6 maanden. Maar ik vind dat deze wel veel ruimte in beslag neemt door de uitstekende poten.
Toen ze 1 jaar was hebben we de tripp trapp gekocht, deze bevalt heel goed en neemt niet veel ruimte in beslag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:30

Wij hebben de tripp trapp. Van de prenatal, maar ze hebben ze ook bij babydump, babypark, etc.

Gast
Gast

Bericht  Monnie vr 22 jul 2011 - 7:39

Wij hebben ook de stokke, bevalt ons goed en neemt weinig ruimte in beslag. N. zat er vanaf ongeveer 8 maand in.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Nijntje vr 22 jul 2011 - 7:42

de tiamo kinderstoel. zat ze vanaf ong 6,5 maanden in (nog heel kort) nu is ze 8,5 maand en kan ze goed rechtop zitten en zit ze er wat langer in. En de stoel groeit met je kleintje mee, dus ze kunnen er heel lang in zitten en je hebt zo geen last van de overgang van kinderstoel naar 'grote' stoel.

*die bloomstoel hebben wij op het werk ook. Ik vind wel dat die kindjes er altijd heel erg in zakken naar beneden, dus eigenlijk hangen in de stoel. En loodzwaar en onhandig die stoel én verschrikkelijk duur, maar goed dat is mijn mening. *
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Pandora vr 22 jul 2011 - 7:49

Wij hebben de TrippTrapp van Stokke voor binnen en de Ikea stoel voor buiten, moet zeggen dat ik ze beide best fijn vind. Mis alleen af en toe bij de Stokke wel het "plankje" ervoor.

Dit zijn onze stoelen;

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? 1361828531_5_w22n
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  ProudMom vr 22 jul 2011 - 7:58

Wij hebben de Chicco Polly Safari. Zegt je misschien niets, dus even een plaatje erbij. Wink

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? Chicco-kinderstoel-polly-safari

Op zich wel groot qua standaard, maar je kunt 'm wel helemaal inklappen. Dus als je 'm even niet gebruikt neemt 'ie niet veel ruimte in.
De rugleuning en het zitje zijn verstelbaar, dat vond ik erg handig. Daardoor kon hij er al gauw in, omdat hij er dus ook in kon liggen.
Ook zit er een stoelverkleiner in, en als je deze eruit haalt is je print/het poppetje van de kinderstoel weer net even anders (beetje afwisseling :P haha)!
Ik vond het vooral handig dat de kinderstoel en bekleding van plastic zijn; erg makkelijk schoon te maken. (hetzelfde met 't eetblad)

Nu zit B.randon meestal op een gewone stoel, maar af en toe ook nog in z'n kinderstoel, en dat gaat nog prima.
Nu hij wat groter is, hebben we het eetblad eraf gehaald, en kunnen we hem zo aanschuiven aan tafel, doordat de kinderstoel in hoogte verstelbaar is. Ja, wij zijn er nog steeds erg blij mee! En B.randon vind het plaatje/de print van de kinderstoel helemaal leuk! Very Happy
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  pindaatje vr 22 jul 2011 - 8:14

Biancy schreef:

Zat jij dan niet met een overgang van net niet meer in de stoel passen maar ook nog te klein voor een eetkamerstoel?

Ik ben wel niet Hazeltje, maar reageer wel even, wij hebben ook zo'n kinderstoel waar je tafeltje en stoeltje mee kan maken. Onze dochter is nu 21 maanden en zit er nog gewoon in. Op een eetkamerstoel kan ze echt nog niet goed zitten om te eten, want dan komt ze nog niet voldoende boven de tafel uit.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  kletskousje vr 22 jul 2011 - 8:22

Pandora schreef:Wij hebben de TrippTrapp van Stokke voor binnen en de Ikea stoel voor buiten, moet zeggen dat ik ze beide best fijn vind. Mis alleen af en toe bij de Stokke wel het "plankje" ervoor.

Wij hebben ze ook beiden.
Ik ben erg blij met mijn Stokke..
De ikeastoel kunnen we ook makkelijk meenemen als we ergens naar toe gaan.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 9:02

Biancy schreef:@Hazeltje, tot welke leeftijd paste H er in?

Ik denk dat ik dat ook wel handig vind. Vooral ook omdat wij wel eens (nu nog altijd eigenlijk haha) op de bank eten. Ik kan het stoeltje dan los naast me op de grond zetten...
Maar ook om later lekker mee te spelen...

hm, of de meegroeistoel van tiamo of bambino...
Want daar passen ze tot 30kg op..

Daar zit ze nog steeds in.
Daar kunnen ze ook heel erg lang in.
In het begin heb ik er een verkleiner in gehad en nu zonder.

Ik denk dat ze er misschien nog wel ruim een jaar in past.
Overigens kan het blad er vanaf en kun je de stoel zo aanschuiven aan de tafel.

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl vr 22 jul 2011 - 9:45

Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in? 10038940

Wij hebben nu deze. Erg handig want het stoeltje kan je 360 graden draaien. Ze kan dus mee aan tafel zitten maar je kan haar ook naar je toe draaien. Dat doe ik als ik haar pap geef.
We hebben voor deze gekozen omdat hij klein op te vouwen is en zo straks makkelijk mee kan als we weer naar Nl verhuizen. In Nl kopen we denk ik een tripp trap en dan wordt deze voor als we weg gaan.

Sorry voor de grote foto.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 9:48

kletskousje schreef:
Pandora schreef:Wij hebben de TrippTrapp van Stokke voor binnen en de Ikea stoel voor buiten, moet zeggen dat ik ze beide best fijn vind. Mis alleen af en toe bij de Stokke wel het "plankje" ervoor.

Wij hebben ze ook beiden.
Ik ben erg blij met mijn Stokke..
De ikeastoel kunnen we ook makkelijk meenemen als we ergens naar toe gaan.

Hier precies hetzelfe.

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 22 jul 2011 - 10:11

Ook wij hebben een Stokke tripp trap stoel, bevalt heel erg goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: