Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 18:39

Z. is nu bijna 9 maanden en zit ook sinds 2 weken uit zichzelf. Ze kan best stevig zitten want ze zit ook al voorop in het fietsstoeltje bij mij op de fiets. Nu wil ik het eigenlijk weleens proberen om haar in de winkelwagen te doen maar ik vindt het best spannend. Misschien moet ik het maar gewoon proberen!! Sinds wanneer zit jullie kindje in een winkelwagen??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 18:40

Ze zat er zo af en toe in toen ze goed rechtop kon blijven zitten. Ik heb haar alleen liever in de draagdoek, omdat ze de duwstang van de winkelwagen meestal af gaat lebberen en dat vind ik nou niet het meest frisse idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 18:45

Dromertje schreef:Ze zat er zo af en toe in toen ze goed rechtop kon blijven zitten. Ik heb haar alleen liever in de draagdoek, omdat ze de duwstang van de winkelwagen meestal af gaat lebberen en dat vind ik nou niet het meest frisse idee.

Dat is inderdaad ook niet zo fris!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:03

Ik had mijn zoontje rond die leeftijd al wel in het wagentje. Bij mij ging ie niet aan de duwstang lebberen, maar aan het labeltje waar de karretjes mee aan elkaar vastzitten (hoe noem je dat eigenlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:29

Mirjam4you schreef:
Dromertje schreef:Ze zat er zo af en toe in toen ze goed rechtop kon blijven zitten. Ik heb haar alleen liever in de draagdoek, omdat ze de duwstang van de winkelwagen meestal af gaat lebberen en dat vind ik nou niet het meest frisse idee.

Dat is inderdaad ook niet zo fris!

Ach, ze gaan nog wel veeeeeel minder frisse dingen doen hoor Wink

Edit: Hier nog nooit in het winkelwagentje gezeten eigenlijk, misschien vandaag eens proberen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Tania do 28 apr 2011 - 19:47

Vanaf een maand of 9-10. Eerder had misschien wel gekund maar toen was het nooit nodig. J. gaat altijd op dat ding wat je in het andere karretje moet steken sabbelen. Hij vindt het helemaal geweldig om in het karretje te zitten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 19:52

Nou ik heb mijn conclusie getrokken. Ik moet straks nog een paar boodschapjes doen en ga het eens proberen! Ik ga lekker op de fiets heen en dan kan ik haar zo in de winkelwagen overzetten Wink En mocht het echt niet lukken dan ga ik snel weer weg haha.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  PiP do 28 apr 2011 - 20:09

Volgens mij voor het eerst met 7 maand, ze kon met 6 maand zitten, maar ik vond het nog niet zo`n succes toen, als ik ging rijden of de bocht omging wou ze ook wel eens omgaan of dat ze lekker ging relaxen en opzij ging liggen. Vond het zitje nog wat te groot voor d`r. Volgens mij ging het met 8/9 maand wel goed.
Vorige week heeft ze voor het eerst haar eigen karretje gehad, ook erg schattig smile en trok een hoop bekijks, haha.
De koekjesafdeling was wel ff lastig Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Bruintje Beer do 28 apr 2011 - 20:13

Met ongeveer 8/9 maanden zat ze in een winkelwagen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 22:07

Ik probeerde het eerst met wat kleine boodschapjes. Nu was dat rond 7 maanden? Ach ja.. Nu klimt hij eruit op de toonbank enzo.. Tis zon schatje angel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 22:53

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Foto-VFKUUSL6

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Foto-BNJ6GKV7

Ik ben net naar de winkel geweest en ze vindt het helemaal geweldig in de winkelwagen. Op deze foto zat ze er net in en kijkt nog een beetje verbaasd haha. Maar het wil prima!!!!
En ik had me toch veel bekijks met haar haha. Er waren veel mensen die mij even aanspraken dat het een mooi meisje is angel
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Monnie do 28 apr 2011 - 23:01

Ze kijkt inderdaad verbaasd miriam, haha.
Ik heb N. er toevallig van de week voor het eerst in gehad. Hij vond het ook geweldig. Moet alleen nog wel uitkijken, want als er iets interessants is aan de zijkant, kiept hij zich zo om.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 23:35

Monnie schreef:Ze kijkt inderdaad verbaasd miriam, haha.
Ik heb N. er toevallig van de week voor het eerst in gehad. Hij vond het ook geweldig. Moet alleen nog wel uitkijken, want als er iets interessants is aan de zijkant, kiept hij zich zo om.

Ja, dat heb ik vandaag ook 1x meegemaakt. Ze zag iets op de grond ofzo en toen ging ze hangen. Maar het ging goed smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kindje in winkelwagen? Empty Re: Vanaf wanneer kindje in winkelwagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum