Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 1:33

Dit restaurant was eerst een kroeg en toen kwam er dus dit restaurant in waar je sam sam kan eten. Het is niet Grand Cafe Carre en ook niet Van Buuren.
Ik weet wel dat de voorkant vrij donker, volgens mij zwart is en ook de meubels zijn dat dacht ik. Het zit om de hoek bij het Wed en tegenover een kroeg met daarnaast een snackbar.
Het is zeg maar het verlengde van Cafe Belgie wat aan de Oudegracht zit.
Heb al gezocht en meer omschrijvingen heb ik niet.
Wie weet hoe dit restaurant heet? Wellicht bestaat het niet eens meer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Sterre do 21 feb 2013 - 1:38

Bedoel je de 3 vrienden? Daar kan je alllemaal gerechten van 9 euro bestellen en zo je maaltijd samenstellen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 1:47

Nee, die ook niet. Ik zal nog wat proberen uit te leggen.
Als je Betsie Kookwinkel kent, dan zit op dat rijtje ook oa restaurant Graaf Floris en dat is de Vismarkt.
Als je doorloopt, dan krijg je op de hoek de coffeshop Black & White en daar de hoek om loop je naar de Dom. Zo moet je dus niet lopen, maar is even een omschrijving.
Je loopt dus helemaal door richting de Oude Gracht. Dan heb je dus aan de ene kant een kroeg met ernaast een snackbar en daar tegenover moet dat restauran zitten mits het nog bestaat.
Als je daar de hoek omgaat kom je op het Wed en daar zit restaurant Lokaal de Reunie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 1:54

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Lijnmarkt-vismarkt-lichte-gaard-leuke-strat(p:location,2880)(c:0)

Misschien is dit makkelijker? Zie je dat huisje/gebouwjte met dat donkere dak in een driehoek vorm? In dat stukje zit het.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 1:56

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Netherlands-vismarkt-utrecht-utrecht-current
Dit is wat duidelijk denk ik. Het zit dus in dat stukje straat waar dat blauw/witte verkeersbord staat/naartoe wijst.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 2:11

Heb een cafe gevonden waarvan ik dacht dat die er tegenover zat en die gebeld, maar er zit geen restaurant zei de man. Toen hij opnoemde wat er eerst zat herinnerde ik me het weer, het heette Copa Bodega en is alweer zeg, zolang zat het er niet eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Marin do 21 feb 2013 - 2:13

Ah je hebt het al gevonden (maar het is dus weg) Misschien tip voor volgende keer: Op Google Maps staan vaak namen van bedrijven en restaurants etc als je stukje inzoomt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 2:20

Dank je voor de tip, maar door een ander bedrijf te bellen kom ik er ook vaak achter alleen moet ik dan wel weten of die wellicht in de buurt zit.
Ben jij daar eens wezen eten? Jij had het toch ook ooit over Asia de Cuba en mij leek het niks. Ben er een tijdje geleden geweest en ik moet mijn woorden terug nemen. Eten was erg lekker, vooral vers en dat verwacht je niet gauw bij ''all you can eat''. Op de iet wat trage bedieding was het echt prima en aankomende week ga ik misschien weer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Marin do 21 feb 2013 - 2:24

Nee ik ken het niet. Maar ik kom zelden nog in Utrecht. (Terwijl het zo'n leuke stad is en niet eens zo ver)

Asia de Cuba is lekker he! Blij dat het beviel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover do 21 feb 2013 - 8:27

Het is er zeker leuk Wink. Heb vandaag gevraagd waar mijn man wilde eten en als een van de opties had ik dus ADC en daar wil hij graag heen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Bay vr 22 feb 2013 - 1:53

Ahh Copa Bodega dat is denk ik al een jaar of 3 misschien al wel 4 jaar weg. Inderdaad lekker eten daar. Was alleen geen sam sam maar Etageres met verschillende stijlen eten die je kon bestellen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Caribbeanlover vr 22 feb 2013 - 3:15

Die kan je toch ook sam sam eten Wink. Ik kom nooit aan die kant, dus vandaar dat ik het niet wist. We gaan nu naar Asia de Cuba.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet. Empty Re: Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum