Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf douchen

+20
Barbabella
SarahKey
_Jet
duckie
PiP
Twellie
M@niek
Steep
Flip Fluitketel
Slakje
Star007
Sanne
sabje
Lilypie
Floor
Poisongirl
Monnie
Liadan
loesje
Bloem86
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  duckie wo 11 apr 2012 - 7:02

ik douche elke ochtend en als ik moet werken dan is ze meestal beneden bij mn man maar als die al weg is of we hebben een vrije dag dan doe ik de traphekjes dicht, wat speelgoed op de overloop leggen en alle deuren naar de slaapkamers dicht zodat ze op de overloop kan spelen en de douche in kan lopen...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  _Jet wo 11 apr 2012 - 8:05

Ik douche altijd 's morgens. Op de dagen dat ik moet werken slaapt S nog. Op de dagen dat ik vrij ben zit S altijd in haar badje (in het grote bad), terwijl ik aan het douchen ben. Ik zorg ervoor dat mijn kleding in de badkamer ligt, zodra ik aangekleed ben haal ik S uit haar badje en ga ik haar aankleden.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 21:06

Ik douche meestal 's avonds als mijn man thuis is.
Heb Siem nu twee keer 's ochtends meegenomen onder de douche toen ik zelf ook moest. IS niet mijn voorkeur maar dat lukt me wel als het een keer moet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Barbabella wo 11 apr 2012 - 21:11

Eerst ging ik douchen als hij zijn ochtend slaapje deed maar die is er nu niet meer. Soms laat ik hem in de badkamer spelen met zijn badeenden maar de laatste tijd wil hij mee onder de douche. Dan gaat hij naast mij staan of zitten en gaat hij zichzelf en de badeenden wassen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  mickey wo 11 apr 2012 - 21:14

Als ik alleen thuis ben, neem ik óf de babyfoon mee (als F slaapt) óf zet ik F erbij in de wipper. Hij is nog niet mee geweest onder de douche.

Als mijn vriend thuis is, wacht ik met douchen totdat hij wakker is, zodat hij F in de gaten kan houden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  miss22 wo 11 apr 2012 - 21:17

J gaat bijna elke dag mee onder de douche

Hij gaat lekker op de grond zitten spelen,

Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en ga ik mee aankleden,

daarna haal ik J onder de douche weg en is het ritueel weer doorlopen Very Happy
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:24

Ik douche heel soms 's ochtends even als de kinderen televisie aan het kijken zijn, maar liever niet. We wonen wel gelijkvloers dus kan zo bij ze zijn. In het weekend douche ik altijd 's ochtends, en vaak douche ik op dinsdag en/of donderdagavond met de kinderen, maar dan is mijn vriend wel ook thuis. Ik ga dan eerst en was mijn haar, dan komt de jongste erbij, dan de oudste en als ik hem ingezeept en afgespoeld heb ga ik eruit en speelt hij nog even alleen. De overige avonden douche ik als ze op bed liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  _Lana_ do 12 apr 2012 - 3:58

Ik verbaas me erover hoeveel mensen een babyfoon meenemen in de douche. Gaan jullie uitgebreid douchen dan? Wij hebben niet eens een babyfoon.
Meestal douche ik als mijn man thuis is ( dan kan het wat uitgebreider ) en soms wel eens als de kleintjes liggen te slapen. Ik ben met zo'n 10 minuten wel klaar.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  SarahKey do 12 apr 2012 - 4:00

Wij douchen wel eens samen als de kleine ligt te slapen. Ik luister af en toe even aals ik de deur op een kiertje doe en ben dan eigenlijk heel snel weer klaar. Maar een babyfoon, nee ik hang ook wel eens de was buiten op als hij slaapt ofzo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Floor do 12 apr 2012 - 4:27

_Lana_ schreef:Ik verbaas me erover hoeveel mensen een babyfoon meenemen in de douche. Gaan jullie uitgebreid douchen dan? Wij hebben niet eens een babyfoon.
Meestal douche ik als mijn man thuis is ( dan kan het wat uitgebreider ) en soms wel eens als de kleintjes liggen te slapen. Ik ben met zo'n 10 minuten wel klaar.

Ik douche zo'n 5-10 minuten, langer niet, ben altijd zo klaar eigenlijk. Ik hoor onze zoon gewoonweg niet als ik in een andere ruimte ben als dat hij is dus ik sleep dat ding overal mee naar toe Embarassed
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:28

Wij hebben een babyfoon, al staat deze altijd uit... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  _Lana_ do 12 apr 2012 - 4:30

Floor schreef:
_Lana_ schreef:Ik verbaas me erover hoeveel mensen een babyfoon meenemen in de douche. Gaan jullie uitgebreid douchen dan? Wij hebben niet eens een babyfoon.
Meestal douche ik als mijn man thuis is ( dan kan het wat uitgebreider ) en soms wel eens als de kleintjes liggen te slapen. Ik ben met zo'n 10 minuten wel klaar.

Ik douche zo'n 5-10 minuten, langer niet, ben altijd zo klaar eigenlijk. Ik hoor onze zoon gewoonweg niet als ik in een andere ruimte ben als dat hij is dus ik sleep dat ding overal mee naar toe Embarassed

Dat moet je ook helemaal zelf weten hoor, als jou dat een fijn gevoel geeft.
Maar als hij lekker ligt te slapen en jij douched even 5 a 10 minuten, wat is dan het ergst wat er kan gebeuren, dat hij even 5 minuutjes huilt?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Tania do 12 apr 2012 - 4:32

Floor schreef:
_Lana_ schreef:Ik verbaas me erover hoeveel mensen een babyfoon meenemen in de douche. Gaan jullie uitgebreid douchen dan? Wij hebben niet eens een babyfoon.
Meestal douche ik als mijn man thuis is ( dan kan het wat uitgebreider ) en soms wel eens als de kleintjes liggen te slapen. Ik ben met zo'n 10 minuten wel klaar.

Ik douche zo'n 5-10 minuten, langer niet, ben altijd zo klaar eigenlijk. Ik hoor onze zoon gewoonweg niet als ik in een andere ruimte ben als dat hij is dus ik sleep dat ding overal mee naar toe Embarassed

Dat deed ik ook bij J. Die was ook altijd heel snel over z'n toeren als hij alleen was dus ik wilde graag snel bij hem zijn als dat nodig was. Nu bij M. heb ik dat veel minder, die is veel rustiger en niet zo snel helemaal overstuur (behalve als ze pijn heeft dan). Als ik alleen met haar ben spring ik veel sneller even onder de douche zonder bebyfoon.

On topic; ik douche nu meestal 'sochtends omdat mijn man thuis is. Binnenkort gaat hij weer aan het werk en dan ga ik 'savonds douchen. Hoe ik dat ga doen als ik weer avonddiensten werk weet ik nog niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf douchen - Pagina 2 Empty Re: Zelf douchen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum