Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

douchen en koorts.....

5 plaatsers

Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty douchen en koorts.....

Bericht  duckie wo 25 jan 2012 - 7:30

vanavond wou ik A. Douchen maar ze had 38,9 dus durfde ik het neit aan.... Vanaf welke temperatuur zouden jullie je kindje niet meer onder de douche of in bad doen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:32

je kunt toch gewoon douchen/in bad met koorts? Lijkt me wel lekker, even het koortszweet van je af wassen. Onze dochter is hier bij langere tijd koorts gewoon in bad geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Darius wo 25 jan 2012 - 7:33

O, op de leeftijd van je dochter kan ze heus wel onder de douche hoor! Juist lekker! Ik zou wel even een handdoekje over de verwarming hangen, lekker warm als ze er weer onder vandaan komt.

P.epijn had in de kraamweek een keer een lekker warm kruikje en had toen 37,4. Als hij 37,5 had, mocht hij niet meer in bad. Maar dat geldt echt alleen voor die hele kleine baby's.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:38

Darius schreef:O, op de leeftijd van je dochter kan ze heus wel onder de douche hoor! Juist lekker! Ik zou wel even een handdoekje over de verwarming hangen, lekker warm als ze er weer onder vandaan komt.

P.epijn had in de kraamweek een keer een lekker warm kruikje en had toen 37,4. Als hij 37,5 had, mocht hij niet meer in bad. Maar dat geldt echt alleen voor die hele kleine baby's.



Nog nooit van gehoord. Waarom is dat? Bang voor oververhitting ofzo? Of zeg ik nu iets doms?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Darius wo 25 jan 2012 - 7:47

_MamaRosa_ schreef:
Darius schreef:O, op de leeftijd van je dochter kan ze heus wel onder de douche hoor! Juist lekker! Ik zou wel even een handdoekje over de verwarming hangen, lekker warm als ze er weer onder vandaan komt.

P.epijn had in de kraamweek een keer een lekker warm kruikje en had toen 37,4. Als hij 37,5 had, mocht hij niet meer in bad. Maar dat geldt echt alleen voor die hele kleine baby's.



Nog nooit van gehoord. Waarom is dat? Bang voor oververhitting ofzo? Of zeg ik nu iets doms?

Gut, geen idee. Protocol ofzo.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  duckie wo 25 jan 2012 - 8:06

ik wist idd met kleine babys dat het niet mocht en dus ging ik er van uit dat het nu nog niet mag Embarassed ook met het oog op een koortsstuip ofzo? of dat de koorts nog verder zou stijgen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Liadan wo 25 jan 2012 - 8:09

Kian had afgelopen weekend ook koorts (varierend van 38.6 tot 39.3) en we hebben hem ook gewoon in bad gedaan. Ik wist eigenlijk ook niet dat baby's met koorts niet in bad mogen. Hij knapte er in ieder geval wel wat van op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  kwak wo 25 jan 2012 - 8:14

gewoon lekker met d'r douchen!
even lekker het koorstzweet er af, lekker schoon en fris in bed.

als D. koorts heeft zet ik wel even de verwarming in de badkamer aan, zodat het wat warmer is als ik haar aan en uitkleed.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  LMCurious wo 25 jan 2012 - 8:15

als ik naar mezelf kijk vind ik het niet fijn om dan echt in een warm bad te gaan ofzo als ik verhoging/koorts heb. Maar het is wel even fris om te wassen/douchen. Dus ik zou dat wel gewoon doen hoor. Maar even vlug ipv uitgebreid laten spelen in een warm bad. En de temp. eventueel een graadje lager, dat scheelt vaak al net genoeg vind ik zelf.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

douchen en koorts..... Empty Re: douchen en koorts.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum