Douchen en/of wassen
+35
Niene
Happinaz
Star007
studiebol
SarahKey
Fiwen
woezel
*Lookie*
M@niek
Knillis
Twellie
Bloem86
_Jet
Parel
Flower_L
Susan
Printje
Highway
snoezel
kwak
Jezzie
Puggle
Aimee
Nana
Dolphinne
PapillonRose
Slakje
Muus
CCC
tweeling
loesje
Sterrin_
Annemie
Razz
jenjoeny
39 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Douchen en/of wassen
Ik vroeg me af...Hoe vaak douchen of wassen jullie kinderen? En douchen jullie 's morgens of 's avonds?
Wij douchen meestal om de dag en de dag dat we niet douchen was ik de kinderen. In de zomer vaak ook wel elke dag. En als ze echt vies zijn gaan ze natuurlijk ook onder de douche. Soms douchen wij 's morgen en soms ook 's avonds is maar net hoe het uit komt.
Wij douchen meestal om de dag en de dag dat we niet douchen was ik de kinderen. In de zomer vaak ook wel elke dag. En als ze echt vies zijn gaan ze natuurlijk ook onder de douche. Soms douchen wij 's morgen en soms ook 's avonds is maar net hoe het uit komt.
jenjoeny- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 05-08-12
Re: Douchen en/of wassen
Ik was onze zoon om de dag. Hij gaat dan s'ochtends onder de douche. Meestal samen met mij of mijn vriend maar soms ook even snel alleen. Ik gebruik dat wasgel en shampoo van Zwitsal. In de zomer gaat hij ook wat vaker.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Mijn zoontje gaat 1 a 2 keer per week in badje.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Normaal gesproken gaan ze 2x per week in bad/onder de douche. De ouds heeft zwemles dus die daarna ook nog, 4x totaal dus.
Bij mooi weer en de hele dag buiten spelen douchen ze elke dag even snel. Maar liever niet, ze hebben hier extreem droge huidjes, dus dan wordt het er niet beter op.
Ze gaan altijd 's avonds. Als baby 's morgens.
Bij mooi weer en de hele dag buiten spelen douchen ze elke dag even snel. Maar liever niet, ze hebben hier extreem droge huidjes, dus dan wordt het er niet beter op.
Ze gaan altijd 's avonds. Als baby 's morgens.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Hier gaan ze één of twee keer per week in bad. Wel elke avond handjes en gezichtje wassen en de billen met luier verschonen.
Gast- Gast
Mijn man vond om de dag al weinig (eerst deden we elke dag), maar als ik het zo lees douchen we dus nog best wel vaak. Heb ooit met de middelste al eens bij de huisarts gezeten. Zat onder de uitslag (kwam dus waarschijnlijk door het vele douchen:oops:)
jenjoeny- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 05-08-12
onze kids gaan om de dag in bad
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ze gaat om de dag in bad, s avonds. De andere dag was ik haar gezicht handjes en billen.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik doe n. 2 x per week in bad. En de andere dagen wassen we haar gewoon. Ik was haar dan trouwens helemaal, niet alleen handjes en billen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hier gaan ze minimaal om de dag in bad/douche. Vaak ook wel dagelijks. Ligt er net aan dus.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
1 a 2 keer per week in bad, wel dagelijks met het washandje eventjes overal langs.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Op een uitzondering na gaat ze elke avond. Dat is dan douchen of in badje, wat ze zelf wil.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier gaat hij om de dag onder de douche. Eigenlijk altijd in de avond en heel soms 's ochtends.
Eigenlijk moet hij nu nog douchen, maar we zijn pas net thuis en hoeven morgen niet weg. Ik denk dat we dus nu morgenochtend gaan douchen ipv vanavond.
Eigenlijk moet hij nu nog douchen, maar we zijn pas net thuis en hoeven morgen niet weg. Ik denk dat we dus nu morgenochtend gaan douchen ipv vanavond.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij doen ze iedere avond in bad.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Luuk gaat elke ochtend met 1 van ons mee onder de douche.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ze gaat ongeveer 3x per week in bad of mee in de douche. Andere dagen wassen we haar met een washand.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
2 of 3 keer per week onder de douche of in bad.
De andere dagen was ik haar hele lichaam met een washandje 's avonds. En 's ochtends haar gezicht en billen met een washandje.
De andere dagen was ik haar hele lichaam met een washandje 's avonds. En 's ochtends haar gezicht en billen met een washandje.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
D gaat elke woensdag en zaterdag in bad en op andere dagen als het nodig is afspoelen onder de douche.
J probeer ik om de dag in bad te doen ivm zijn spreidbroekje want dan kan hij even af.
Andere dagen was ik zijn gezicht, handen en billen
J probeer ik om de dag in bad te doen ivm zijn spreidbroekje want dan kan hij even af.
Andere dagen was ik zijn gezicht, handen en billen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
L ging tot kortgeleden 1 keer in de week uitgebreid in het badje en na het zwemmen ging ze daar onder de douche. Douchen vond ze vreselijk, maar in het zwembad vond ze het wel ok.
Sinds een paar weken vindt ze douchen ook ok, en gaat ze denk ik keer of 3 thuis onder de douche en dan in het zwembad nog een keer.
Sinds een paar weken vindt ze douchen ook ok, en gaat ze denk ik keer of 3 thuis onder de douche en dan in het zwembad nog een keer.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Gezichje en billen was ik elke ochtend en soms nog tussendoor, in bad/douche 1x per 2-3 dagen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Beiden om de dag, R laat ik meestal kiezen tussen bad/douchen ligt een beetje aan hoeveel tijd/zin we hebben. Iedere ochtend ( en daarna nog tig keer) was ik de gezichtjes, handjes. Billen bij N na het verschonen en bij R als hij naar de toilet is geweest.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Allebei gingen ze als baby een keer per week, toen ze iets groter werden drie keer per week en nu iedere avond.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
3x per dag in bad en verder met een waslap.
L gaat nog steeds in het babybad, scheelt in de waterkosten
L gaat nog steeds in het babybad, scheelt in de waterkosten
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier ook elke avond, heel af en toe slaan we een avond over, als ze bijv erg moe is, dan wassen we haar helemaal.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» douchen en koorts.....
» Hoe vaak douchen of in bad?
» Samen douchen
» Zwanger en douchen
» douchen met je kindje
» Hoe vaak douchen of in bad?