Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

galaxys2, opgelost!

3 plaatsers

Ga naar beneden

galaxys2, opgelost! Empty galaxys2, opgelost!

Bericht  VanillaRose di 26 jun 2012 - 23:50

Ik heb gisterenavond geprobeerd m'n s2 te updaten, dit is helaas niet helemaal gelukt. Wel zijn er wat dingen aangepast in de lay-out enzo. Ook kan ik niet meer typen via swype. Ik kan nog wel whatsapp en smsjes openen maar zodra ik het beeld aantik geeft hij alleen een cursor maar komt het swype toetsenbord niet omhoog. Ik kan nog wel typen via normaal toetsenbord als ik dat instel, maar dat vind ik zo onhandig. Ik wil gewoon swype terug. Googlen heb ik al gedaan maar kan alleen problemen vinden waarbij de nederlandse versie eraf is na update, bij mij is alles eraf Evil or Very Mad! Wie heeft dit ook en kan mij helpen??


Laatst aangepast door VanillaRose op wo 27 jun 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

galaxys2, opgelost! Empty Re: galaxys2, opgelost!

Bericht  Schaapke wo 27 jun 2012 - 4:09

Ik wist niet eens dat je kan swypen met een S2

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

galaxys2, opgelost! Empty Re: galaxys2, opgelost!

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 5:26

Ik baal ook van de update op mijn S2, vond de vorige versie echt 100x fijner. Maar de mijne swypet wel gewoon. Ik had eerst wel dat hij zelf woorden maakte en er geen suggesties kwamen te staan. Dat schiet ook niet op. Ik heb hem toen opnieuw ingesteld, even terugzetten op samsung toetsenbord en daarna weer op swype en toen deed hij weer redelijk normaal. Heb je ook al geprobeerd gewoon even de batterij eruit en weer terug erin? Dan heeft bij mij ook geholpen (ik weet alleen niet meer voor welk probleem). Mijn S2 loopt nu steeds vast, krijg ik zwart beeld en dat krijg ik alleen maar weg door de batterij eruit en erin te doen. Heel vervelend.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

galaxys2, opgelost! Empty Re: galaxys2, opgelost!

Bericht  VanillaRose wo 27 jun 2012 - 8:50

Ja heb ik ook geprobeerd. Inmiddels is het wel gelukt om via kies op de computer te downloaden en de nieuwste versie af te maken. Nu doet hij het weer maar kon alles opnieuw instellen en woordenboek weer toevoegen want alles was weer in standaardmodus. Vond de vorige ook beter.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

galaxys2, opgelost! Empty Re: galaxys2, opgelost!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum