Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kosten consult lactatiekundige

+8
Earane
TukTuk
Happydobby
Teddyaapje
Wennes
ekjir@M
blondje1313
Linda
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kosten consult lactatiekundige - Pagina 2 Empty Re: Kosten consult lactatiekundige

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 20:41

Jolicious schreef:Joh, mbo? Ik had eigenlijk wel verwacht dat het een hbo opleiding was.

Nou ja, op hbo niveau dan

Nee het is een HBO opleiding volgens mij, maar je moet minstens MBO kraamzorg hebben gedaan als vooropleiding smile Je kan zeg maar niet met VWO er aan beginnen.
Maar ze geven aan dat het aansluit op HBO niveau (Je volgt de opleiding bij de Hogeschool in Utrecht), denk dat ze daarmee bedoelen dat iemand die NET MBO aan kan bijvoorbeeld, dat het daarvoor vrij pittig kan zijn. Denk ook dat het sowieso wel pittige opleiding is omdat het geen fulltime opleiding is.

Zie ook dat je na 5 jaar je moet bijscholen en na 10 jaar weer opnieuw examen moet afleggen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten consult lactatiekundige - Pagina 2 Empty Re: Kosten consult lactatiekundige

Bericht  Earane di 10 apr 2012 - 20:43

Ik heb ook een consult gehad bij een lactatiekundige en als ik het zelf had moeten betalen was ik 120 euro kwijt geweest. Ik kreeg echter het eerste consult vergoed.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Susan di 10 apr 2012 - 20:43

Jolicious schreef:Als ik psycholoog ben straks als ik mijn studie heb afgerond, ben ik in de tienduizenden euro's kwijt aan mijn opleiding, maar dan hoef ik ook niet aan te komen met zo'n hoog uurloon (tenminste niet in het begin Wink). Het is gewoon heel veel geld voor een consult en het maakt de drempel niet bepaald lager.

Inderdaad. Ik vind ook niet dat de kosten voor een consult gebaseerd moeten zijn op studiekosten die iemand terug wil verdienen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 20:46

Susan schreef:
Jolicious schreef:Als ik psycholoog ben straks als ik mijn studie heb afgerond, ben ik in de tienduizenden euro's kwijt aan mijn opleiding, maar dan hoef ik ook niet aan te komen met zo'n hoog uurloon (tenminste niet in het begin Wink). Het is gewoon heel veel geld voor een consult en het maakt de drempel niet bepaald lager.

Inderdaad. Ik vind ook niet dat de kosten voor een consult gebaseerd moeten zijn op studiekosten die iemand terug wil verdienen.

Inderdaad, dan lijkt me dat je met de verkeerde reden die opleiding bent gaan doen als dat je instelling is..

Ik ga straks ook niet gigantisch veel verdienen met mijn opleiding, zeker ook niet verkeerd als je de start salarissen ziet, maar je kiest een beroep (zeker in de zorg) toch omdat daar je passie ligt, niet omdat je rijk wilt worden..Lijkt mij?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 21:37

Ondanks dat ik het echt rete duur vind ga ik toch maar bellen.. En hoop ik dat ik er wat aan heb..
Een eerste consult duurt 1 1/2 tot 2 uur staat op de site.. En dan na twee weken nog een telefonisch consult, dit is dan 105 euro

Voorafgaand tel consult rekent ze 10 euro per 15 minuten.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 10 apr 2012 - 22:21

Jeetje zoveel??? Ik mocht gewoon bellen met de lactatiekundige of inlopen op haar spreekuur en dat kostte helemaal niets. Zij was verbonden aan het ziekenhuis, ik heb er trouwens geen gebruik van gemaakt.

Volgens mij kun je op internet ook wel goede tips vinden over hyperlactatie.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  *Lookie* di 10 apr 2012 - 22:46

Ik vind het wel veel. De lacatiedeskundige hier vraagt 60 euro. Ik heb trouwens wel heel veel aan haar gehad en haar later ook nog een paar keer gebeld met vragen, mocht zelfs nog een keer kosteloos langskomen dus het was de moeite we waard.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  piene1983 di 10 apr 2012 - 23:50

Ik heb het even opgezocht, hier kost een consult ook 120 euro... Schrik me wild!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: