Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lactatiekundige (heet dat zo?)

+24
Darius
*Lookie*
CCC
Aggi
Susan
Teddyaapje
red rose
_Lana_
Coco
ekjir@M
Pandora
M@niek
Stuiterbal
Lejow
Tiara
Lonely Goatherd
strawberry
Ilargi
Sanne
Sea of Trees
maiadebij
Linda
Sam
Paper Crown
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 20:37

Meiden, ik zit een beetje met Julian en zijn voedingen.
Hij is superonrustig aan de borst, drinkt 5 min en kapt er daarna mee, en ook nadat hij klaar is met zuigen blijft hij onrustig. Zichtbaar hongerig. Ik heb heel veel melk maar toch lijkt hij onverzadigbaar. Nu las ik iets over voormelk en achtermelk. Ik denk dat Julian niet toekomt aan de achtermelk omdat hij eerst de voormelk krijgt en dit voornamelijk vocht is. Ik las ook dat hij gele ontlasting moet hebben wil hij stoffen opnemen uit de borst maar zijn poepluiers zijn gifgroen, en dit schijnen hongerluiers te zijn. Nu heb ik hem ten einde raad gisternacht 2x een fles gegeven en hij is helemaal gelukkig in slaap gevallen.

Ik ben in t ziekenhuis echt aan mijn lot overgelaten wat betreft borstvoeding, het kwam ook niet op gang ivm de keizersnede, maar ook mijn kraamverzorgster was niets waard op dit gebied (nee eigenlijk élk gebied)

Omdat hij dus 2x fles heeft gehad heb ik enorme stuwingen nu, dus kreeg hij mijn borst vanmorgen maar Julian heeft wat nieuws, hij kotst letterlijk alle borstvoeding uit. Gisteren was 't zo erg in de ochtend dat mijn man met hem moest douchen om 06:30. Het kwam er in golven uit en vanmorgen stikte hij er weer zowat in. Ik vind 't zo zielig. Ik ben niet perse voor borstvoeding en ik zei en zeg altijd dat ik 't wilde proberen maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Julian accepteert flesjes, voor mij is 't makkelijker omdat mijn man ook kan ondersteunen hiermee en ik ben niet tegen fv. Maar toch wil ik 't proberen.

Hebben jullie tips? Is 't zinvol een lactatiekundige te bellen? Kan je in 1x stoppen met bv? Ik ben namelijk ook erg moe. Sinds zijn geboorte heb ik alles bij elkaar 14 uur kunnen slapen. Puur omdat hij niet genoeg zijn honger gestilt krijgt en na een uur weer zich laat horen. Ik wil mijn kindje 't allerbeste geven maar zelf ga ik lichtelijk de verkeerde kant op.
Ik heb hulp nodig denk ik.. Haha! Dus voor ik een kundige bel, hebben jullie een idee? Kan toch niet zo zijn dat ik met zulke enorme meloenen mijn kinds honger niet kan stillen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 20:42

Ik zou proberen om elke borst een paar min te kolven, zodat de voormelk weg is, en dan J aan leggen. Kijken of dat wat doet.
Groene luiers kunnen ook van buikpijn komen.
En meteen stoppen zou ik voor nu nog niet doen. Dan eerder een lactatiekundige bellen.
En kun je anders niet een paar voedingen afkolven, dat je man een keer een voeding met fles geeft en jij wat kunt slapen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 20:45

Ik moet zo opschieten, dus kan even geen antwoord geven op al je vragen.

Maar een lk laten komen is altijd zinvol! Maar kies er wel 1 die gecertificeerd is. Die kan je hier vinden:
http://www.borstvoeding.com/lk/nl/

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 20:46

Ik heb geen kolf! De kraamverzorgster zei dat hij zo goed drinkt dat ik dat helemaal niet nodig heb.. Maar ik wist wel beter! Kan ik op zondag ergens een kolf huren? Desnoods kopen? Ik snap ook niet waarom J. hele sloot overgeeft na een borst..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 20:51

Ik denk dat je last hebt van teveel melk (Google eens op hyperlactatie). Kolven werkt productieverhogend, dus dat zou ik niet doen. Zeker niet zonder lk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 20:52

Ik weet niet of er zorgwinkels open zijn op zondag? Anders misschien in de buurt koopzondag, bv prenatal?
Anders onder de douche gaan staan, en je bortsten beetje masseren dat er wat voeding uitkomt. Dat kan ook werken.
Dat Julian zoveel spuugt kan ook komen doordat hij overvol zit met melk, maar dat er geen voedingsstoffen inzitten en hij onverzadigd is.
Zijn speen werkt ook niet?

Stom zkh en kraamverzorgster, bennik staat om naar je toe te komen en te helpen. Kan ik slecht tegen. thumbdown
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 20:53

Linda schreef:Ik denk dat je last hebt van teveel melk (Google eens op hyperlactatie). Kolven werkt productieverhogend, dus dat zou ik niet doen. Zeker niet zonder lk.

Dat hoeft toch helemaal niet? Kan ook gewoon zijnbdat de stuwing nu pas op gang komt na een keizersnee.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 20:54

Maar een lactatiekundige opbellen kan idd nooit kwaad.
Dat kan volgens mij 24/7.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 20:56

Je kan hem trouwens ook aanleggen, de TSR laten komen, afkoppelen en de melk in een doek (of bakje) weg laten lopen. Daarna kan je hem weer aanleggen, dan is de ergste melkstroom voorbij en kan hij rustiger drinken.

Er zijn overigens ook lk's werkzaam op zondag, dus dat kan je ook proberen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 20:58

Sam schreef:
Linda schreef:Ik denk dat je last hebt van teveel melk (Google eens op hyperlactatie). Kolven werkt productieverhogend, dus dat zou ik niet doen. Zeker niet zonder lk.

Dat hoeft toch helemaal niet? Kan ook gewoon zijnbdat de stuwing nu pas op gang komt na een keizersnee.

Ik weet niet hoe oud hij nu is. Als hij pas een paar dagen oud is dan kan dat ook inderdaad. Maar sowieso kan een lk dat beter zien dan zo via internet. Maar het klinkt zo wel als dat ze teveel melk heeft.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 21:00

Het zou idd allebei kunnen. Lastig zo te beoordelen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 21:08

Ik ben zo rot behandeld in het ziekenhuis. Letterlijk aan mijn lot overgelaten.. J. is om 18:29 geboren en nadat iedereen naar huis was, was mijn lichaam nog van onder mijn borst tot mijn tenen nog verdoofd. Een zuster heeft J. in t wiegje gelegd, maar hij werd natuurlijk onrustig, wat verwacht je ook van een baby van 3 uur oud? Ik heb toen op de bel gedrukt en toen kwam er een secreet van een zuster, echt zo'n kop op onweer en ze vroeg: 'Jaa, zeg het eens?!' Dus ik zei dat ik mijn kindje wilde pakken, maar het niet lukte met een onderlichaam dat totaal niet meegaf. Zegt ze: 'Wat wil je met hem doen dan?!' (kind krijst ondertussen) dus ik zei dat ik hem wilde troosten en misschien aanleggen? Zegt die vuile b*tch, tja.. babies huilen nu eenmaal he, dat weten we allemaal, toch?! En ze wierp een blik in de wieg, en zei of weet jouw mama dat niet?!? Nou echt, ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zei: ja en geef nu maar de baby aan. Geeft ze de baby zo op mij, propt een kussen tussen het bed en Julian, en loopt weg! Ik kan niet bij de knop om mijn bed hoger te zetten, dus ik lig daar te spartelen met een kindje op mij, terwijl mijn onderlichaam niet meewerkt. Uiteindelijk na heel veel moeite lukte het me om toch bij de knop te komen en mijn bed hoger te zetten, Julian heeft die nacht op mijn arm geslapen, ik dufde niet meer te bellen, terwijl ik normaal zo mondig ben, maar ik was bekaf, ik lag aan de ruggenprik, ik had een infuus en een catheter, echt trapped aan de snoeren en de nodige emoties.. dus tegen 05:00 toch maar weer gebeld, ik had het koud, was niet eens aangekleed en had een badjas half aan en Julian moest verschoond worden dus ze verschoonde hem, en kwam toen terug aan het bed en ik vroeg haar of ze mij wilde helpen mijn badjas goed aan te doen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (het infuus moest erdoorheen..) legt ze Julian zo hardhandig in de wieg terug, hij hing volledig met dat ruggetje OVER een kruik dus hoofd en benen lager dan zijn buik.. Ik was echt in staat haar te besluipen en te wurgen, rottige heks, en dat wijf was de nachtzuster voor de komende 3 dagen dat ik daar heb gelegen. Ik was gewoon verdrietig als de leuke zusters van de middag naar huis gingen, die waren erg lief voor Julian, maar in de nacht had ik juist zoveel hulp nodig. Er ligt al een klacht bij ze, ik heb er niets meer aan maar dit mag ze echt niet met andere vrouwen doen. Als je te moe bent voor nachtwerk moet je geen zuster worden op een kraamafdeling.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  maiadebij za 12 jan 2013 - 21:08

ik zou een lactatiekundige laten komen, stoppen kan altijd nog als je stopt kan je het niet later weer op gang brengen, dat zou zonde zijn! zo via internet is het inderdaad lastig te beoordelen wat er mis gaatdat is alleen maar gissen. ik hoop dat er snel een oplossing komt zodat de borst voeding wat makkelijker gaat en je zoontje tevreden is. Sowieso vond ik de eerste weken van borstvoeding geven investeren, rustig voeden kwam later pas

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 21:09

Linda schreef:
Sam schreef:
Linda schreef:Ik denk dat je last hebt van teveel melk (Google eens op hyperlactatie). Kolven werkt productieverhogend, dus dat zou ik niet doen. Zeker niet zonder lk.

Dat hoeft toch helemaal niet? Kan ook gewoon zijnbdat de stuwing nu pas op gang komt na een keizersnee.

Ik weet niet hoe oud hij nu is. Als hij pas een paar dagen oud is dan kan dat ook inderdaad. Maar sowieso kan een lk dat beter zien dan zo via internet. Maar het klinkt zo wel als dat ze teveel melk heeft.
en

J is 9 dagen oud, en mijn voeding loopt zijn mondje in, hij moet echt bijkomen en slikken dus laat de borst zeer vaak los, als ik hem van borst wissel druppel ik mezelf helemaal nat..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 21:13

Dan zou ik voor nu even de TSR laten komen, afkoppelen, de ergste melk weg laten lopen en dan weer aankoppelen. Je zal zien dat hij dan rustiger zal drinken.
Daarnaast even een lk bellen uit de link die ik eerder had gegeven. Een lk kan je echt ontzettend tot hulp zijn!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sea of Trees za 12 jan 2013 - 21:15

Ik heb verder niet echt tips voor je, maar damn wat een heks in het ziekenhuis zeg! Wat een rotzuster...jou zo aan je lot over laten. Ik snap niet wat ze dacht, als pas bevallen vrouw heb je toch juist rust en steun nodig van zo iemand? Goed dat je een klacht hebt ingediend meid!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  maiadebij za 12 jan 2013 - 21:15

Jeeeeeetje zeg wat een rotwijf, ongelooflijk zeg wat zal jij je rot gevoeld hebben. Zeker de eerste tijd ben je al zo labiel, ik hoop dat je het een plekje kan geven en het ziekenhuis hier adequaat op reageert en ze er op zn minst op aangesproken wordt.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sanne za 12 jan 2013 - 21:16

Ik vind het ook klinken als te veel melk. In ieder geval lijkt de productie nog niet op elkaar afgestemd. Kolven zou ik nog niet doen, omdat je daarme ook stimuleert. Wel zou ik doen wat Linda zegt, de toeschietreflex laten wegstromen, zodat de melk niet meer zijn mond in spuit, maar hij moet zuigen om melk te krijgen.

En een lactatiekundige vragen, wie weet is er wel meer aan de hand (spruw?) of kan zij jou in ieder geval begeleiden. Wat bij mij uiteindelijk heeft geholpen, is mijn borst niet meer leeg laten drinken, maar gewoon tot de grootste spanning eraf was, dan hetzelfde bij de andere borst. Op die manier had ik niet continue gespannen borsten en zo is de productie langzamerhand op elkaar afgestemd, het heeft bij mij 4 maanden geduurd, dat weer wel.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Paper Crown za 12 jan 2013 - 21:19

Omdat ze er alleen 's nachts was wisten mijn man en ouders waarbij ik uithuilde niet wie ik bedoelde, maar we moesten terug met Julian ivm geelzien, kwam ze de afdeling opgelopen, zegt mijn man: 'Wow!! Die hele kop alleen al! Dus echt al zo'n kop op onweer, gewoon een zéér onaardige vrouw. En weet je wat het ergste was, ik was de enige vrouw met baby op de afdeling (valt onder gynaecologie) samen met een vrouw die dus aan dr baarmoeder was geholpen, en ik moest nog 15 min wachten tot ze kwam als ik op de bel drukte. Nou, met een baby dat huilt duurt dat HEEL lang!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Ilargi za 12 jan 2013 - 21:19

Paper Crown schreef:Ik ben zo rot behandeld in het ziekenhuis. Letterlijk aan mijn lot overgelaten.. J. is om 18:29 geboren en nadat iedereen naar huis was, was mijn lichaam nog van onder mijn borst tot mijn tenen nog verdoofd. Een zuster heeft J. in t wiegje gelegd, maar hij werd natuurlijk onrustig, wat verwacht je ook van een baby van 3 uur oud? Ik heb toen op de bel gedrukt en toen kwam er een secreet van een zuster, echt zo'n kop op onweer en ze vroeg: 'Jaa, zeg het eens?!' Dus ik zei dat ik mijn kindje wilde pakken, maar het niet lukte met een onderlichaam dat totaal niet meegaf. Zegt ze: 'Wat wil je met hem doen dan?!' (kind krijst ondertussen) dus ik zei dat ik hem wilde troosten en misschien aanleggen? Zegt die vuile b*tch, tja.. babies huilen nu eenmaal he, dat weten we allemaal, toch?! En ze wierp een blik in de wieg, en zei of weet jouw mama dat niet?!? Nou echt, ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zei: ja en geef nu maar de baby aan. Geeft ze de baby zo op mij, propt een kussen tussen het bed en Julian, en loopt weg! Ik kan niet bij de knop om mijn bed hoger te zetten, dus ik lig daar te spartelen met een kindje op mij, terwijl mijn onderlichaam niet meewerkt. Uiteindelijk na heel veel moeite lukte het me om toch bij de knop te komen en mijn bed hoger te zetten, Julian heeft die nacht op mijn arm geslapen, ik dufde niet meer te bellen, terwijl ik normaal zo mondig ben, maar ik was bekaf, ik lag aan de ruggenprik, ik had een infuus en een catheter, echt trapped aan de snoeren en de nodige emoties.. dus tegen 05:00 toch maar weer gebeld, ik had het koud, was niet eens aangekleed en had een badjas half aan en Julian moest verschoond worden dus ze verschoonde hem, en kwam toen terug aan het bed en ik vroeg haar of ze mij wilde helpen mijn badjas goed aan te doen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (het infuus moest erdoorheen..) legt ze Julian zo hardhandig in de wieg terug, hij hing volledig met dat ruggetje OVER een kruik dus hoofd en benen lager dan zijn buik.. Ik was echt in staat haar te besluipen en te wurgen, rottige heks, en dat wijf was de nachtzuster voor de komende 3 dagen dat ik daar heb gelegen. Ik was gewoon verdrietig als de leuke zusters van de middag naar huis gingen, die waren erg lief voor Julian, maar in de nacht had ik juist zoveel hulp nodig. Er ligt al een klacht bij ze, ik heb er niets meer aan maar dit mag ze echt niet met andere vrouwen doen. Als je te moe bent voor nachtwerk moet je geen zuster worden op een kraamafdeling.

Jeetje PC, heb echt met open mond en grote ogen zitten lezen...wat verschrikkelijk! Wat rot dat het allemaal zo gelopen is in het ziekenhuis. En dan ook nog een kraamverzorgster van niks... :nopompom: Ben benieuwd of ze in het ziekenhuis wat met je klacht gaan doen!

Met je vraag kan ik je helaas niet helpen, maar wilde dit toch even kwijt!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  strawberry za 12 jan 2013 - 21:28

Bah ik word gewoon misselijk van je verhaal. Wat een kreng! Goed dat je een klacht hebt ingediend! Zo iemand moet geen verpleegkundige worden. Was je kraamhulp wel oké?

strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 21:29

Pfff wat een rot zuster. Goed dat er een klacht ligt.
Zou voor nu ook een lk bellen, al is het maar om je verhaal even te kunnen doen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Lonely Goatherd za 12 jan 2013 - 21:36

Wat ben jijachterlijk behandeld zeg in het ziekenhuis, ongelooflijk. Evil or Very Mad Goed dat je een klacht hebt ingediend. Verder zou ik vandaag nog een lk bellen!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 21:50

Zo snel mogelijk een LK laten komen. Die kan je helpen met je productieprobleem. Die kan kijken of er daadwerkelijk sprake is van overproductie, of alleen van de normale stuwing. Die kan je ook tips geven zoals tsr weg laten lopen of een klein beetje (hand)kolven om de druk eraf te halen. Het klinkt in ieder geval niet als een heel complex probleem, maar wel iets waarbij je even wat hulp nodig hebt!

Goed dat je een klacht hebt ingediend, hopelijk pakken ze die goed op. Dat hebben ze bij mijn klacht over de kraamhulp wel gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  strawberry za 12 jan 2013 - 21:59

Even offtopic maar hoe is dat afgelopen Rejoy? Heb je daar nog wat van gehoord?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lactatiekundige (heet dat zo?) Empty Re: Lactatiekundige (heet dat zo?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum