Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mannen en sex

+7
loura
Caroow
Rush
Susan
Angela_1986
mzcharlotte
Kerel
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mannen en sex - Pagina 2 Empty Re: Mannen en sex

Bericht  Blond di 10 apr 2012 - 5:05

Daar heb ik ook weinig last van. Vorig jaar wel met een kerel die ik kende uit de kroeg, stond ie ineens achter me in m'n oor te hijgen of ik bij hem nog wat kwam 'drinken'.

Nu nooit meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:32

Carrie schreef:
Lorna mercedez schreef:
Susan schreef:
Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.

PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!

Hé, ik lees iets nieuws, leuk.
Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.

Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Nee, wij zijn ook niet om die reden uit elkaar gegaan en met hem zou ik geen kind hebben gewild.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:05

Carrie schreef:
Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo. Mannen en sex - Pagina 2 394967
Nee ik ook niet, gelukkig!
+1.'t Zou mij juist wel leuk lijken om wat uhm... hoe noem je dat... seksueel gespannen contact te hebben? angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:12

Rood schreef:
Carrie schreef:
Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo. Mannen en sex - Pagina 2 394967
+1.'t Zou mij juist wel leuk lijken om wat uhm... hoe noem je dat... seksueel gespannen contact te hebben? angel
Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:14

Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo. laughcry
Ik heb ook echt geen naam ofzo. Misschien omdat ik heel gesloten naar mannen toe ben, de mysterie ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:15

Lorna mercedez schreef:Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.
Nee, ik reageerde meer op de rest van het topic, niet echt op jouw verhaal, sorry :-).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:21

Rood schreef:
Lorna mercedez schreef:Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.
Nee, ik reageerde meer op de rest van het topic, niet echt op jouw verhaal, sorry :-).

Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 10 apr 2012 - 8:21

Lorna mercedez schreef:
Rood schreef:
Carrie schreef:
Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.

Oh bah, kan me voorstellen dat je daar niet van gediend bent. Zou ik ook absoluut niet zijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:21

Lorna mercedez schreef:
Carrie schreef:
Lorna mercedez schreef:
Susan schreef:
Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.

PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!

Hé, ik lees iets nieuws, leuk.
Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.

Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Nee, wij zijn ook niet om die reden uit elkaar gegaan en met hem zou ik geen kind hebben gewild.

Oh, dacht dacht ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:23

Carrie schreef:Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.
Eens. Weet ik ook, daarom gebeurt er ook niks haha! queen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:52

Rood schreef:
Carrie schreef:Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.
Eens. Weet ik ook, daarom gebeurt er ook niks haha! queen

Goed zo.

Gast
Gast

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: