Mannen en sex
+7
loura
Caroow
Rush
Susan
Angela_1986
mzcharlotte
Kerel
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mannen en sex
Daar heb ik ook weinig last van. Vorig jaar wel met een kerel die ik kende uit de kroeg, stond ie ineens achter me in m'n oor te hijgen of ik bij hem nog wat kwam 'drinken'.
Nu nooit meer.
Nu nooit meer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, wij zijn ook niet om die reden uit elkaar gegaan en met hem zou ik geen kind hebben gewild.Carrie schreef:Lorna mercedez schreef:Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!
Hé, ik lees iets nieuws, leuk.
Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Gast- Gast
+1.'t Zou mij juist wel leuk lijken om wat uhm... hoe noem je dat... seksueel gespannen contact te hebben?Carrie schreef:Nee ik ook niet, gelukkig!Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Gast- Gast
Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.Rood schreef:+1.'t Zou mij juist wel leuk lijken om wat uhm... hoe noem je dat... seksueel gespannen contact te hebben?Carrie schreef:Nee ik ook niet, gelukkig!Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Gast- Gast
Ik heb ook echt geen naam ofzo. Misschien omdat ik heel gesloten naar mannen toe ben, de mysterie ofzo.Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Gast- Gast
Nee, ik reageerde meer op de rest van het topic, niet echt op jouw verhaal, sorry :-).Lorna mercedez schreef:Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.
Gast- Gast
Rood schreef:Nee, ik reageerde meer op de rest van het topic, niet echt op jouw verhaal, sorry :-).Lorna mercedez schreef:Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.
Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Van de ex van je beste vriendin of iemand die je al jaren gewoon kent? Bleeeh, ik knap daar echt op af. Sowieso, ik ben geen sexbom maar een vrouw en ik vind het raar dat mannen mij zo benaderen. Als ik zeg dat ik geen sex of wat dan ook wil blijven ze maar informeren naar standjes en speeltjes en ze zijn heel verbaasd als ze horen dat ik daar niet van gediend ben.Rood schreef:+1.'t Zou mij juist wel leuk lijken om wat uhm... hoe noem je dat... seksueel gespannen contact te hebben?Carrie schreef:Nee ik ook niet, gelukkig!Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Oh bah, kan me voorstellen dat je daar niet van gediend bent. Zou ik ook absoluut niet zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lorna mercedez schreef:Nee, wij zijn ook niet om die reden uit elkaar gegaan en met hem zou ik geen kind hebben gewild.Carrie schreef:Lorna mercedez schreef:Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!
Hé, ik lees iets nieuws, leuk.
Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Oh, dacht dacht ik!
Gast- Gast
Eens. Weet ik ook, daarom gebeurt er ook niks haha!Carrie schreef:Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.
Gast- Gast
Rood schreef:Eens. Weet ik ook, daarom gebeurt er ook niks haha!Carrie schreef:Ah, ok. Want het kan inderdaad best leuk zijn te merken dat een man jou heel aantrekkelijk vindt, puur voor de lust zeg maar, en dat je een klik hebt. Maar uiteindelijk is het ook weer erg 'leeg' allemaal. En dan graag niet op de manier waarop mannen Lorna benaderen, want daar zou ik op afknappen.
Goed zo.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: