Mannen en sex
+7
loura
Caroow
Rush
Susan
Angela_1986
mzcharlotte
Kerel
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mannen en sex
Ik word er zo simpel van! Of het nou de ex van een vriendin is of iemand die ik van mijn sport ken of iemand in het wild. Ze appen 2 keer en dan zeggen ze dat ze me geil vinden en sex met me willen. Ik zit daar niet op te wachten en geef echt geen aanleiding maar het overkomt me steeds weer. Ik krijg steeds meer een hekel aan mannen.
Kom ik nou de verkeerde mannen tegen of hebben jullie er ook last van? Ik kap ze trouwens wel gelijk af.
Kom ik nou de verkeerde mannen tegen of hebben jullie er ook last van? Ik kap ze trouwens wel gelijk af.
Gast- Gast
Re: Mannen en sex
haha mijn ding zou 't niet zijn. Dus haha, je ken t'n ander soort mannen dan ik.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ken verschillende soorten mannen met verschildende achtergronden en culturen dus het is niet een soort man.
Gast- Gast
Toen ik vrijgezel was had ik dat ook.. Vond er niks aan.
Gast vroeg me op een gegeven moment of ik echt niet langs wilde komen om 'film' te kijken, want hij was echt super goed in beffen, naar eigen zeggen
Vriendelijk bedankt voor t aanbod
Gast vroeg me op een gegeven moment of ik echt niet langs wilde komen om 'film' te kijken, want hij was echt super goed in beffen, naar eigen zeggen
Vriendelijk bedankt voor t aanbod
Gast- Gast
Waarschijnlijk zijn het je "zaadvragende ogen". (Dat kreeg een vriendin van mij standaard te horen)
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Waarschijnlijk zijn het je "zaadvragende ogen". (Dat kreeg een vriendin van mij standaard te horen)
Sjeeeeem... Wat een ellende
Gast- Gast
Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.mzcharlotte schreef:Waarschijnlijk zijn het je "zaadvragende ogen". (Dat kreeg een vriendin van mij standaard te horen)
PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Waarschijnlijk zijn het je "zaadvragende ogen". (Dat kreeg een vriendin van mij standaard te horen)
Leuke binnenkomer is dat hè? Ik heb 'm ook wel eens te horen gekregen of zoiets als 'Ja maar jij vraagt er gewoon om als je zo kijkt!'... 'Uh ik weet niet, ik sta alleen maar vol verbazing te kijken hoe jij je belachelijk staat te maken hoor!'
Gelukkig heb ik zeer zelden last van dergelijke opmerkingen, uitnodigingen, etc. Er is wel 'n jongen die bij mij in de klas heeft gezeten, die ik ondertussen al 5 jaar niet meer heb gezien, die het blijft proberen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
PrinsesBo: laatst wilde iemand dat ik wijntjes kwam drinken terwijl hij mijn poes ging verwennen. Bleeh! Hij was dus jaren een vriend geweest maar nu ik weer vrijgezel ben en de pijn minder is lijk ik wel een sexmachine ofzo. En echt, ik flirt niet eens!
Hé, ik lees iets nieuws, leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
En die man maar lekkere brokjes kopen voor je poes arm beestje
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:En die man maar lekkere brokjes kopen voor je poes arm beestje
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
Gast- Gast
Same here. Gelukkig ben ik daar vanaf, echt erg!PrinsesBo schreef:Toen ik vrijgezel was had ik dat ook.. Vond er niks aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Of van die mannen die gewoon aan je gaan zitten "want jij houdt daar toch wel van?".
Gast- Gast
Kerel schreef:En die man maar lekkere brokjes kopen voor je poes arm beestje
Gast- Gast
Voor dat ik een vriend had ging het hier net zo. Blijkbaar heb ik ook zaadvragende ogen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Walgelijke mannetjes zeg... Ik had dat nooit echt bij mannen toen ik vrijgezel was.. Wel soms maar ik straal uit denk ik dat ze dat bij mij niet moeten proberen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Lorna mercedez schreef:Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Gast- Gast
Daar heb ik soms last van, dan vragen ze of ik echt zeker weet dat ik naar huis ga. Uhmzz JA!
Maar eigenlijk is het zo dat ik over het algemeen juist mannen tegenkom die geen seks met me willen. Blijkbaar ben ik enkel lief, maar geen zaaddragende ogen (hahahah, die vind ik grappig)
Maar eigenlijk is het zo dat ik over het algemeen juist mannen tegenkom die geen seks met me willen. Blijkbaar ben ik enkel lief, maar geen zaaddragende ogen (hahahah, die vind ik grappig)
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Ik heb dit soort opmerkingen of vragen nog nooit echt gehad, ik kom dan blijkbaar heel saai over, ofzo.
Nee ik ook niet, gelukkig!
Gast- Gast
Sommige mensen vatten bepaalde dingen ook heel verkeerd op, heb ik wel gemerkt.
In onze vriendengroep was iedereen best open over seks. Niet tot in ieder detail, maar er werd wel gewoon over gepraat. Schijnbaar is open zijn over seks voor vele mensen een aanleiding om gekke dingen te denken en te verspreiden.
Wat uiteindelijk als resultaat opleverde dat iemand tegen mijn huidige vriend (toen we nog aan het daten waren) gezegd heeft dat ik er zogezegd wel pap van lust en met half m`n woonplaats seks gehad heb en dat soort onnozele dingen. Was voor m`n vriend wel even een akward moment dat ik gewoon een schattig, lief en verlegen meisje in bed bleek te zijn. Hij dacht inmiddels dat ik me opstelde als meesteres.
Het is in ieder geval wel een goede les geweest. Ik voel me er nu helemaal niet meer gemakkelijk bij om over seks te praten.
In onze vriendengroep was iedereen best open over seks. Niet tot in ieder detail, maar er werd wel gewoon over gepraat. Schijnbaar is open zijn over seks voor vele mensen een aanleiding om gekke dingen te denken en te verspreiden.
Wat uiteindelijk als resultaat opleverde dat iemand tegen mijn huidige vriend (toen we nog aan het daten waren) gezegd heeft dat ik er zogezegd wel pap van lust en met half m`n woonplaats seks gehad heb en dat soort onnozele dingen. Was voor m`n vriend wel even een akward moment dat ik gewoon een schattig, lief en verlegen meisje in bed bleek te zijn. Hij dacht inmiddels dat ik me opstelde als meesteres.
Het is in ieder geval wel een goede les geweest. Ik voel me er nu helemaal niet meer gemakkelijk bij om over seks te praten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carrie schreef:Lorna mercedez schreef:Ja, het is er al een tijdje maar ik ben helemaal omgeslagen sinds ik met kinderen werk. Ik vind ze heerlijk dus nu die normale man nog.Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Hahaha. Ik wil inderdaad wel graag een kind maar sex hoeft echt niet.
Wauw, bijzonder! Is er dan kans dat jij en je ex weer bij elkaar komen, of is die vraag te privé.
Dat vroeg ik me allebei ook meteen af.
Gast- Gast
Tabbert schreef:Daar heb ik soms last van, dan vragen ze of ik echt zeker weet dat ik naar huis ga. Uhmzz JA!
Whahaha, da's maar goed ook denk ik
Ik heb hier trouwens ook nooit last van gehad, mannen staan niet te springen om seks met mij
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: