Mannen ook.....
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mannen ook.....
Vandaag was het zo'n dag dat we overal ruzie om maken..
En eindelijk kwam vanavond het hoge woord eruit...
We baalden dat onze gezellige dag nu verklooid was .......en nu.....Zit meneer boven met zijn hobby bezig :-s
Heb hem nog ff geholpen, zeg ik net "ik ga nog ff beneden zitten gezellig drankje doen". Dat wilde hij niet, want het moet weer eens af waar hij mee bezig is...
Nog een toastje gebracht om te vragen of hij beneden komt....Maar nee hij bleef boven..
Had gehoopt op nog iets gezelligheid!
Maar dan niet, dan zit ik wel alleen aan mn wijntje & hapjes
Argh soms baal ik zo van mezelf!
En eindelijk kwam vanavond het hoge woord eruit...
We baalden dat onze gezellige dag nu verklooid was .......en nu.....Zit meneer boven met zijn hobby bezig :-s
Heb hem nog ff geholpen, zeg ik net "ik ga nog ff beneden zitten gezellig drankje doen". Dat wilde hij niet, want het moet weer eens af waar hij mee bezig is...
Nog een toastje gebracht om te vragen of hij beneden komt....Maar nee hij bleef boven..
Had gehoopt op nog iets gezelligheid!
Maar dan niet, dan zit ik wel alleen aan mn wijntje & hapjes
Argh soms baal ik zo van mezelf!
Laatst aangepast door SleepingBeauty op zo 30 sep 2012 - 9:39; in totaal 2 keer bewerkt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Mannen ook.....
Volgens mij snap ik er geen hout van. En heb jij al aardig wat drankjes op.
Gast- Gast
Ik dacht al dat het aan mij lag. Na 3x lezen snap ik hem redelijk, maar het hoge woord snap ik niet zo?
Gast- Gast
Sorry zat op mijn telefoon en ben gewoon flink teleurgesteld dat ik nu weer wlleen beneden zit! Was al zon rotdag doordat we gewoon steeds aan het ruzieen waren...
Hopelijk is het nu beter.
Hopelijk is het nu beter.
SleepingBeauty- Kletskop
het hoge woord was dat hij vond dat we afgelopen 2 weken erg langs elkaar heen hebben geleefd en daardoor elkaar een beetje 'kwijt' waren. (veel werk en andere act.)Zelda schreef:Maar wat is het hoge woord dan?
SleepingBeauty- Kletskop
Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat bedoel ik dus....loura schreef:Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
Sorry voor mijn warrige verhaal...
SleepingBeauty- Kletskop
Meestal heb ik na zo'n dag ook zoiets van: laat me maar eventjes met rust, even tot mezelf komen en even zorgen dat ik m'n gedachten zelf op een rijtje krijg zonder dat ik weer in een patroon van ruzie verval. Dus in dat opzicht snap ik hem wel, maar dat het niet gezellig voor jou is, begrijp ik ook. Al kan ik het na zo'n dag vaak ook niet meer opbrengen om nog gezellig te doen.
Gast- Gast
Ik vindt het ook een beetje gek dat hij dan boven blijft. Probeer er dan juist nog even iets van te maken om de avond alsnog een beetje 'goed' af te sluitenSleepingBeauty schreef:Dat bedoel ik dus....loura schreef:Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
Mee eens! Pff mannen..zucht haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
SleepingBeauty schreef:Dat bedoel ik dus....loura schreef:Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
Vind ik wel logisch. Je gaat toch niet gezellig zitten zijn met iemand waar je de hele dag ruzie mee hebt gemaakt?
Gast- Gast
Mee eens.Eucalypta schreef:SleepingBeauty schreef:Dat bedoel ik dus....loura schreef:Dan is het niet logisch dat hij vanavond de hele avond boven zat
Vind ik wel logisch. Je gaat toch niet gezellig zitten zijn met iemand waar je de hele dag ruzie mee hebt gemaakt?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zie overigens ook niet zo waarom de titel 'mannen' is. Aangezien het wel toevallig om jouw man gaat, maar dit echt geen mannentrekje is volgens mij.
Gast- Gast
Ik snap dat jij baalt dat hij niet bij jou beneden is komen zitten, maar hoogstwaarschijnlijk had hij na zo'n rotdag even wat tijd voor zichzelf nodig. Dus ik snap hem ook wel dat hij zich afzondert.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: