mannen....
+3
Pussycat
Annemie
Flower_L
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
mannen....
zaterdag wezen winkelen (als in...ik IN de winkels, zij buiten wachten) met zn 3-en. Had vantevoren al aangegeven....dat we dan lekker ergens een ijsje konden gaan eten, dat ik L. wel wilde zien smullen. Hij heeft al een paar keer wat likjes gehad, maar nog nooit een echt ijsje. Vind dat altijd gezellige momentjes, en kan altijd zo genieten de weinige momenten dat hij echt iets lekkers krijgt, dan smult hij helemaal. Prima....
Ik ga de winkel in, kom na 10min terug. Zie ik vriend met een half ijsje in de hand, en ja hoor...L. ook met een witte softijsmond en een druipend ijsje in de hand... Die waren dus gezellig samen een ijsje aan het smikkelen.
UIeindelijk hebben L. en ik later op de dag samen een ijsje gegeten op de terugweg (eerste ijsje mocht vriend maar fijn zelf verder opeten...hij had er buikpijn van ), maar volgens mij zullen mannen dit soort dingen nooit snappen....
Herkenbaar mannengedrag ?
Ik ga de winkel in, kom na 10min terug. Zie ik vriend met een half ijsje in de hand, en ja hoor...L. ook met een witte softijsmond en een druipend ijsje in de hand... Die waren dus gezellig samen een ijsje aan het smikkelen.
UIeindelijk hebben L. en ik later op de dag samen een ijsje gegeten op de terugweg (eerste ijsje mocht vriend maar fijn zelf verder opeten...hij had er buikpijn van ), maar volgens mij zullen mannen dit soort dingen nooit snappen....
Herkenbaar mannengedrag ?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: mannen....
Ja hoor,ik kan er een boek van schrijven. Zo zijn mannen....
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Best wel lullig van hem terwijl je het al had aangegeven.
Nee die van mij zou dat niet doen en snapt dat ik dat soort dingen belangrijk vind.
Vooral als ik het heb aangegeven, maar hij heeft weer andere tekorten
Nee die van mij zou dat niet doen en snapt dat ik dat soort dingen belangrijk vind.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ach...ik weet dat hij bij dat soort dingen niet stilstaat op het moment zelf, maar later snapt hij het ook wel. Maargoed, het 'genietmoment' was wel in 1 keer verdwenen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Daar zou ik ook wel de pest over in hebben.
Ik had zaterdag ook zoiets, Ezra mocht met ons naar Ik Hou Van Holland kijken en als hij de begintune ziet dan wordt hij altijd helemaal uitzinnig van vreugde, echt springen op de bank, juichen, klappen. Daar had ik me dus al de hele tijd op zitten verheugen. Het was nog iets voor half negen, dus ik dacht, ik ga nog even koffie zetten, kom ik terug, was het al begonnen. Maar goed, dat kon mijn man niet helpen.
Ik had zaterdag ook zoiets, Ezra mocht met ons naar Ik Hou Van Holland kijken en als hij de begintune ziet dan wordt hij altijd helemaal uitzinnig van vreugde, echt springen op de bank, juichen, klappen. Daar had ik me dus al de hele tijd op zitten verheugen. Het was nog iets voor half negen, dus ik dacht, ik ga nog even koffie zetten, kom ik terug, was het al begonnen. Maar goed, dat kon mijn man niet helpen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer he Susan, dat je mannen niet van alles de schuld kunt geven
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pussycat schreef:Best wel lullig van hem terwijl je het al had aangegeven.
Haha ook herkenbaar!
Gast- Gast
Haha ja toch de één heeft meer van dat en de ander van dit.
Je kan nooit alles hebben hé
Alleen een zo goed mogelijke combinatie zoeken haha
Je kan nooit alles hebben hé
Alleen een zo goed mogelijke combinatie zoeken haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar zelf geef ik echt helemaal niks om dat soort eerste keren. Ik denk dat ik bij ons degene was die zoiets zou doen, haha!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pussycat schreef:Best wel lullig van hem terwijl je het al had aangegeven.
Vooral als ik het heb aangegeven,maar hij heeft weer andere tekorten
+1
Gast- Gast
Susan schreef:Daar zou ik ook wel de pest over in hebben.
Als je digitale tv hebt dan kan je hem op pauze zetten .
Maar ik weet niet of jullie dat hebben, anders moet je dat volgende keer even doen!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: