Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

doorslapen

+43
Niene
_Lana_
juffie001
teletascha
PiP
Star007
Printje
Didi
Kat1980
MissD
koNijntje
woezel
pindaatje
mickey
Aimee
MamaDaan
Flip Fluitketel
Fearie
Twellie
kwak
Slakje
maiadebij
studiebol
Tania
Aggi
Bruintje Beer
mauwmauw
yes1984
Linda
meisje
Parisienne
Flower_L
Ayla
Annemie
Lilypie
Sweet33
Happydobby
Fiwen
Susan
Thunder
Liadan
Supertalentje
SarahKey
47 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  woezel ma 9 apr 2012 - 21:49

M sliep na 7 maanden pas af en toe door. Heeft zo en zo lang gespookt snachts.
C en E sliepen rond de 3 a 4 maanden door.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Thunder ma 9 apr 2012 - 22:20

Linda schreef:
Rataplan schreef:
Linda schreef:
maiadebij schreef:Jeetje wat een goede slapers allemaal! Dan zijn wij bijna een uitzondering lijkt wel lol!

Ja, dat heb je met borstvoeding hè?! bounce

De mijne krijgt toch echt al een tijd geen bv meer, maar slapen... ho maar Wink . :P

Ja, maar dus wel ooit bv gehad? Dat vergeten ze niet.. :P Cool

lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  koNijntje ma 9 apr 2012 - 22:28

vanaf een week of 6 sliep t. door van 23-6, ik vind dit doorslapen.. (al moesten we er nog wel eens uit voor de speen)
rond die tijd (misschien iets later) begon hij aan rond 20-21uur aan de nacht en dan maakten we hem om 23uur wakker voor de fles. daarna werd de tijd dat hij naar bed ging steeds vroeger (is nu 19uur) en de tijd dat hij wakker werd steeds later (meestal half 8 )
'pas' met ongeveer 4 maanden hebben we de fles van 23uur laten vervallen omdat we hem altijd wakker moesten maken hiervoor en half slapend zijn fles dronk, zonder die fles sliep hij ook gewoon door.


Laatst aangepast door koNijntje op di 10 apr 2012 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:10

De oudste pas na 10 maanden, daarvoor een keer sporadisch.
De jongste nog niet smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  MissD ma 9 apr 2012 - 23:14

T. slaapt door sinds ze een week of 8 / 9 is. En doorslapen houd hier in dat ze tegen 21.00uur in bed ligt te slapen en dat tot 's ochtends 8.00 uur of later. Heel af en toe word ze 1x in de nacht wakker (denk dat dat 1x in de week voorkomt) dan wil ze haar speentje en gaat ze weer slapen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:19

Sinds de vk bij de nacontrole (toen hij 6 weken oud was) zei dat we hem nu echt niet meer na 6-7 uur wakker hoefden te maken.Wink Hij krijgt rond 11.00 nog een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 7. Ik word alsnog wel minstens een keer wakker 's nachts omdat ik naar de wc moet of de laatste tijd omdat hij dan heel even wat rare zielige geluidjes maakt (in z'n slaap).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:45

De eerste keer na de geboorte dat hij geen voeding kreeg en toen doorsliep (van 24.00 tot 6.00) was vanaf 5 weken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat hij nooit echt door slaapt. Hij komt altijd wel 1 keer per nacht even om het hoekje kijken of hij kruipt bij ons in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Kat1980 di 10 apr 2012 - 0:01

Doorslapen vind ik van een uurtje of 23 tot 6 en er dan ook echt nergens voor uit moeten.
J deed dat rond de 4/5 maanden. T sliep rond 4 maanden ook wel eens door, maar daar hebben we ook een periode gehad dat we er nog een aantal keer uit moesten voor een speen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Didi di 10 apr 2012 - 0:04



SarahKey schreef:Leuk om te lezen hoe andere kindjes slapen en wanneer ze doorsliepen.

De eerste weken was Siem echt een drama met slapen 's nachts. Om de 2 uur wakker soms helemaal wakker (maar dat kwam door krampjes, kon het jochie ook niets aan doen)
tot een maand ongeveer toen sliep hij van 21:30-2:00 uur. (21:00 uur fles)
En toen werd het 21:30-3:00 uur en nu zitten we al tegen de 5 uur. En héél soms 6 uur.
Als ik later de fles geef maakt het niet uit, dan word hij ook rond dezelfde tijd wakker.

Maar ik vind dat echt heerlijk vergeleken met de eerste maand. Ga nu ook rond 21:30 naar bed en slaap dan tot hij wakker word, vanochtend was dat 5 uur. Maar kreeg al paar keer de vraag: slaapt hij nog niet door?
Terwijl ik die 7,5 uur al best doorslapen vind. Tja ik moet er wat vroeger uit, maar daarna kan ik hem zo wegleggen en slaapt hij weer door tot 8/9 uur.

Ik kreeg deze vraag toen mijn zoontje 5 dagen was. Iemand belde me om een afspraak te maken, en vroeg oh slaapt hij al door? Ik zei jazeker, en hij fietst ook al.

Maar hij sliep vanaf 6 weken van 23.00 tot 8.00. Nu krijgt hij zijn laatste fles om 19.00 en slaapt dan tot 07.00 ongeveer. Soms wat eerder of wat later
Soms hoor ik hem s nachts en dan ligt ie helemaal boven in zn ledikantje of hij ligt met zn hoofd op het voeteneinde. Dan stop ik hem weer in en geef zn speentje en dan slaapt ie weer verder.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 0:44

Mijn jongste 2 sliepen pas met ruim 9 maanden door. Van 22.00-6.00 ongeveer. Helaas heeft de oudste van de 2 nu weer een periode dat ze weer voor een voeding komt. Erg vermoeiend! Gelukkig slaapt de andere dan wel gewoon door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Printje di 10 apr 2012 - 0:56

Hier sliep meneer rond de 11 weken door, net voordat ik moest gaan werken. Maar nu zijn er ook nog geregeld nachten (vooral rondom volle maan) dat hij huilend wakker wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Star007 di 10 apr 2012 - 3:09

Vanaf dat ze 2.5 maand was, sliep ze van 19.00/19.30 - 7.00. Sinds 1,5 week komt ze weer iedere nacht, soms voor een voeding en soms slaapt ze zo weer.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  PiP di 10 apr 2012 - 3:30

Met 2 weken, toen ik dat vol trots vertelde tegen de arts van het cb kreeg ik op mijn kop doorslapen - Pagina 3 394967
Dat mocht pas met 4 weken, wij dus braaf elke nacht haar wakker gemaakt en met 4 weken sliep ze de nacht door.
Ze werd dan rond half 7 wakker en ging daarna weer tot 9 uur slapen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  teletascha wo 11 apr 2012 - 8:29

Hier sliep ze met een week eigenlijk al door (lucky us!). Ik denk dat ze max. 15 keer tot nu toe 's nachts wakker is geworden.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  maiadebij wo 11 apr 2012 - 9:27

teletascha schreef:Hier sliep ze met een week eigenlijk al door (lucky us!). Ik denk dat ze max. 15 keer tot nu toe 's nachts wakker is geworden.

wow, lijkt me heerlijk! Hier heeft ze nog niet eens 15 keer doorgeslapen Rolling Eyes

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  juffie001 wo 11 apr 2012 - 18:33

Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer.
En wat ik echt verschrikkelijk vond was dat er mensen waren die zeiden, "dat meen je niet, nog niet doorslapen?!! Nou dat gebeurde hier niet hoor, heb de mijne gauw duidelijk gemaakt dat ze moesten slapen"
Ik kon die personen dan wel wat aandoen laughcry
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  _Lana_ wo 11 apr 2012 - 20:29

Onze skeetjes hebben al 2 dagen doorgeslapen van 23.30 ( 23.00 laatste voeding ) tot 6.30!! cheers
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:31

juffie001 schreef:Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer.
En wat ik echt verschrikkelijk vond was dat er mensen waren die zeiden, "dat meen je niet, nog niet doorslapen?!! Nou dat gebeurde hier niet hoor, heb de mijne gauw duidelijk gemaakt dat ze moesten slapen"
Ik kon die personen dan wel wat aandoen laughcry

Haha, alsof je dat een kind van 1,5 duidelijk kan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Twellie wo 11 apr 2012 - 20:35

Jolicious schreef:
juffie001 schreef:Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer.
En wat ik echt verschrikkelijk vond was dat er mensen waren die zeiden, "dat meen je niet, nog niet doorslapen?!! Nou dat gebeurde hier niet hoor, heb de mijne gauw duidelijk gemaakt dat ze moesten slapen"
Ik kon die personen dan wel wat aandoen doorslapen - Pagina 3 394967

Haha, alsof je dat een kind van 1,5 duidelijk kan maken.

Meestal bedoelen de mensen die zulke dingen zeggen dat ze het kindje hebben laten huilen tot hij / zij er vanzelf een keer mee op hield.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 20:52

maiadebij schreef:
teletascha schreef:Hier sliep ze met een week eigenlijk al door (lucky us!). Ik denk dat ze max. 15 keer tot nu toe 's nachts wakker is geworden.

wow, lijkt me heerlijk! Hier heeft ze nog niet eens 15 keer doorgeslapen Rolling Eyes

Oh erg lijkt me dat, als je zo weinig kunt doorslapen. Vooral als je ook nog gewoon werkt of nog meer kinderen hebt waardoor je overdag ook niet aan bijslapen toekomt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 20:54

Tuinstoel schreef:
Jolicious schreef:
juffie001 schreef:Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer.
En wat ik echt verschrikkelijk vond was dat er mensen waren die zeiden, "dat meen je niet, nog niet doorslapen?!! Nou dat gebeurde hier niet hoor, heb de mijne gauw duidelijk gemaakt dat ze moesten slapen"
Ik kon die personen dan wel wat aandoen doorslapen - Pagina 3 394967

Haha, alsof je dat een kind van 1,5 duidelijk kan maken.

Meestal bedoelen de mensen die zulke dingen zeggen dat ze het kindje hebben laten huilen tot hij / zij er vanzelf een keer mee op hield.

Zielig zeg, ze huilen toch niet voor niets? Al is het maar even een aai over hun bol en de speen erin.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 20:56

Hier twee goede nachten gehad, 21:00 uur fles en dan weer rond 6:00 de fles.
Sinds vannacht ligt hij in zijn ledikant en hij begon om 3 uur wat te mopperen. Dacht eerst: nee he, nu komt hij zeker weer vroeger voor een fles (maakt niet uit hoor zou hem natuurlijk wel de fles geven, maar dat waren we de laatste weken niet gewend) maar nee, speentje erin, even weer toedekken en hij sliep tot 6 uur.
En hij slaapt nu nog. Moest hem gisteren al om 9:45 wakker maken omdat we echt weg moesten. Nu hoeven we niet weg dus laat hem mooi zelf wakker worden. Heerlijk!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Niene wo 11 apr 2012 - 20:58

Doorslapen kennen we hier niet, ze slaapt maximaal 4/5 uur achter elkaar en word standaard ( 1 a meerdere keren ) wakker in de nacht. Soms doolt ze over de overloop,gaat ze plassen,drinkt wat water,droompje,huilen,of gaat gewoon zitten kletsen in bed tegen iets.
Ben er ondertussen al wel aan gewend,al breekt het wel op.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Barbabella wo 11 apr 2012 - 21:02

Na een week hadden we hier geen nachtvoedingen meer en sliep hij tot in de ochtend door. Laatste voeding was dan rond 23:00/0:00 en dan weer rond 7:00. Met 3 maanden viel die laatste voeding weg en sliep hij van 20:00 tot 8:00. In zijn leventje heeft hij ons in totaal nog geen 10 nachten wakker gehouden I love you
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  juffie001 wo 11 apr 2012 - 21:03

SarahKey schreef:
Tuinstoel schreef:
Jolicious schreef:
juffie001 schreef:Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer.
En wat ik echt verschrikkelijk vond was dat er mensen waren die zeiden, "dat meen je niet, nog niet doorslapen?!! Nou dat gebeurde hier niet hoor, heb de mijne gauw duidelijk gemaakt dat ze moesten slapen"
Ik kon die personen dan wel wat aandoen doorslapen - Pagina 3 394967

Haha, alsof je dat een kind van 1,5 duidelijk kan maken.

Meestal bedoelen de mensen die zulke dingen zeggen dat ze het kindje hebben laten huilen tot hij / zij er vanzelf een keer mee op hield.

Zielig zeg, ze huilen toch niet voor niets? Al is het maar even een aai over hun bol en de speen erin.

ja allemaal +1. Zeg dan gewoon lekker niks
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorslapen - Pagina 3 Empty Re: doorslapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum