Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kolven en doorslapen

5 plaatsers

Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty kolven en doorslapen

Bericht  duckie zo 27 feb 2011 - 6:50

vannacht heeft mn meisje lang doorgeslapen,
nu had ze gister 5 voedingen gehad waarvan de laatste om half 10 dus lag ze rond half 11 in bed en heeft ze doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur. kolven jullie dan snachts tussendoor ook nog? heb vanmorgen om half 5 de wekker gezet om maar te gaan kolven omdat ik anders het idee had dat als ik ook door zou slapen ik rond 8 uur zou knappen zeg maar angel maar vond het aan de andere kant ook wel weer beetje zonde van mn nachtrust...

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:51

ik heb niet zo lang borstvoeding gegeven, maar is dat juist niet het hele pricipe, dat je lichaam de voeding afstemt op wat de baby nodig heeft? Dat als de baby doorslaapt, je lichaam op den duur minder voeding in de nacht aan gaat maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:51

Ja de eerste 2 maanden deed ik wel, dan ging mij wekker om 05.00 en ging ik kolven. Nu is dat al een tijdje niet meer nodig aangezien ze alleen de eerste voeding nog krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:56

Nee dat heb ik nooit gedaan.. Je lichaam past zich aan aan je kindje, dus als je kindje door gaat slapen en jij blijft die nachtvoeding stimuleren dan houd je dat in gang, als stopt daarmee dan is het 2 nachten stuwing maar daarna niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Liadan zo 27 feb 2011 - 8:25

Ik heb nooit gekolfd als ze doorsliep, maar ik heb ook nooit zolang tussen 2 voedingen gelaten. Toen ze zo klein was liet ik er max. 9 uur tussen. Als ze nog sliep dan maakte ik haar wakker voor een voeding en legde haar daarna terug in bed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  xxjojootjexx zo 27 feb 2011 - 8:32

Liadan schreef:Ik heb nooit gekolfd als ze doorsliep, maar ik heb ook nooit zolang tussen 2 voedingen gelaten. Toen ze zo klein was liet ik er max. 9 uur tussen. Als ze nog sliep dan maakte ik haar wakker voor een voeding en legde haar daarna terug in bed.
Van half 11 tot 8 is 9,5 uur.. Maar half uurtje langer als jij zou doen..

Maar OT..
Ik heb nooit mijn wekker gezet om te gaan kolven. Maar het is hier ook nooit voorgekomen dat hij uberhaupt meer als 6 uur geslapen heeft.. Nu praten wij al over doorslapen als hij meer als 4 uur achter elkaar slaapt :P

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Liadan zo 27 feb 2011 - 9:10

xxjojootjexx schreef:
Liadan schreef:Ik heb nooit gekolfd als ze doorsliep, maar ik heb ook nooit zolang tussen 2 voedingen gelaten. Toen ze zo klein was liet ik er max. 9 uur tussen. Als ze nog sliep dan maakte ik haar wakker voor een voeding en legde haar daarna terug in bed.
Van half 11 tot 8 is 9,5 uur.. Maar half uurtje langer als jij zou doen..

Maar OT..
Ik heb nooit mijn wekker gezet om te gaan kolven. Maar het is hier ook nooit voorgekomen dat hij uberhaupt meer als 6 uur geslapen heeft.. Nu praten wij al over doorslapen als hij meer als 4 uur achter elkaar slaapt :P

Ja dat klopt, maar haar kindje heeft de laatste voeding al om half 10 gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  xxjojootjexx zo 27 feb 2011 - 9:53

Liadan schreef:
xxjojootjexx schreef:
Liadan schreef:Ik heb nooit gekolfd als ze doorsliep, maar ik heb ook nooit zolang tussen 2 voedingen gelaten. Toen ze zo klein was liet ik er max. 9 uur tussen. Als ze nog sliep dan maakte ik haar wakker voor een voeding en legde haar daarna terug in bed.
Van half 11 tot 8 is 9,5 uur.. Maar half uurtje langer als jij zou doen..

Maar OT..
Ik heb nooit mijn wekker gezet om te gaan kolven. Maar het is hier ook nooit voorgekomen dat hij uberhaupt meer als 6 uur geslapen heeft.. Nu praten wij al over doorslapen als hij meer als 4 uur achter elkaar slaapt :P

Ja dat klopt, maar haar kindje heeft de laatste voeding al om half 10 gehad.
Oh ja.. Lees het nu goed Rolling Eyes

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Flip Fluitketel zo 27 feb 2011 - 10:24

Ik ben ook gestopt met kolven s'nachts toen ze de nachten doorsliep. Je lichaam past zich vanzelf aan.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Teddyaapje zo 27 feb 2011 - 10:28

Ik kolf de laatste voeding tussen 23.30u en 24u en smorgens gaat mijn wekker om 7u. T. moeten we dan vaak wakker maken. We zouden hem op sommige dagen ook wat langer kunnen laten liggen maar omdat we hem graag in het ritme van 7-11-15-19-23 hebben maken we hem dan wakker.
Hij krijgt de laatste en de eerste voeding uit de fles (gekolfd), de laatste omdat we dan zeker weten dat hij genoeg heeft gehad om de nacht door te komen, en de eerste omdat mn borsten sochtends op knappen staan en hij zich steeds verslikt als ik hem aanleg. Dus dan kolf ik en die melk gaat meteen de fles in en die krijgt hij dan. De melk die dan over is gaat de koelkast/vriezer in.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kolven en doorslapen Empty Re: kolven en doorslapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum