Tweede paasdag!
+21
Bazinga
Angela_1986
mo-lola
Summerlovin
Mizz_S
patjuhhh
Flippin' Bitch
Caroow
ekiaam87
Makamba
slaatje
Aziraphale
Lejow
bolus26
Fiwen
Tiana
Sterre
Blond
Mida4you
Ibbeltje
SoGood
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tweede paasdag!
Geen plannen ... de radio staat aan. Op Veronica is vandaag de top 750 van de 90's begonnen
Gast- Gast
Ik heb lekker uitgeslapen en met mijn vriend een paasontbijtje gegeten. Heb net wat wasjes gedraaid en een paar dingen met de hand gewassen. Zo meteen hebben we een feest van een oudtante van mij. Zij wordt 80.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde nog een stukje gaan wandelen om een beetje actief te zijn maar 'gelukkig' regent het.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben naar een paasmarkt geweest hier in de buurt, maar het was niet bijzonder en het regende dus we waren al snel weer thuis. Nu zit ik lekker binnen in mijn huispak, beetje tv kijken en computeren en zometeen ga ik lekker wat liggen lezen denk ik.
Gast- Gast
Wij zijn vanmorgen naar de opa en oma geweest van mijn vriend. Daarna wat dingen in huis gedaan en net de film Moordwijven gekeken
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Helemaal NIETS!
Ik heb van 7.00-15.30u gewerkt. Compleet versleten, benen uit mijn lichaam gelopen, geen pauze gehad, hele dag geleefd op een gekookt ei en een eierkoek.. Lig nu uitgeteld op de bank! Gelukkig morgen een wat (hopelijk) rustigere dag op mijn werk!
Ik heb van 7.00-15.30u gewerkt. Compleet versleten, benen uit mijn lichaam gelopen, geen pauze gehad, hele dag geleefd op een gekookt ei en een eierkoek.. Lig nu uitgeteld op de bank! Gelukkig morgen een wat (hopelijk) rustigere dag op mijn werk!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 2de paasdag volendam?
» Goedemorgen 1e paasdag!
» bij de tweede ook ...
» Tweede kat, of niet?
» Tweede kindje
» Goedemorgen 1e paasdag!