2de paasdag volendam?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
2de paasdag volendam?
Wij wouden morgen naar volendam, maar zijn hier de winkels enz morgen gewoon geopend?
en zo ja wat zijn leuke dingen om te doen in volendam?
alvast bedankt!
en zo ja wat zijn leuke dingen om te doen in volendam?
alvast bedankt!
cin-87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Re: 2de paasdag volendam?
Volendam is echt niks aan... De dijk is de enige straat waar wat te doen is en misschien een km lang en meer dan terrasjes en toeristen met een fototoestel in de hoop dat Nick en Simon voorbij lopen zijn er niet te vinden.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ach joh, een beetje cultuursnuiven in eigen land is ook leuk. Zo wil ik ook nog een keer naar de molens in Kinderdijk.
In Volendam ben ik nooit geweest, maar ik heb altijd het idee dat die vissersdorpjes altijd een wat strenger gelovende gemeenschap zijn en dat de winkels daar op zo'n- en feestdagen niet open zijn. Maar om lekker te shoppen zou ik er sowieso al niet heen gaan.
In Volendam ben ik nooit geweest, maar ik heb altijd het idee dat die vissersdorpjes altijd een wat strenger gelovende gemeenschap zijn en dat de winkels daar op zo'n- en feestdagen niet open zijn. Maar om lekker te shoppen zou ik er sowieso al niet heen gaan.
Gast- Gast
Opzich is dit prima te googelen:
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Edam-Volendam.html
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Edam-Volendam.html
Gast- Gast
Lennox schreef:Ach joh, een beetje cultuursnuiven in eigen land is ook leuk. Zo wil ik ook nog een keer naar de molens in Kinderdijk.
Een beetje cultuur snuiven is ook niet erg maar het gros van de toeristen denkt dat Nick en Simon, Jan Smit en de 3j's gezamenlijk handtekeningen uit staan te delen op de dijk. En als ze daar niet lopen googlen ze even en gaan ze de wijk in om te kijken waar ze wonen. Er is werkelijk waar niets te doen behalve een terrasje pakken en een foto in kostuum te maken. Voor de mensen die er wonen is het gewoon echt niet leuk.
Oké klaagmodus over toeristen en Volendam weer uit
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik lees ook nergens dat ze verwacht met hordes handtekeningen thuis te komen en ik lees ook neit dat ze van plan is voor de voordeur van bekende Volendammers te gaan liggen. Ze heeft het over leuke dingen om te doen en vraagt of de winkels open zijn. Ik denk dat je een beetje eigen aannames aan het maken bent, wie weet vindt ze het wel leuk om met camera op pad te gaan en foto's te maken van de dijk, de huisjes, en weet ik watvoor nog meer Volendamse sightseeings.
Gast- Gast
ik ben zeker niet van plan om handtekeningen te scoren.. heb gewoon zin aan een leuk dagje uit.. en aangezien volendam een oud stadje is sprak mij dat wel aan omdat ik er nog nooit ben geweest. ik heb op internet ook wel gekeken als dan de winkels open zijn.. maar er staat er dan bij dat het wel mag maar dat de winkeliers hier zelf inspraak overhebben.. en vind het jammer dat wanneer wij heen gaan haast niets open is.
cin-87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Ik zou het niet gokken en sowieso, het is koud! Helemaal in Volendam zo aan de dijk. Ik zou een iets zonnigere dag uitkiezen als de winkels open zijn, lijkt mij veel leuker!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: