Goedemorgen 1e paasdag!
+11
Rebecca
SnowWhite
Esperanza
Sterre
Sarah1985
Japie
GeKKiE
Ibbeltje
SoGood
Middleme
Pompoen
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen 1e paasdag!
Goedemorgen allemaal!
Nog leuke plannen?
Ik stap zo in de auto richting Amsterdam voor de paasbrunch bij mijn ouders. Wat ik overigens meer een ontbijt vind om 10.30 u...
Verder ben ik helemaal hieperdepieper omdat ik gisteren in mijn etsy-winkel mijn eerste order binnen heb gekregen, oftewel mijn eerste houtsnede heb verkocht. En het leukste vind ik nog wel dat het iemand in de V.S. is, dat voelt wel heel cool . En 't geeft me ook een boost om er weer hard mee aan de slag te gaan meer in mijn winkeltje te zetten, heb nu maar 5 hout- en linosnedes (waar ik een oplage van heb) terwijl ik nog een hele stapel werk heb liggen dat gefotografeerd moet worden en er op gezet moet worden. Misschien ga ik dat vanmiddag wel doen.
Fijn pasen allemaal!!
Nog leuke plannen?
Ik stap zo in de auto richting Amsterdam voor de paasbrunch bij mijn ouders. Wat ik overigens meer een ontbijt vind om 10.30 u...
Verder ben ik helemaal hieperdepieper omdat ik gisteren in mijn etsy-winkel mijn eerste order binnen heb gekregen, oftewel mijn eerste houtsnede heb verkocht. En het leukste vind ik nog wel dat het iemand in de V.S. is, dat voelt wel heel cool . En 't geeft me ook een boost om er weer hard mee aan de slag te gaan meer in mijn winkeltje te zetten, heb nu maar 5 hout- en linosnedes (waar ik een oplage van heb) terwijl ik nog een hele stapel werk heb liggen dat gefotografeerd moet worden en er op gezet moet worden. Misschien ga ik dat vanmiddag wel doen.
Fijn pasen allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen 1e paasdag!
Wat maak je dan Pompoen? Das zeker cool!
Hier een heerlijke alles mag en niks moet zondag, hou van deze dagen! Bovendien schijnt het zonnetje terwijl ze regen voorspelde dus toch nog ff genieten. Straks heerlijk lunchen met mijn vriend en vanavond steengrillen met z'n tweeen.
Verder een rustig dagje met een boek of filmpje erbij, fijne dag allemaal!
Hier een heerlijke alles mag en niks moet zondag, hou van deze dagen! Bovendien schijnt het zonnetje terwijl ze regen voorspelde dus toch nog ff genieten. Straks heerlijk lunchen met mijn vriend en vanavond steengrillen met z'n tweeen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Dat moet inderdaad een boost geven, Pompoen! Lekker hoor!
Ik ben net wakker, ga wat aan mijn schoolwerk doen. Vanmiddag met mn vriend naar 't bos denk ik, tis zulk mooi weer! Vanavond eten we bij mij thuis en gaan we daarna naar de film.
Dat moet inderdaad een boost geven, Pompoen! Lekker hoor!
Ik ben net wakker, ga wat aan mijn schoolwerk doen. Vanmiddag met mn vriend naar 't bos denk ik, tis zulk mooi weer! Vanavond eten we bij mij thuis en gaan we daarna naar de film.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Fijne dag allemaal!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen,
Hier staat alleen een paaslunch op het programma en verder niks. ( o ja stofzuigen en dweilen en de badkamer moet nog een dezer dagen haha)
Fijne Pasen!
Hier staat alleen een paaslunch op het programma en verder niks. ( o ja stofzuigen en dweilen en de badkamer moet nog een dezer dagen haha)
Fijne Pasen!
Laatst aangepast door Ibbeltje op za 7 apr 2012 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen!
Mijn vriend ligt nog te slapen en ik ben het paasontbijt (brunch) aan het klaarmaken.
Doe het doosje eieren open.... Nog maar 1 ei!
Nou dat wordt delen en het is nog maar dag 1!
Ik dacht echt dat ie vol zat...
Mijn vriend ligt nog te slapen en ik ben het paasontbijt (brunch) aan het klaarmaken.
Doe het doosje eieren open.... Nog maar 1 ei!
Nou dat wordt delen en het is nog maar dag 1!
Ik dacht echt dat ie vol zat...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen,
Ik ben een schuimtaart aan het bakken voor bij de koffie vanmiddag. Dit is bodem nummer 3, want de andere 2 waren al mislukt , dus ik hoop dat deze goed is.
Als hij klaar is ga ik naar mijn ouders want die hebben een brunch en ik denk dat ik daar blijf vandaag, Vanavond zou ik uit gaan, maar ik denk dat ik dat niet doe, omdat ik nog steeds niet helemaal fit ben.
Fijne dag allemaal!
Ik ben een schuimtaart aan het bakken voor bij de koffie vanmiddag. Dit is bodem nummer 3, want de andere 2 waren al mislukt , dus ik hoop dat deze goed is.
Als hij klaar is ga ik naar mijn ouders want die hebben een brunch en ik denk dat ik daar blijf vandaag, Vanavond zou ik uit gaan, maar ik denk dat ik dat niet doe, omdat ik nog steeds niet helemaal fit ben.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen
Hier al vroeg wakker. Net ontbijt gehad. Wacht nu op mijn man als die klaar is met douchen. Dan ga ik douchen. Daarna hapjes maken en om 12 uur gaat mijn man weg zijn oma's ophalen. Dan ga ik vast alles klaarzetten en koffie maken. En dan wachten op de visite. Kortom veel drukte vandaag. We vieren de verjaardag van mijn man
Fijne dag allemaal
Hier al vroeg wakker. Net ontbijt gehad. Wacht nu op mijn man als die klaar is met douchen. Dan ga ik douchen. Daarna hapjes maken en om 12 uur gaat mijn man weg zijn oma's ophalen. Dan ga ik vast alles klaarzetten en koffie maken. En dan wachten op de visite. Kortom veel drukte vandaag. We vieren de verjaardag van mijn man
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Mijn vriend is nu en paasontbijtje aan het maken jeej! Verder ben ik ook blij met de zon, dan kunnen we vanmiddag even naar de hei of het bos. Daarna maak ik een quiche voor vanavond. Heerlijk een Pasen zonder familiebezoekjes!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
Dat is ook wel eens lekker Sterre! Met dit soort dagen kan dat soms zo'n verplichting zijn, dat het ook wel eens lekker is om gewoon met z'n tweeën te zijn.
Ik ben al weer een poosje wakker en heb net even de nieuwe Grey's Anatomy gekeken. Zometeen even douchen en dan richting m'n ouders, daar blijf ik waarschijnlijk ook eten, verder voor vanavond nog geen plannen. Ik dacht dat het heel slecht weer zou worden, maar het is wel fijn om het zonnetje te zien
Fijne dag allemaal!
Dat is ook wel eens lekker Sterre! Met dit soort dagen kan dat soms zo'n verplichting zijn, dat het ook wel eens lekker is om gewoon met z'n tweeën te zijn.
Ik ben al weer een poosje wakker en heb net even de nieuwe Grey's Anatomy gekeken. Zometeen even douchen en dan richting m'n ouders, daar blijf ik waarschijnlijk ook eten, verder voor vanavond nog geen plannen. Ik dacht dat het heel slecht weer zou worden, maar het is wel fijn om het zonnetje te zien
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen,
Nu eerst de nieuwe Grey's kijken anders moet ik weer veel te lang wachten.
Daarna lekker eten, heb het e.e.a in huis gehaald. Mijn doosje eieren zit gelukkig nog wel vol, haha, Gekkie.
Fijne dag allemaal!
Nu eerst de nieuwe Grey's kijken anders moet ik weer veel te lang wachten.
Daarna lekker eten, heb het e.e.a in huis gehaald. Mijn doosje eieren zit gelukkig nog wel vol, haha, Gekkie.
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen en nu wachten tot het water kookt voor de thee en de oven warm genoeg is om mijn pistoletje af te bakken. Een klein paasontbijtje voor mezelf.
Vanmiddag wil ik een film kijken. Weet nog niet welke. Weet niet wat Film1 vandaag aanbiedt. Verder lekker relaxen. Heerlijk! Even één dag dat ik helemaal niets hoef van mezelf. Zelfs de deur niet uit.
Fijne dag iedereen!
Heerlijk geslapen en nu wachten tot het water kookt voor de thee en de oven warm genoeg is om mijn pistoletje af te bakken. Een klein paasontbijtje voor mezelf.
Vanmiddag wil ik een film kijken. Weet nog niet welke. Weet niet wat Film1 vandaag aanbiedt. Verder lekker relaxen. Heerlijk! Even één dag dat ik helemaal niets hoef van mezelf. Zelfs de deur niet uit.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik ga zo nog wat hapjes en dergelijke maken en dan komt er over een paar uurtjes visite, ik ben jarig vandaag, dus gezellig lieve mensen over de vloer en er een leuke dag van maken
Ik ga zo nog wat hapjes en dergelijke maken en dan komt er over een paar uurtjes visite, ik ben jarig vandaag, dus gezellig lieve mensen over de vloer en er een leuke dag van maken
Goeiemorgen!
Ik lag gister heel vroeg op bed en heb best lang geslapen, heerlijk
Net al 'n paar kleine dingetjes gedaan die nog moesten gebeuren, nu hang ik nog in m'n pyjama op de bank. Straks nog 'n lekker broodje met eiersalade eten, op m'n gemak douchen en aan het eind van de middag richting m'n vader om daar te eten.
Gefeliciteerd Rebecca!
Fijne dag allemaal!
Ik lag gister heel vroeg op bed en heb best lang geslapen, heerlijk
Net al 'n paar kleine dingetjes gedaan die nog moesten gebeuren, nu hang ik nog in m'n pyjama op de bank. Straks nog 'n lekker broodje met eiersalade eten, op m'n gemak douchen en aan het eind van de middag richting m'n vader om daar te eten.
Gefeliciteerd Rebecca!
Fijne dag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Gefeliciteerd Rebecca.
Wij hebben al ontbeten en gedouched. Ik zit nu in een motorbroek achter de laptop. Mijn vriend is het zitje achterop zijn Hareley aan het bevestigen. Als dat klaar is, ga ik voor de 1e keer bij hem achterop. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden. En als ik dan toch zit, ook maar even een stukje rijden (achterop dus )
Fijne 1e paadag allemaal.
Wij hebben al ontbeten en gedouched. Ik zit nu in een motorbroek achter de laptop. Mijn vriend is het zitje achterop zijn Hareley aan het bevestigen. Als dat klaar is, ga ik voor de 1e keer bij hem achterop. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden. En als ik dan toch zit, ook maar even een stukje rijden (achterop dus )
Fijne 1e paadag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Rebecca schreef:Goeiemorgen!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Goedemiddag net een paasbrunch met mijn vriend bij mijn ouders gehad.
Zo weer aan het werk. Kijken of er veel mensen bezoek hebben of op bezoek zijn.
Zo weer aan het werk. Kijken of er veel mensen bezoek hebben of op bezoek zijn.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Cimic schreef:Wat maak je dan Pompoen? Das zeker cool!
Hetrodehuis.etsy.com of www.wendeljacobs.nl (ik haal het later weer weg dus niet quoten) daar kun je zien wat ik maak!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goede Paas nou ja middag...
Ik heb heerlijk uitgeslapen bij m'n moeder thuis, voor 't eerst sinds tijden weer eens lekker in m'n eentje in m'n oude kamertje. Best leuk.
Daarna lekker de kranten gelezen tijdens het ontbijt en rustig aan gedaan.
De lam in de marinade gezet en peper in de vijzel fijngemalen en daarna heerlijk in bad geweest.
Echt weer eens een zondag zoals ie bedoeld is.
Ik heb heerlijk uitgeslapen bij m'n moeder thuis, voor 't eerst sinds tijden weer eens lekker in m'n eentje in m'n oude kamertje. Best leuk.
Daarna lekker de kranten gelezen tijdens het ontbijt en rustig aan gedaan.
De lam in de marinade gezet en peper in de vijzel fijngemalen en daarna heerlijk in bad geweest.
Echt weer eens een zondag zoals ie bedoeld is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: