Nog 9 kilo te gaan!
+7
Bliss
Monte
Nietjuuh
lyke
May
Tullow
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nog 9 kilo te gaan!
Succes meiden!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wat goed allemaal! Ik stond van de week op de weegschaal en was een kilo zwaarder, werd gisteren ongesteld dus gok dat het daarmee te maken heeft! Nu maar weer keurig aan het water en de thee enzo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat zal ik dan morgen ook wel hebben als ik op de weegschaal ga staan, moet ook ongesteld worden.
Gast- Gast
Ik zal morgen ook eens op de weegschaal gaan staan, ben benieuwd!
Roze Roos- Ratel
Pff ik had een paar dagne goed gegeten, niet gesnoept en zo. Ben ik een kilo zwaarder. Daar kan ik dus echt zo chagrijnig van worden he.
Gast- Gast
OOw dat is naar Darcy! Wellicht dat je een beetje vocht vasthoudt? Heb ik ook wel eens, scheelt soms wel ruim een kilo in 2 dagen tijd! Maar slecht voor je humeur is het zeker.......
Roze Roos- Ratel
Wat balen Darcy! Denk je dat je goed bezig bent door niet te snoepen krijg je dit.
Gast- Gast
Ik ben nu ongeveer 3 kilo afgevallen! (t schommelt een beetje, dus laat ik t voor de zekerheid op 2,5 houden) Ben echt blij, want voor t eerst sinds héél lange tijd heb ik t idee dat de knop weer om is. Van de week vroeg de conciërge bij mij op school zelfs of ik was afgevallen Mijn dag was weer goed, want eigenlijk zie je dat natuurlijk nog helemaal niet echt. Als ik zo doorga, haal ik mijn eerste doel wel denk ik (5 kilo eraf voor de voorjaarsvakantie, dat duurt nog vier weken)!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Netjes Bliss! En ook al is het maar 3 kilo, ik denk dat je dat wel degelijk al kan zien. Ik ben er 2 kwijt en merk het zelfs al aan mijn broeken, (en dat zit niet tussen mijn oren;)) dus waarom zou het dan nog niet te zien kunnen zijn.
Gast- Gast
Auxo schreef:Netjes Bliss! En ook al is het maar 3 kilo, ik denk dat je dat wel degelijk al kan zien. Ik ben er 2 kwijt en merk het zelfs al aan mijn broeken, (en dat zit niet tussen mijn oren;)) dus waarom zou het dan nog niet te zien kunnen zijn.
Ja ik merk t ook wel een beetje aan mn broeken hoor, die zitten weer iets lekkerder
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Soms kunnen een paar kilo al veel schelen! Ik kreeg gisteren ook al de vraag of ik af was gevallen Zie het ook wel in mijn gezicht, ben nu iets meer dan 2 kilo kwijt!
Roze Roos- Ratel
Ik ga morgen weer op de weegschaal staan. Ben benieuwd. Denk niet dat er iets af is deze keer.. Moet ongesteld worden en heb het gevoel dat er eerder iets bij is gekomen dan dat er af is.
Ik heb het soms ook nog best wel zwaar, vooral met het niet snoepen.
Ik heb het soms ook nog best wel zwaar, vooral met het niet snoepen.
Gast- Gast
Whaaa ik ben trots! Pas mijn oude broeken weer die ik zeker 1,5 jaar niet aan heb gekund!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: