Nog 9 kilo te gaan!
+7
Bliss
Monte
Nietjuuh
lyke
May
Tullow
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nog 9 kilo te gaan!
Hoelang zijn jullie nu allemaal bezig? en hoelang duurde het voordat de eerste kilo's eraf gingen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Hoelang zijn jullie nu allemaal bezig? en hoelang duurde het voordat de eerste kilo's eraf gingen.
Ik ben een paar jaar geleden 18 kilo afgevallen in 1 jaar tijd!! Helaas nu weer meer dan de helft bijgekomen...maar binnen een maand ben ik nu weer 2 kilo kwijt! Je moet niet te snel willen...
Laatst aangepast door Nietjuuh op vr 14 jan 2011 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy schreef:Sannanas schreef:Ik weeg nu 90.6 (afgelopen maandag). Ik begon met 96.9. Ik wil graag weer 80 wegen, dus er moet nog 10.6 kilo af
Goh dat zou je helemaal niet zeggen als je foto's van jou ziet! Ik dacht dat jij heel slank was! (hm het staat er een beetje stom, het was bedoelt als compliment )
Ik dacht hetzelfde maar durfde dat niet zo goed te zeggen, bang dat ik het op een lullige manier zou brengen.
Monte, ik ben nu 2 weken bezig, eigenlijk sinds de jaarwisseling, en ben nu 1 kilo kwijt.
Gast- Gast
De meesten zijn al goed bezig zeg!
Ik heb vandaag nog niet gesnoept, wat voor mij een hele prestatie is!
Ik heb vandaag nog niet gesnoept, wat voor mij een hele prestatie is!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Bij mij gaat het opzich ook wel erg goed! Ben 3 januari begonnen, toen ben ik aangekomen doordat ik nog een oliebol op had die dag, maar ik merk wel dat ik beter in mn vel ga zitten.
Wil ook beginnen met buikspieroefeningen zodat ik me straks nog beter voel
Wil ook beginnen met buikspieroefeningen zodat ik me straks nog beter voel
Gast- Gast
Hmm ik wil eigenlijk wel 15 kilo afvallen, maar ik verdeel het liever in kleine 'porties'. Mijn eerste doel is daarom 5 kilo en dat wil ik er eigenlijk af hebben voor de voorjaarsvakantie (duurt nog zes weken). Ik sta bijna elke dag op de weegschaal, maar de ene keer is het een kilo minder en dan weer één meer. In elk geval heb ik nu een gewicht in gedachten waar ik eerst maar eens onder moet zien te komen. Heb me zojuist gewogen en dan moet er nog 4 kilo af, dan is mijn eerste doel bereikt. Nu ik het er zo neerzet denk ik: dat moet te doen zijn! Ben alleen meestal maar een paar dagen gemotiveerd en dan gaat t weer mis. Maar heb me nu ook ingeschreven voor 2x per week zumba, dus dat helpt misschien ook nog mee bij het afvallen
Ga dit topic in de gaten houden!
@ Sannanas: had jou ook veel lichter ingeschat joh! Hoe lang ben je?
Ga dit topic in de gaten houden!
@ Sannanas: had jou ook veel lichter ingeschat joh! Hoe lang ben je?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Sannanas schreef:Ik weeg nu 90.6 (afgelopen maandag). Ik begon met 96.9. Ik wil graag weer 80 wegen, dus er moet nog 10.6 kilo af
Goh dat zou je helemaal niet zeggen als je foto's van jou ziet! Ik dacht dat jij heel slank was! (hm het staat er een beetje stom, het was bedoelt als compliment )
Haha, wat lief, dankjewel! Het nadeel is dat het bij mij bijna allemaal op mijn buik zit En ik ben wel heel lang, 1.87m, dus dan is 80 kilo heel normaal, maar 90 teveel vind ik Maar bedankt voor het compliment hoor!
Haha, Bliss, dat beantwoordt dus meteen jouw vraag...
Wat lief dat jullie dat zeggen Helaas liegt de weegschaal echt niet, haha! Maar het gaat met mij qua afvallen goed hoor, ik doe sinds een tijd weer aan Amber en sport er weer meer bij... Dan vliegen de kilo's eraf
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Wellicht dat het helpt om met een concreet aantal kilo's te beginnen.. Ik wil graag nog 9 kilo kwijt en hopelijk meer mensen met mij zodat we elkaar kunnen motiveren!
Meld me hier ook maar eens
Moet er nog minimaal 7 kilo af!
Ben in iets meer dan een jaar nu 13 kilo afgevallen... Sinds een week eindelijk actief aan het sporten!
Wil die 7 kilo het liefst kwijt zijn voordat ik in Mei op vakantie ga!
Wat zou ik het geweldig vinden wanneer ik eindelijk een keer tevreden in een bikini op het strand kan liggen!
Voorheen deed ik altijd chrashen, helaas ben ik daardoor alleen maar dikker geworden, nu gaat het langzamer maar wel verantwoord, en ze zijn echt WEG hihi!
Succes
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb gister een beetje te veel gesnoept Was op een verjaardag, pakte éen lekker hapje en dat had ik beter niet kunnen doen. Het is ook niet dat ik helemaal 'los' ben gegaan, maar het voelt niet goed zeg maar
Hoe gaat het met de rest?
Gast- Gast
Ik wil voor de zomer 2,5 kilo zijn afgevallen. Dan weeg ik weer 54 en kan ik weer goed in bikini. Ik ben al begonnen met minder kaas, max 1 avond per week chips en max 2 koekjes per week. Daarmee moet het wel gaan lukken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Hier gaat het ook wel goed, had vrijdagavond nog een kerstdiner :-) , en had met mezelf afgesproken dat ik dan gewoon mocht eten wat ik wil. Dus heel veel lekkers gehad en er lekker van genoten. En was even bang dat ik het dan zaterdag heel moeilijk ging krijgen met de lekkere dingen te laten staan. Maar ging helemaal zonder moeite dus dat was erg fijn! En nu maar afwachten of het te zien is om de weegschaal dinsdag, ben bang van wel. Maar goed ik ben nu weer goed bezig dus dan komt het ook wel weer goed.
En hoe gaat het met jullie allemaal? Sporten jullie er veel naast? Zo ja hoeveel en wat?
En hoe gaat het met jullie allemaal? Sporten jullie er veel naast? Zo ja hoeveel en wat?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben gisteren uit eten geweest en heb chocoladecake gehad als toetje! Fout, maar o zo lekker Zat wel een halve kilo aan vanmorgen, maar hoeft niet per se daar mee te maken te hebben (schommelt wel vaker een beetje). Ben nu in elk geval ziek en heb niet zoveel eetlust, dus misschien val ik dan toch weer wat af.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bij mij werkt dat nooit als ik ziek ben, dan val ik wel af maar daarna komt het er net zo hard weer aan Too bad Ik ga morgen weer beginnen!
Gast- Gast
Darcy schreef:Bij mij werkt dat nooit als ik ziek ben, dan val ik wel af maar daarna komt het er net zo hard weer aan Too bad Ik ga morgen weer beginnen!
Ja bij mij eigenlijk ook
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben toen ik begon met afvallen juist begonnen toen ik zie was (buikgriep) en die kilo's zijn er nooit meer bijgekomen
Ik ga morgen weer beginnen, wil er nog 3 kilo af hebben, maar dat moet wel gaan lukken Vanavond nog even lekker vette hap van de snackbar en dan gaan we ervoor!
Ik ga morgen weer beginnen, wil er nog 3 kilo af hebben, maar dat moet wel gaan lukken Vanavond nog even lekker vette hap van de snackbar en dan gaan we ervoor!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Auxo schreef:Ik heb gister een beetje te veel gesnoept Was op een verjaardag, pakte éen lekker hapje en dat had ik beter niet kunnen doen. Het is ook niet dat ik helemaal 'los' ben gegaan, maar het voelt niet goed zeg maar
Jammer!! Daarom probeer ik nu ook echt niets lekkers te nemen dan kan het ook niet mis gaan! Hoop ik dan
Nietjuuh- Fluisteraar
Goed hoor, Anousch!!
Ik ben sinds vorige week 3.4 kilo afgevallen! Weeg nu 87.5. Komt ook omdat ik vorige week ongesteld was en afgelopen week was stress doordat mijn vriend en ik uit elkaar zijn gegaan.
Anyway, deze week weer even goed Amberen en dan hoop ik snel mijn streefgewicht van 80 kilo te hebben bereikt! Liefst zit ik eigenlijk onder deze grens, maar eerst maar eens kijken of dat haalbaar is.
Hoe is het met de rest?
Ik ben sinds vorige week 3.4 kilo afgevallen! Weeg nu 87.5. Komt ook omdat ik vorige week ongesteld was en afgelopen week was stress doordat mijn vriend en ik uit elkaar zijn gegaan.
Anyway, deze week weer even goed Amberen en dan hoop ik snel mijn streefgewicht van 80 kilo te hebben bereikt! Liefst zit ik eigenlijk onder deze grens, maar eerst maar eens kijken of dat haalbaar is.
Hoe is het met de rest?
Gast- Gast
Wat is Amberen??
Ik ben ziek geweest en nu in totaal 2 kilo kwijt, maar denk dat er morgen wel weer één aan zit als ik weer in mn normale ritme zit.
Ik ben ziek geweest en nu in totaal 2 kilo kwijt, maar denk dat er morgen wel weer één aan zit als ik weer in mn normale ritme zit.
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat goed Anousch en Sannanas!!
Hier gaat het nog steeds goed...ik ga mijzelf pas weer over een paar weken wegen! Niets zo ontmoedigend als elke week wegen en zien dat er niets afgaat! Uiteindelijk gaat het niet om de kilo's maar om de omvang van mijn buik zodat ik weer in mijn broeken pas. Maar in het begin kijken naar de kilo's vind ik niet verkeerd!
Hier gaat het nog steeds goed...ik ga mijzelf pas weer over een paar weken wegen! Niets zo ontmoedigend als elke week wegen en zien dat er niets afgaat! Uiteindelijk gaat het niet om de kilo's maar om de omvang van mijn buik zodat ik weer in mijn broeken pas. Maar in het begin kijken naar de kilo's vind ik niet verkeerd!
Nietjuuh- Fluisteraar
Bliss schreef:Wat is Amberen??
Ik volg het leef- en eetpatroon volgens het boek van Amber Albara - Eet jezelf mooi, slank en gelukkig. Is geen dieet, maar aanpassing van je leefpatroon en je kan heel veel lekkere, maar vrijwel onbekende, dingen eten Er staat ergens wel een topic bij Beauty geloof ik...
Werkt heel goed voor mij en er zijn inmiddels meer enthousiaste aanhangsters op het forum
Gast- Gast
Goed gedaan Sannanas, wel een vervelende mede reden
Hier ben ik gelijk gebleven maar dat had ik ook wel verwacht na een kerstdiner waar ik heerlijk heb gegeten, en ben maandagavond uit eten geweest. Dus ik ben al lang blij dat er niet weer wat aan zit.
Hier ben ik gelijk gebleven maar dat had ik ook wel verwacht na een kerstdiner waar ik heerlijk heb gegeten, en ben maandagavond uit eten geweest. Dus ik ben al lang blij dat er niet weer wat aan zit.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Netjes Sannanas! Alleen wel balen dat het mede komt doordat jij en je vriend uit elkaar zijn..
Hier gaat het goed, denk ik. Het is nog geen vrijdag dus heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar ik voel me goed. Het niet snoepen gaat me erg goed af en ik kan het goed volhouden met de gewone maaltijden en de tussendoortjes. Ga ook steeds meer water drinken in plaats van ranja dus het gaat steeds beter. Moet eerlijk zeggen dat ik het snoepen ook eigenlijk helemaal niet mis, had ik nooit gedacht van mezelf haha.
Hier gaat het goed, denk ik. Het is nog geen vrijdag dus heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar ik voel me goed. Het niet snoepen gaat me erg goed af en ik kan het goed volhouden met de gewone maaltijden en de tussendoortjes. Ga ook steeds meer water drinken in plaats van ranja dus het gaat steeds beter. Moet eerlijk zeggen dat ik het snoepen ook eigenlijk helemaal niet mis, had ik nooit gedacht van mezelf haha.
Gast- Gast
Stond vanmorgen op de weegschaal en ben weer een kilo kwijt! Als het zo elke week een kilo is dan ben ik tevreden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: