Wanneer zijn jullie begonnen met groente- en fruitpap?
+14
meisjesmama
Susan
Happydobby
vlinder-19
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
meisje
Liadan
Fearie
-Ieniemienie-
Linda
Darius
Floor
Slakje
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer zijn jullie begonnen met groente- en fruitpap?
Susan schreef:Op advies van een kinderarts en onder begeleiding vind ik ook wel iets heel anders. Ik zou het in ieder geval nooit op eigen houtje doen.
Ik heb het overigens niet over mijn eigen situatie hoor, ik heb het aan de kinderarts voorgelegd en hij heeft gezegd dat er geen enkele meerwaarde in zit als ik met 4 maanden zou beginnnen.
Ik wacht hier zelf ook nog wat langer, eerst maar haar flessen leeg drinken. En ik kijk er idd ook niet echt naar uit..
Dat ´eten uit je mond kijken´ vind ik zo´n bullshit, dat kind heeft niet eens het besef van wat ik mijn mond steek.
Gast- Gast
Ik ben met 4 maanden begonnen met fruithapjes en groentehapjes. Dit op advies van de kinderarts ( reflux) en omdat onze bollie niet meer tevreden was met haar 5 x 200 ml . Nu heeft ze voldoende aan 4 x 200 ml en een fruit en groente hap. Ook het overgeven is helemaal over ( ook dankzij de medicatie hoor). Als D. geen reflux had gehad en niet zo'n grote eter geweest zou zijn, dan zou ik ook met 6 maanden pas begonnen zijn. Ik vind 3 maanden wel erg vroeg hoor slakje. Wat is de meerwaarde om L. nu al fruit en groente te geven?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Afgelopen vrijdag.. over 10 dagen zijn ze precies een half jaar. Eerste wilde ik echt wel tot die dag wachten.
Maar ik wilde de eerste hapjes de grappige gezichtjes, de gekke bekken wel met mijn vriend delen. En omdat hij nu thuis was en morgen weer vertrekt voor onbekende tijd. Hebben we besloten het iets eerder te doen.
Maar dat mensen er vroeg mee beginnen omdat het dan zo leuk is.. nou nee dat vind ik ook niet echt. Vind het een behoorlijke smeerboel
Maar ik wilde de eerste hapjes de grappige gezichtjes, de gekke bekken wel met mijn vriend delen. En omdat hij nu thuis was en morgen weer vertrekt voor onbekende tijd. Hebben we besloten het iets eerder te doen.
Maar dat mensen er vroeg mee beginnen omdat het dan zo leuk is.. nou nee dat vind ik ook niet echt. Vind het een behoorlijke smeerboel
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Nee dat mensen het voor de 'leuk' doen , snap ik ook niet helemaal. Het kost je veel meer tijd en het is een smeerboel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het soms best grappig is maargoed ..
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
5,5 mnd fruit
6 mnd groente
6 mnd groente
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
vlinder-19 schreef:Als ouders zo vroeg beginnen heb ik vaak het idee dat ze het zelf leuk vinden, echt niet omdat je kind het nodig heeft.
En wat zeggen ze dan vaak...maar hij stopt alles in zn mond, en sabbelt overal op...en is geintresseerd in ons eten...
Tja...goh baby's hebben dan vaak een fase dat alles in de mond gaat...en wat de ouders doen is reuze boeiend natuurlijk.
Dat idee heb ik soms ook...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen?
» Wanneer begonnen jullie met zindelijkheidstraining?
» wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?
» waneer zijn jullie begonnen met rijstebloem in de fles
» Wanneer zijn jullie bevallen?
» Wanneer begonnen jullie met zindelijkheidstraining?
» wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?
» waneer zijn jullie begonnen met rijstebloem in de fles
» Wanneer zijn jullie bevallen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: