Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij emotioneel stabiel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ben jij emotioneel stabiel? Empty Ben jij emotioneel stabiel?

Bericht  *Noosa vr 6 apr 2012 - 22:43

Deze vraag kreeg ik van de week, ik heb hem met ja geantwoord omdat ik snel moest antwoorden en dit het meest gepast was Embarassed Later heb ik er over na zitten denken en vroeg ik mij af wanneer je eigenlijk emotioneel stabiel bent.

Dus wanneer ben je volgens jou emotioneel stabiel en vind jij van jezelf dat je het bent?
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij emotioneel stabiel? Empty Re: Ben jij emotioneel stabiel?

Bericht  SuperGrover vr 6 apr 2012 - 23:09

Als je emotioneel stabiel tegenover labiel zet, dan ben ik wel stabiel. Ik ben geen borderliner met continue moodswings. Maar ik ben wel een heel emotioneel persoon, ik huil snel, ik kan me oprecht boos maken over onrecht in de wereld. Dus dan zou ik mezelf niet als enorm emotioneel stabiel persoon beschouwen. Ik denk dat de context hier heel veel uitmaakt. Bij een psycholoog zou ik mezelf als emotioneel stabiel beschouwen, maar tegenover koele, rationele mensen zou ik mezelf omschrijven als emo.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ellibre za 7 apr 2012 - 1:19

Ja, ik ben wel emotioneel stabiel denk ik. Ik ben zelden boos, huilen zelden, heb vrijwel geen angsten, maak me ook eigenlijk nooit ergens druk om, maak me ook zelden zorgen. Ik ervaar eigenlijk vooral positieve emoties.

Ik heb behoorlijk veel ellende meegemaakt in mijn leven, ik denk dat ik daardoor wel anders met situaties die emoties op kunnen roepen om ga. Ik ben heel erg oplossingsgericht en ook wel positief ingesteld, en ik denk zelf dat dat vooral is gekomen doordat ik wilde voorkomen dat ik aan alle tegenslagen onderdoor zou gaan.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:27

SuperGrover schreef:Als je emotioneel stabiel tegenover labiel zet, dan ben ik wel stabiel. Ik ben geen borderliner met continue moodswings. Maar ik ben wel een heel emotioneel persoon, ik huil snel, ik kan me oprecht boos maken over onrecht in de wereld. Dus dan zou ik mezelf niet als enorm emotioneel stabiel persoon beschouwen. Ik denk dat de context hier heel veel uitmaakt. Bij een psycholoog zou ik mezelf als emotioneel stabiel beschouwen, maar tegenover koele, rationele mensen zou ik mezelf omschrijven als emo.

Ik sluit me bij deze omschrijving aan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: