Ben jij emotioneel stabiel?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ben jij emotioneel stabiel?
Deze vraag kreeg ik van de week, ik heb hem met ja geantwoord omdat ik snel moest antwoorden en dit het meest gepast was Later heb ik er over na zitten denken en vroeg ik mij af wanneer je eigenlijk emotioneel stabiel bent.
Dus wanneer ben je volgens jou emotioneel stabiel en vind jij van jezelf dat je het bent?
Dus wanneer ben je volgens jou emotioneel stabiel en vind jij van jezelf dat je het bent?
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Re: Ben jij emotioneel stabiel?
Als je emotioneel stabiel tegenover labiel zet, dan ben ik wel stabiel. Ik ben geen borderliner met continue moodswings. Maar ik ben wel een heel emotioneel persoon, ik huil snel, ik kan me oprecht boos maken over onrecht in de wereld. Dus dan zou ik mezelf niet als enorm emotioneel stabiel persoon beschouwen. Ik denk dat de context hier heel veel uitmaakt. Bij een psycholoog zou ik mezelf als emotioneel stabiel beschouwen, maar tegenover koele, rationele mensen zou ik mezelf omschrijven als emo.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ik ben wel emotioneel stabiel denk ik. Ik ben zelden boos, huilen zelden, heb vrijwel geen angsten, maak me ook eigenlijk nooit ergens druk om, maak me ook zelden zorgen. Ik ervaar eigenlijk vooral positieve emoties.
Ik heb behoorlijk veel ellende meegemaakt in mijn leven, ik denk dat ik daardoor wel anders met situaties die emoties op kunnen roepen om ga. Ik ben heel erg oplossingsgericht en ook wel positief ingesteld, en ik denk zelf dat dat vooral is gekomen doordat ik wilde voorkomen dat ik aan alle tegenslagen onderdoor zou gaan.
Ik heb behoorlijk veel ellende meegemaakt in mijn leven, ik denk dat ik daardoor wel anders met situaties die emoties op kunnen roepen om ga. Ik ben heel erg oplossingsgericht en ook wel positief ingesteld, en ik denk zelf dat dat vooral is gekomen doordat ik wilde voorkomen dat ik aan alle tegenslagen onderdoor zou gaan.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
SuperGrover schreef:Als je emotioneel stabiel tegenover labiel zet, dan ben ik wel stabiel. Ik ben geen borderliner met continue moodswings. Maar ik ben wel een heel emotioneel persoon, ik huil snel, ik kan me oprecht boos maken over onrecht in de wereld. Dus dan zou ik mezelf niet als enorm emotioneel stabiel persoon beschouwen. Ik denk dat de context hier heel veel uitmaakt. Bij een psycholoog zou ik mezelf als emotioneel stabiel beschouwen, maar tegenover koele, rationele mensen zou ik mezelf omschrijven als emo.
Ik sluit me bij deze omschrijving aan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij makkelijk emotioneel te krijgen? (heftige tekst!)
» emotioneel....
» Ik ben vandaag wel zo emotioneel
» Emotioneel/labiel tijdens menstruatie
» Baby naar gastouder (emotioneel mens)
» emotioneel....
» Ik ben vandaag wel zo emotioneel
» Emotioneel/labiel tijdens menstruatie
» Baby naar gastouder (emotioneel mens)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: