Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo Paasweekend, jullie plannen?

+40
bolus26
ekiaam87
RYW
Parisienne
studiebol
Chocolate Cookie
Lejow
Middleme
Jeanette
GeKKiE
Flippin' Bitch
SnowWhite
Moonlight
patjuhhh
Esperanza
Lady4
Inge
Travel-Addict
PrimaBella
Rebecca
Makamba
SoGood
Melis1985
Bosjesvrouw
Aziraphale
Printje
Sanne_86
rapa nui
Ibbeltje
TNMN
slaatje
Cheesegirl
loura
Angela_1986
Pandora
Oasis
RioolSpook
Blond
Sarah1985
Marin
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hallo Paasweekend, jullie plannen? - Pagina 2 Empty Re: Hallo Paasweekend, jullie plannen?

Bericht  Aziraphale za 7 apr 2012 - 0:33

Gisteren kwamen vrienden van ons eten, was erg gezellig!

Vandaag heb ik uitgeslapen tot 12.00 uur, gebeurt eigenlijk zelden. Ik ga straks douchen, was opvouwen, wasje draaien en dan lekker op bank film kijken (Extremely Loud and Incredibly Close). Verder probeer ik de hele tijd m'n nieuwe, veel te hoge pumps aan te houden ter voorbereiding op het inlopen Wink
Mijn vriend is druk bezig met z'n scriptie.
Vanavond nog even met m'n vriend naar de AH en dan samen film kijken.

Morgen lekker rustig aan, kleine Paasbrunch net m'n vriend en ik wil m'n kledingkast uitmesten. 's Avonds met mn vriend naar een groot paasvuur, nog nooit geweest en ik woon nu toch al 5 jaar in Drenthe Wink

Maandag ook weinig bijzonders, als de sportschool open is gaan we overdag sporten.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo Paasweekend, jullie plannen? - Pagina 2 Empty Re: Hallo Paasweekend, jullie plannen?

Bericht  Bosjesvrouw za 7 apr 2012 - 0:35

Werken verder niks bijzonders

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 0:41

Studeren en lekker bankhangen. Ik heb niets met Pasen.

Gast
Gast

Bericht  Melis1985 za 7 apr 2012 - 0:49

Vandaag: Huis schoonmaken en verder lekker niks doen.
Morgen: Hele dag naar mn vader toe. Nog geen idee wat we gaan doen.
Maandag: Werken

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood za 7 apr 2012 - 0:51

Mijn vriend wil het liefst de hele pasen chillen in zijn pyjama, ik word er gek van dus ik ontloop hem een beetje. Verder gaan we morgen brunchen bij mijn ouders en maandagavond gourmetten.

Vanavond waarschijnlijk uit eten en naar de bios als hij zijn gewone kleding aan wil doen tenminste. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 1:04

Aan het eind van de middag komt er een vriendin naar me toe, ongeveer 1,5 uur later worden we opgehaald om met 6 meiden naar Back to the 90's te gaan. Van te voren nog even iets eten bij McDonald's. Heel erg veel zin in!
Morgenochtend slaap ik lekker uit en 's middags komen mijn schoonouders, zij blijven dan eten (fonduen).
2e Paasdag heb ik geen plannen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 1:10

Vandaag: Boodschappen doen, langs mijn vriend zijn oma & in de avond eten bij mijn schoonouders.
Morgen: Komen mijn ouders en zusje brunchen bij ons, verder lekker samen met mijn vriend.
Maandag: Moet ik om 10.00u werken!

Gast
Gast

Bericht  Makamba za 7 apr 2012 - 1:12

Morgen komt mijn ex hierheen om samen met onze dochter eieren te zoeken! Daarna gaan we brunchen. Maandag gaan we bij mijn moeder eten, wat we overdag gaan doen weet ik nog niet. Denk gewoon gezellig thuis spelletjes spelen enzo.

Alvast een fijne Pasen allemaal!

Laatst aangepast door Makamba op za 7 apr 2012 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 1:19

vanavond nog een verjaardag van een vriendin, morgen even langs m'n schoonouders, tweede paasdag gaan we denk ik even naar een keukenzaak of meubelboulevard en 's middags gourmetten bij mijn ouders en dan is het paasweekend alweer om.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca za 7 apr 2012 - 1:39

Vandaag lekker cupcakes bakken en huis aan kant maken. Vanavond gaan we wokken met vrienden.
Morgen ben ik jarig, dus er komt gezellig visite smile.
Maandag moet ik hard aan de studie en ook nog taart maken voor mijn collega's.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  PrimaBella za 7 apr 2012 - 1:45

Ik ben nu onderweg naar de verjaardag van de oma van mijn vriend. Niet mijn leukste bezigheid, maar goed! Vanavond gaan we misschien ergens stappen met mijn vriendinnen. Morgen overdag lekker rustig aan doen en tegen de avond komt mijn oma en gaan we bij mij thuis gourmetten. Jam jam! Maandag overdag misschien even over de paasmarkt wandelen en savonds met een vriendin die ik al even niet meer heb gezien uiteten.
Heb der zin in! smile
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 1:56

Vandaag: werken
Morgen: werken
Maandag: werken

Gast
Gast

Bericht  slaatje za 7 apr 2012 - 2:10

Stofzuiger schreef:Vandaag: werken

Werkze!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Travel-Addict za 7 apr 2012 - 2:28

Vandaag heb ik een grote schoonmaak gehouden. Straks nog even de was opvouwen en dan ben ik klaar.

Misschien dat ik vanavond uitga met vriendinnen of dat ik naar me vriend ga. Als het niet doorgaat blijf ik lekker thuis. Morgen ook lekker de hele dag alleen thuis. Lekker filmpje kijken, lekker eten erbij Very Happy

En maandag moet ik helaas werken. Ik heb niet echt een paasgevoel.
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Bericht  Inge za 7 apr 2012 - 2:33

Zo richting mijn werk tot morgen 15.00uur. Vanavond met de jongeren film kijken met wat lekkers erbij en morgen paasbruch.

Daarna richting mijn ouders waar we 's avonds eten en blijven slapen. Maandag mijn ouders naar Schiphol bengen en dan richting huis.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:38

slaatje schreef:
Stofzuiger schreef:Vandaag: werken

Werkze!
Dank je Laughing komt helemaal goed.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 7 apr 2012 - 3:26

Vandaag gewerkt.
Morgen werken.
Maandag werken.

Vanavond ga ik nog bowlen met mijn collega's. De rest van de tijd breng ik lekker samen met mijn vriend door.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Esperanza za 7 apr 2012 - 3:33

Vandaag: vanochtend even bij m'n zus geweest en vanavond eten met een vriendin
Morgen: 's ochtends een beetje opruimen en 's middags naar m'n ouders toe, daar blijf ik ook eten
Maandag: heb ik nog helemaal geen plannen. Ik denk dat ik er maar een pyjamadagje van maak
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  patjuhhh za 7 apr 2012 - 3:41

Vandaag: Ik heb gewerkt tot half 4 en nu doe ik niks meer. Vanavond lekker op tijd naar bed.
Morgen: werken van 8 tot half 2. Daarna douchen en dan naar mijn ouders. Gaan daar ook lekker eten.
Maandag: weinig plannen, moet werken van 15.30 tot 21.00.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Moonlight za 7 apr 2012 - 3:46

Vandaag: schoongemaakt, mijn vader op bezoek gehad met mijn hondje. Vanavond komt een vriendin hier gezellig film kijken

Morgen: Paaslunch bij mn vader (wil uitslapen dus geen ontbijt)

Maandag: uitslapen en lekker helemaal niks doen. Heb volgende week de hele week vrij dus ik kan even bijtanken

En pasen betekent voor mij sowieso niks, maar mijn vader vindt het gezellig om uitgebreid lekker te lunchen en savonds te koken dus daar zeg ik geen nee tegen:D
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SnowWhite za 7 apr 2012 - 4:01

Vandaag: Met een vriendin de stad in geweest, lekker bijgekletst.
Morgen: Uitslapen, lekker ontbijten, luieren.
Maandag: Om 07.00u tot 15.30u. werken. Ik heb een uitgebreid paasontbijt voor de bewoners georganiseerd, dus dat wordt druk met alles klaarzetten etc.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 4:07

Vandaag: Gewinkeld in Breda.

Morgen: Paasbrunch bij m'n ouders.
's avonds naar een foute discoavond in een kroeg bij mij in de straat

Maandag: Paasmaandag 'vieren'. Alle kroegen en café's zijn vanaf 11uur 's ochtends open tot een uur of 6 's middags (of als er een massive vechtpartij uitbreekt is de sluitingstijd eerder laughcry ), dan bij de snackbar vette hap halen en dan naar bed, vermoed ik.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch za 7 apr 2012 - 4:23

Vooral het hele weekend werken.

Gisteren: 's middags gewerkt, 's avonds thuis het een en ander gedaan wat moest gebeuren.

Vandaag: Afgesproken met vriendin/oud-collega bij haar thuis, stadswandeling gemaakt, lekker geluncht en bijgepraat. Vanavond werken.

Morgen: Middag werken.

Maandag: Overdag naar mijn verzorgpaard, 's avonds werken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  GeKKiE za 7 apr 2012 - 4:29

Vandaag: Lekker gewandeld in het Amsterdamse Bos, lammetjes geaaid bij de Geitenboerderij en boodschappen gedaan

Morgen: Hele dag thuis, lekker uitgebreid ontbijten, 's avonds gourmetten met z'n 2tjes en heel veel opruimen en schoonmaken in huis

Maandag: Paasbrunch bij mijn schoonvader met de schoonfamilie en paasdiner bij mijn ouders met mijn familie

Dinsdag: Nog een extra dagje vrij en genoeg te doen voor school
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Jeanette za 7 apr 2012 - 4:36

In ieder geval gourmetten en op stap gaan! Voor de rest nog niks concreets!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: