Hallo Paasweekend, jullie plannen?
+40
bolus26
ekiaam87
RYW
Parisienne
studiebol
Chocolate Cookie
Lejow
Middleme
Jeanette
GeKKiE
Flippin' Bitch
SnowWhite
Moonlight
patjuhhh
Esperanza
Lady4
Inge
Travel-Addict
PrimaBella
Rebecca
Makamba
SoGood
Melis1985
Bosjesvrouw
Aziraphale
Printje
Sanne_86
rapa nui
Ibbeltje
TNMN
slaatje
Cheesegirl
loura
Angela_1986
Pandora
Oasis
RioolSpook
Blond
Sarah1985
Marin
44 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hallo Paasweekend, jullie plannen?
Wat gaan jullie dit lekker lange Paasweekend doen? Helaas niet echt lekker weer, maar toch leuke plannen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Hallo Paasweekend, jullie plannen?
Wij hebben een druk weekend vandaag huis poetsen en cupcakes bakken. Morgen verjaardag van mijn man. Moet dan allemaal hapjes maken. Mijn man is dan zijn oma's ophalen. Maandag gaan we niks doen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Zaterdag: Ik ben nu nog aan het werk. Ga om 15.00 met een vriendin wat drinken bij de Starbucks op Schiphol. Daarna ga ik met de trein naar m'n moeder toe voor de rest van het weekend.
Zondag: Uitslapen! Paas ontbijt zoals m'n moeder dat altijd zo lekker doet. De rest van de dag echt heerlijk relaxen. Ik wil uitgebreid in bad bijvoorbeeld, dat heb ik in geen tijden gedaan. M'n vriend zit in Duitsland op de Nürburgring, dus eigenlijk wel lekker om eens een ouderwets weekendje gewoon met m'n moeder thuis keuvelen te hebben. Ik ga genieten!
Maandag: Nog steeds lekker thuis bij m'n moeder. Ik moet wel gewoon werken vandaag, maar dat kan ook best daar. Misschien dat ik 's avonds naar m'n vriend toe ga, of ik blijf nog nachtje bij m'n moeder, of ik ga alvast terug naar m'n eigen huis, moet ik nog maar even zien.
Zin in morgen met name!
Zondag: Uitslapen! Paas ontbijt zoals m'n moeder dat altijd zo lekker doet. De rest van de dag echt heerlijk relaxen. Ik wil uitgebreid in bad bijvoorbeeld, dat heb ik in geen tijden gedaan. M'n vriend zit in Duitsland op de Nürburgring, dus eigenlijk wel lekker om eens een ouderwets weekendje gewoon met m'n moeder thuis keuvelen te hebben. Ik ga genieten!
Maandag: Nog steeds lekker thuis bij m'n moeder. Ik moet wel gewoon werken vandaag, maar dat kan ook best daar. Misschien dat ik 's avonds naar m'n vriend toe ga, of ik blijf nog nachtje bij m'n moeder, of ik ga alvast terug naar m'n eigen huis, moet ik nog maar even zien.
Zin in morgen met name!
Marin- Lady Post-a-lot
Vandaag ik ga straks even de stad in, lekker neuzen. Neem wel de Glamour mee, het is Glamour day. Vanavond naar de Titanic.
Zondag Paasbrunch met mijn ouders. 's middags ga ik brood bakken voor de dag erna.
Maandag Paasbrunch met de hele familie. Verder me goed voorbereiden voor het solicitatiegesprek van dinsdag.
Zondag Paasbrunch met mijn ouders. 's middags ga ik brood bakken voor de dag erna.
Maandag Paasbrunch met de hele familie. Verder me goed voorbereiden voor het solicitatiegesprek van dinsdag.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vandaag: Straks naar mn vriend toe, we hebben geen speciale plannen.
Morgen: Paasbrunch met mn vriend & schoonouders. Heb al allemaal lekkere dingen gekocht, mmm! 's Middags ga ik naar Taste It @ the beach in Bloemendaal.
Maandag: Lekker uitslapen en naar mn ouders toe.
Morgen: Paasbrunch met mn vriend & schoonouders. Heb al allemaal lekkere dingen gekocht, mmm! 's Middags ga ik naar Taste It @ the beach in Bloemendaal.
Maandag: Lekker uitslapen en naar mn ouders toe.
Gast- Gast
_Chance schreef:Vandaag Neem wel de Glamour mee, het is Glamour day.
Wat houdt dat in?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:_Chance schreef:Vandaag Neem wel de Glamour mee, het is Glamour day.
Wat houdt dat in?
Je krijgt dan bij een aantal winkels 20% korting. Oa bij de Hunkenmoller, Mexx, Men at Work, Geddes & gilmore en Ici Paris XL. De Glamour kost zelf 3 euro, dus als je wat wil kopen in 1 van de winkels, loont het wel
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vandaag; Boodschappen doen, even over de markt wandelen zo (hopen dat het droog blijft) en waarschijnlijk vanavond een filmpje kijken samen met vriend.
Morgen: Helaas moet ik morgen werken, bij de planning geen erg in gehad dat het dan pasen zou zijn.
Maandag: Uitslapen en uitrusten. Mijn moeder komt op bezoek en 's avonds gaan we lekker eten met zijn allen.
Morgen: Helaas moet ik morgen werken, bij de planning geen erg in gehad dat het dan pasen zou zijn.
Maandag: Uitslapen en uitrusten. Mijn moeder komt op bezoek en 's avonds gaan we lekker eten met zijn allen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Marin schreef:_Chance schreef:Vandaag Neem wel de Glamour mee, het is Glamour day.
Wat houdt dat in?
Je krijgt dan bij een aantal winkels 20% korting. Oa bij de Hunkenmoller, Mexx, Men at Work, Geddes & gilmore en Ici Paris XL. De Glamour kost zelf 3 euro, dus als je wat wil kopen in 1 van de winkels, loont het wel
Oh 20 procent is best veel. Leuk! Veel shop plezier.
Marin- Lady Post-a-lot
Vandaag: boodschappen doen, en leren voor mijn tentamen van dinsdag
Morgen: Met mijn vriend langs mijn ouders. Lekker eten en even naar de Rommelmarkt in de buurt!
Maandag: Leren voor mijn tentamen
Morgen: Met mijn vriend langs mijn ouders. Lekker eten en even naar de Rommelmarkt in de buurt!
Maandag: Leren voor mijn tentamen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Helemaal niets. Wel heb ik voor de paasdagen meergranen afbakpistoletjes gekocht. En zalm. Mjam.
Gast- Gast
Vandaag; boodschappen doen, beetje huishouden en verder lekker relaxen.
Morgen; als het weer het toelaat paaseieren verstoppen in de tuin die mijn man en dochter vervolgens gaan zoeken. 's Middags op visite bij bij schoonzusje.
Maandag; zeer waarschijnlijk een lekker paasontbijt (of morgen, even afhankelijk van het weer en de wielren plannen van mijn man) en nog even naar een paasspektakel in een bos hier in de buurt. Mijn ouders wonen tegenover het bos dus misschien voor of na de tijd nog even bij hen langs. Misschien dat ik één van de paasdagen ook nog even gezellig uiteten wil/ga maar dat zien we nog wel.
Morgen; als het weer het toelaat paaseieren verstoppen in de tuin die mijn man en dochter vervolgens gaan zoeken. 's Middags op visite bij bij schoonzusje.
Maandag; zeer waarschijnlijk een lekker paasontbijt (of morgen, even afhankelijk van het weer en de wielren plannen van mijn man) en nog even naar een paasspektakel in een bos hier in de buurt. Mijn ouders wonen tegenover het bos dus misschien voor of na de tijd nog even bij hen langs. Misschien dat ik één van de paasdagen ook nog even gezellig uiteten wil/ga maar dat zien we nog wel.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Vandaag: poetsen, boodschappen doen, eiersalade maken en vanavond lekker lui op de bank 'Ik hou van Holland' kijken!
Morgen: toetje voor het diner voorbereiden en cupcakes bakken (of misschien doe ik dat nog wel vandaag), 's middags naar m'n vader toe om daar met z'n allen te eten.
Maandag: nog geen concrete plannen dus ik denk 'n relaxdagje; lekker haken, series kijken.
Morgen: toetje voor het diner voorbereiden en cupcakes bakken (of misschien doe ik dat nog wel vandaag), 's middags naar m'n vader toe om daar met z'n allen te eten.
Maandag: nog geen concrete plannen dus ik denk 'n relaxdagje; lekker haken, series kijken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Vandaag werken van 15:00 tot 23:00. Morgen ga ik met mijn vriend paasontbijtje eten Smiddags naar mijn moeder toe en volgens mij gaan we mosselen eten daar. Maandag komen mijn schoonouders hier naartoe en moet ik nog even bedenken wat ik ga koken.
Veel plezier iedereen!
Veel plezier iedereen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag moet ik werken tot 17.00. Daarna samen met mijn vriend boodschappen doen.
1e en 2e Paasdag zijn we gewoon lekker samen thuis. Morgenavond gaan we gourmetten en verder niets doen. We hebben nooit samen een vrije dag, dus nu genieten we er goed van.
1e en 2e Paasdag zijn we gewoon lekker samen thuis. Morgenavond gaan we gourmetten en verder niets doen. We hebben nooit samen een vrije dag, dus nu genieten we er goed van.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Vandaag Houd ik me nog even rustig. Vriend is sporten, daarna boodschappen doen voor mijn vader en daarna moet hij nog even naar Carglass. Ik zit nu wat afleveringen te kijken van Beverly Hills 90210. Vanavond gaan we uit eten met mijn surrogaat ouders.
Morgen Gaan we samen een paas ontbijtje/brunch doen. Gewoon lekker thuis. Verder heerlijk relaxen. Afleveringen van Flikken Maarstricht en Ik Hou Van Holland via uitzending gemist kijken. 's Avonds gaan we samen gourmetten.
Maandag Hoop ik dat ik genoeg energie heb om met mijn schat naar het tuincentrum te kunnen gaan. Willen wat leuke bloemtjes, plantjes en potten voor in de voortuin kopen.
Morgen Gaan we samen een paas ontbijtje/brunch doen. Gewoon lekker thuis. Verder heerlijk relaxen. Afleveringen van Flikken Maarstricht en Ik Hou Van Holland via uitzending gemist kijken. 's Avonds gaan we samen gourmetten.
Maandag Hoop ik dat ik genoeg energie heb om met mijn schat naar het tuincentrum te kunnen gaan. Willen wat leuke bloemtjes, plantjes en potten voor in de voortuin kopen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag: Vriend is nog werken, vanmiddag ff naar het dorp en vanavond bij schoonbroer en schoonzus eten.
Morgen: Samen ontbijten, wat wandelen en leren. Savonds in de kroeg bekerfinale kijken.
Maandag: Niks moet, alles mag
Morgen: Samen ontbijten, wat wandelen en leren. Savonds in de kroeg bekerfinale kijken.
Maandag: Niks moet, alles mag
Gast- Gast
Vandaag: opruimen, schoonmaken, boodschappen doen en theorie leren
Morgen: als mijn hond weer beter is ga ik naar mijn ouders beide paasdagen en anders blijf ik lekker thuis
Morgen: als mijn hond weer beter is ga ik naar mijn ouders beide paasdagen en anders blijf ik lekker thuis
Gast- Gast
Vandaag: studeren, om 5uur werken
Morgen: Ik ga een lekker groot ontbijt maken, daarna gaan we boodschappen doen, dan wil ik nog een paar uurtjes studeren (als het lukt) en om 4uur moet ik werken
Overmorgen: studeren
Niets bijzonders dus
Morgen: Ik ga een lekker groot ontbijt maken, daarna gaan we boodschappen doen, dan wil ik nog een paar uurtjes studeren (als het lukt) en om 4uur moet ik werken
Overmorgen: studeren
Niets bijzonders dus
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Vandaag: boodschappen (al gedaan), huishoudelijke dingen en appelflapjes bakken
Morgen: nog geen idee
Maandag: Misschien ergens naar toe maar moeten even kijken nog.
Morgen: nog geen idee
Maandag: Misschien ergens naar toe maar moeten even kijken nog.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het plan was dat ik nu naar Groningen op weg zou zijn. Vanmiddag even met m'n familie bijkletsen, borrelen, samen eten en leuk doen, zegmaar. Vanavond dan door naar een vriend om mee te gaan stappen en vnvd zou ik dan ook wat andere vrienden in de stad weer zien. Morgen dan nog even naar m'n ouders voor een Paasbrunch en dan weer naar huis om lekker te relaxen en 2 sollicitaties de deur uit te doen, op erg leuke functies. Maandag met een vriend afgesproken 's avonds om te borrelen, maar ik vrees dat alles niet doorgaat i.v.m. een voedselvergiftiging die ik heb opgelopen en nu nog aan het herstellen ben. Beetje jammer en saai dus...
Gast- Gast
Gisteren gewinkeld in Groningen.
Vanavond naar het theater: Race Horse Company
https://www.youtube.com/watch?v=mbH7Hx6HEd4&feature=player_embedded
En dan morgen en overmorgen heerlijk aantutten, ik heb nog een stapel boeken liggen.
Vanavond naar het theater: Race Horse Company
https://www.youtube.com/watch?v=mbH7Hx6HEd4&feature=player_embedded
En dan morgen en overmorgen heerlijk aantutten, ik heb nog een stapel boeken liggen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag: Ik ben vanochtend bijtijds opgestaan om boodschappen te doen voor Pasen en de verjaardag van mijn vriend vanavond. Nu moet ik eigenlijk het hele huis aan kant maken en de was wegwerken, maar dat zit ik maar uit te stellen. Vanavond komt de visite voor mijn vriend z'n verjaardag.
Zondag: Gaan we eerst naar mijn schoonouders en daarna eten bij mijn ouders.
Maandag: Mijn vriend zou verzinnen wat we die dag gaan doen, maar dat gaat niet echt hard:-) dus het kan ook zijn dat we dan gewoon thuisblijven.
Zondag: Gaan we eerst naar mijn schoonouders en daarna eten bij mijn ouders.
Maandag: Mijn vriend zou verzinnen wat we die dag gaan doen, maar dat gaat niet echt hard:-) dus het kan ook zijn dat we dan gewoon thuisblijven.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Vandaag: dadelijk boodschappen, nog meer cakejes bakken en we hebben nog een speeldate staan.
Zondag: Brunch met de familie bij mijn oma, daarna met mooi weer nog geocachen.
Maandag: overdag helpen in het nieuwe huis van mijn broer, sávonds gourmetten.
Zondag: Brunch met de familie bij mijn oma, daarna met mooi weer nog geocachen.
Maandag: overdag helpen in het nieuwe huis van mijn broer, sávonds gourmetten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
» Het is weer bijna weekend, jullie nog leuke plannen?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: