Slippers?
+10
BJA
Fearie
Arwyn
teletascha
Blond
Nathalie
Prosecco
loura
Serena
Jerry
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Slippers?
Wat vinden jullie?
Zou ik slippers (Birkenstocks) aan kunnen op een gemeentehuis? (Zodra ik een keer een afspraak heb, dan doe ik wel gewone schoenen aan, maar als ik verder geen afspraken heb, kan dat dan? )
Zou ik slippers (Birkenstocks) aan kunnen op een gemeentehuis? (Zodra ik een keer een afspraak heb, dan doe ik wel gewone schoenen aan, maar als ik verder geen afspraken heb, kan dat dan? )
Gast- Gast
Re: Slippers?
Als klant?
Ik zou niet weten waarom niet...
Ik zou niet weten waarom niet...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Birckenstocks vind ik nog wel kunnen. dat zijn meer ook sandaalslippers zegmaar..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Nee als werknemer.. Sorry
Ik zit gewoon hele dagen op kantoor, verder niet veel klantcontact.
Ik zit gewoon hele dagen op kantoor, verder niet veel klantcontact.
Gast- Gast
Als je aan het werk bent daar niet...
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
euhm... In dat geval zou ik 't niet weten, omdat ik niet weet of er een dresscode is bij jou werk. Zou me voor kunnen stellen dat 't not done is, maar kan me ook voorstellen dat 't geen probleem is.
Daar heb je ook lekker veel aan... Kun je niet eens bij je collega's checken?
Daar heb je ook lekker veel aan... Kun je niet eens bij je collega's checken?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Naja, ik zit nu thuis en bedenk me dat het morgen weer van dat lekkere weer wordt als dat het vandaag is.
Stagebegeleider vindt het wel kunnen, ik zit te twijfelen.
Stagebegeleider vindt het wel kunnen, ik zit te twijfelen.
Gast- Gast
Ik geloof niet dat het over het algemeen echt geaccepteerd wordt bij dat soort instanties.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Nee He? Toch maar niet doen dan. Best jammer, aangezien ik zomers niks anders dan dat aan heb. Vind ballerina's allemaal zo plakken en warm haha.
Gast- Gast
Ik zou morgen gewoon zomerse schoentjes aan doen en dan vragen of je met warm weer ook Birkenstocks aan mag.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind het niet netjes op een kantoor eerlijk gezegd; en zou dan ook geen birckenstocks aantrekken.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Maar als je stagebegeleider het wel vindt kunnen, waarom niet?
Ik heb bij de gemeente utrecht stage gelopen en had dagelijks veel contact met clienten (bijstand).
Wij mochten gewoon birkenstocks aan maar geen slipper zoals teva of die goedkope plastic flipflops. Denk dat op een warme dag 70% van de dames op birkenstocks liep.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik heb ook slippers aan op kantoor.. Als er een afspraak komt dan staan er zwarte ballerina`s onder m`n bureau..
Gast- Gast
Ik draag ook rustig mijn Birkenstocks op kantoor. En inderdaad, als ik weet dat ik een afspraak heb doe ik mijn leren ballerina's aan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons op kantoor is het geen probleem. Wij mogen ook gewoon een spijkerbroek aan. En in de zomer mochten de mannelijk stagaires ook een nette korte broek aan van hun leidinggevende (die hebben geen contact met klanten, maar zitten wel op dezelfde kantoortuin).
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik zou het gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. Nog 1 dag op je ballerina's overleef je vast ook wel
Gast- Gast
Wij mochten het van de vorige filiaalmanager alleen als het warmer dan 30 graden was, in de regels staat eigenlijk dat het helemaal niet mag.
Als je in aanraking komt met klanten, vind ik het ook niet netjes staan, dan zijn er wel sandaaltjes te vinden die ook open zijn en wel netjes. Een paar schoenen voor die gesprekken onder je bureau is natuurlijk ook een oplossing daarvoor.
Als je in aanraking komt met klanten, vind ik het ook niet netjes staan, dan zijn er wel sandaaltjes te vinden die ook open zijn en wel netjes. Een paar schoenen voor die gesprekken onder je bureau is natuurlijk ook een oplossing daarvoor.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het zelf not-done om dat aan te doen naar je werk, hoe duur die slippers er ook uitzien. Bij mijn vorige werkgever mocht het ook echt niet. Kregen we allemaal een mail over van de directeur haha . Maar goed, ik deed het toch al niet.
Gast- Gast
In principe mag je bij ons op kantoor gewoon dragen wat je wilt, behalve wat boven het bureau uit steekt, dat moet er degelijk uit zien zeg maar..
Gast- Gast
Waarom niet? Als je met je pootjes onder het bureau zit ziet dat toch niemand? En wat heeft de rest van je collega's aan?
Kijk als je naar een afspraak moet is het een ander verhaal maar zo kan het toch wel?
Kijk als je naar een afspraak moet is het een ander verhaal maar zo kan het toch wel?
Gast- Gast
Ik heb ze ook aan naar mijn werk. (kantoor)
Bij ons is het geen probleem.
Ik zou inderdaad gewoon vragen wat er wel of niet mag.
Bij ons is het geen probleem.
Ik zou inderdaad gewoon vragen wat er wel of niet mag.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel wat anders dan afgetrapte teenslippertjes van de H&M. Maar het ligt denk ik ook aan je functie. Als je een functie hebt waar je een mantelpakje aanmoet, lijkt het me sterk dat je Birkenstocks mag dragen. Maar goed, gewoon vragen dus!
Gast- Gast
Ik heb ook gewoon bij de gemeente op slippers gelopen. Zodra er klanten in beeld kwamen, had ik daar andere schoenen voor liggen.
Ook op mijn huidige werk dragen we gewoon met z'n allen slippers (klein kantoor met 5 dames), de pumps en nette schoenen liggen klaar voor als we op afspraak moeten.
Ik zou het dus gewoon doen, zeker als je stagebegeleider het ook vind kunnen (voor het geval dat een reserve paar schoentjes meenemen, mocht je toch commentaar krijgen).
Ook op mijn huidige werk dragen we gewoon met z'n allen slippers (klein kantoor met 5 dames), de pumps en nette schoenen liggen klaar voor als we op afspraak moeten.
Ik zou het dus gewoon doen, zeker als je stagebegeleider het ook vind kunnen (voor het geval dat een reserve paar schoentjes meenemen, mocht je toch commentaar krijgen).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bij ons op kantoor lopen de vrouwen als het warm is ook op Birkenstocks.
Ik ook! Het is zo prettig om ze af en toe aan te trekken, omdat je dan geen last hebt van strakke schoenen door opgezwollen voeten.
Ik ook! Het is zo prettig om ze af en toe aan te trekken, omdat je dan geen last hebt van strakke schoenen door opgezwollen voeten.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Slippers (mannen)
» teva slippers
» Wauw, gave slippers.
» Show je slippers/sandalen
» Comfortabele, leuke slippers
» teva slippers