Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

+14
Flippin' Bitch
rapa nui
Inge
Benthe
Minx
Monte
Tania
Lejow
mzcharlotte
Roxi3
girli
Susan
Gigi_
Spring
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Spring do 2 jun 2011 - 7:52

Wat mij hier opvalt en wat mij eerder ook opviel:

Er worden tig verschillende topics geopend met een onderwerp of subonderwerp waar al een topic van is.
Dat maakt het forum zo gigantisch rommelig en vol.

Elke dag wordt er weer een nieuw 'goedemorgen' topic geopend. Geen idee waarom, er kan toch gewoon worden verder gegaan in het bestaande topic?

Dan wordt er een topic geopend over handoeken. Hoe vaak gebruik je een handoek.
Daarna een topic over dezelfde handoek maar dan met de vraag of je hem gelijk in de was gooit...

Elke keer als er iemand is bevallen wordt er een nieuw topic geopend... Waarom niet 1 topic met de titel: ... is bevallen?

Ik snap dit niet. Mijn vriend forumt op insidegamer.nl en dat is een heel gezellig forum. Maar een stuk overzichtelijker. Ik denk dat een beetje meer orde en opgeruimdheid niet zo misstaan op het yesforum.

Of ben ik de enige die dit opvalt?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gigi_ do 2 jun 2011 - 7:53

Wat is precies het probleem?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:55

Sja... Kan er eerlijk over zijn; Het valt mij niet op en ik zit er ook niet mee. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:56

confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Susan do 2 jun 2011 - 7:57

Sowieso vind ik dat als iemand is bevallen, ze gewoon een eigen topic verdient, het is niet alleen een mededeling, maar ook een gelegenheid om iemand te feliciteren. Als er in je eigen omgeving iemand bevalt ga je ook niet een oude felicitatiekaart recyclen omdat het zo'n gedoe is om een nieuwe te kopen.

Verder boeit het me ook eigenlijk niet echt, die oude topics zakken vanzelf weg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:57

Als er iemand is bevallen mag zij toch wel een eigen topic? In een algemeen beval-topic valt dat helemaal weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:57

Ik vind dit juist overzichtelijk. Geheid dat ik anders bevallingsberichtjes ga missen, of niet weet wie wanneer de handdoek in de was gooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  girli do 2 jun 2011 - 7:58

Het goedemorgen-topic is vaak al naar de 2e pagina gezakt en als ik een grote gebeurtenis heb, wil ik graag een eigen topic. Ik kan me voorstellen dat juist moeders dat helemaal willen als hun kindje is geboren.

Ik zie het probleem ook echt niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Roxi3 do 2 jun 2011 - 7:58

Ik vind het juist leuk/fijn dat er steeds nieuwe topics zijn en dat ik weer in een vers topic kan reageren. Ik raak anders alleen maar in de war of ik nou wel of niet al een reactie had geplaatst.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:00

Ik voorzie ook geen probleem. Het valt mij ook niet eens zo op. Dus het is maar waar je je druk om maakt denk ik dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 8:00

Ik zie het probleem niet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 8:00

Ik snap het probleem ook niet zo...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:01

Oow en het forum van je vriend zitten daar merendeel mannen toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Tania do 2 jun 2011 - 8:03

Ik vind het juist leuk zoals het nu is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Monte do 2 jun 2011 - 8:06

Ik vind het juist wel leuk als er nieuwe topics worden gemaakt. Als een iemand over die handdoeken nog iets wilt weten dan lezen velen het volgens mij niet als die vraag in het eerste topic wordt gesteld. Daarbij vind ik dat nieuwe topics er ook voor zorgen dat er weer discussie op gang komt en het forum niet leegbloed(al gaat het nieuwe topic dan over hetzelfde onderwerp, het kan andere reacties teweeg brengen)
Het punt van Susan ben ik het helemaal mee eens. Iemand die net is bevallen wil het op dat moment delen en verdient daar haar eigen topic voor.
En dan mijn laatste punt die anderen ook al hebben genoemd: is het topic niet boeien dan verdwijnt het toch wel ergens onderaan op pagina 2. Wil je die dingen niet zien, dan lees je alleen pagina 1. Dus nee mij stoort het totaal niet, ik vind het alleen maar leuk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Spring do 2 jun 2011 - 8:07

Theedoosje schreef:Oow en het forum van je vriend zitten daar merendeel mannen toevallig?

Haha, ja. Hoezo?
Zodat het voor hun overzichtelijk moet zijn? En wij vrouwen hebben dat niet nodig? haha. Very Happy
Van iemand die is bevallen kan ik me dan nog voorstellen. Maar van een gewoon onderwerp dan?
Bijvoorbeeld over auto's.
- welke auto heb jij? Daarin kun je alles zetten van een auto. Wat ie kost, hoe zuinig ie is, welke kleur. Maar hier worden er dan vaak drie topics geopend.
Dat begrijp ik niet helemaal. Juist doordat er zoveel topics worden geopend is het lastig om een topic weer te vinden.

Het is ook niet zo dat ik me er druk om maak maar ik denk dat het een stuk overzichtelijker kan en dat het daarmee ook prettiger werkt.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 8:09

Ik ben het overzicht niet kwijt en het is voor mij niet per definitie een verbetering of opluchting als dat wel zo zou zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:10

Nou ik denk dat wij vrouwen gewoon meer topics openen met het een of anderen en mannen hebben dat minder denk ik. Wink

Maar ik ben eigenlijk nooit een topic kwijt. Ik hoef niks terug te zoeken. Dus ja nee ik herken het echt niet.
En van iemand de bevallen is vind ik ook dat diegene echt wel een nieuw topic verdient. Zo kan je ook goed in de gaten houden of diegene al bevallen is, want na zoveel pagina's sluit een topic weer dus ja. Dan kan je alles na gaan zoeken of diegene bevallen is. En sowieso verdient een nieuw leven een nieuw topic vind ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:10

Wat een gezeur zeg. Ik vind juist dat er heel vaak een oud topic geupt word met nieuwe info. Dan begin ik te lezen en denk ik hee dit ken ik. Dus overdrijven is ook een vak
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Spring do 2 jun 2011 - 8:15

Fairytale schreef:Wat een gezeur zeg. Ik vind juist dat er heel vaak een oud topic geupt word met nieuwe info. Dan begin ik te lezen en denk ik hee dit ken ik. Dus overdrijven is ook een vak

Zeuren? Overdrijven?

Het valt me gewoon op en daar open ik een topic over.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Benthe do 2 jun 2011 - 8:19

Biancy schreef:
Fairytale schreef:Wat een gezeur zeg. Ik vind juist dat er heel vaak een oud topic geupt word met nieuwe info. Dan begin ik te lezen en denk ik hee dit ken ik. Dus overdrijven is ook een vak

Zeuren? Overdrijven?

Het valt me gewoon op en daar open ik een topic over.

En moet dat dan in een nieuw topic? Kun je dat niet in een algemeen baal of irritatietopic doen? :P

Zonder gekheid, ik stoor me er niet zo aan en ik denk dat ik anders ook heel veel zou missen als alles in hetzelfde topic geplaatst zou worden.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:20

Haha ik weet nog dat ze dat een keer probeerde in te voeren bij de Yes maar zo werkt het gewoon niet op dit forum (en toen het nog Yes was). Ik heb zelf ook het gevoel dat al die losse topics eerder uitnodigen om mee te praten dan een dik topic a 70 pagina´s. Ik vind het dan ook prima zoals het is eigenlijk. Soms als iemand tips wil voor bv een vrijgezellenfeest dan denk ik wel, kijk gewoon even terug maar Goedemorgentopics enzo vind ik wel fijn zo elke dag een nieuwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:22

Ik vind het juist wel fijn zo eigenlijk...
Als je in 1 topic alles gaat bespreken wat met handdoeken te maken heeft lijkt mij dat juist weer overzichtelijker ipv een topic met 40blz
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  rapa nui do 2 jun 2011 - 8:28

Ik vind het juist het leuke en plezierige van het Yes forum dat er zo vaak nieuwe topics bijkomen en dat het daarom zo actief is en lijkt ten opzichte van andere forums.

Ik merk op diverse forums dat als ik een vraag stel in een al wat ouder topic over bv. een bepaald land dat ik er amper antwoord/reacties op krijg omdat het gros van de mensen dit topic niet weer zal openen omdat ze denken dat ze dat topic al zo vaak gelezen hebben.

Ik vind het wel van het soort forum afhangen. Als ik op bv. trosradar gegevens wil hebben over een soort vloer of keuken dan is het wel handig om een langer lopend topic te lezen en te gebruiken dat over 1 merk gaat. Daar zal zo iets misschien wel werken. Maar het yesforum vind ik meer voor de ontspanning en dan vind ik het anders.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Susan do 2 jun 2011 - 8:30

Zusje schreef:Haha ik weet nog dat ze dat een keer probeerde in te voeren bij de Yes maar zo werkt het gewoon niet op dit forum (en toen het nog Yes was). Ik heb zelf ook het gevoel dat al die losse topics eerder uitnodigen om mee te praten dan een dik topic a 70 pagina´s. Ik vind het dan ook prima zoals het is eigenlijk. Soms als iemand tips wil voor bv een vrijgezellenfeest dan denk ik wel, kijk gewoon even terug maar Goedemorgentopics enzo vind ik wel fijn zo elke dag een nieuwe.

Klopt, heel lange topics schrikken een beetje af, ik heb geen zin om 70 pagina's bij te lezen maar ik vind het ook niet leuk om zomaar out of the blue te reageren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum