Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav beschrijf de forummer boven je

+13
Blair
Penny Blossom
Ugly Betty
Caroow
VeryCherry
Serena
Try
Jeanette
loura
Snoes
Lotus
Guus
Minx
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 2:45

Met al die poppen als avatar is het niet meer zo heeel moeilijk, ik zit al de hele tijd te wachten tot ik iemand kan beschrijven waar ik echt geen idee van heb hoe ze er uit ziet..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:46

@ Toetje: Mijn avatar komt niet echt overeen Wink

Uhm denk dat jij blond bent, half lang haar, grijs/blauwe ogen hebt..
Ik ken eigenlijk niemand hier maar is een pure gok steeds..


Laatst aangepast door plumke op ma 29 nov 2010 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:47

toetje_ schreef:Met al die poppen als avatar is het niet meer zo heeel moeilijk, ik zit al de hele tijd te wachten tot ik iemand kan beschrijven waar ik echt geen idee van heb hoe ze er uit ziet..

en van mijn avater kun je ook niet afleiden hoe ik eruit zie;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 2:55

Dromertje schreef:
toetje_ schreef:Met al die poppen als avatar is het niet meer zo heeel moeilijk, ik zit al de hele tijd te wachten tot ik iemand kan beschrijven waar ik echt geen idee van heb hoe ze er uit ziet..

en van mijn avater kun je ook niet afleiden hoe ik eruit zie;)

Dat klopt, maar net was je nog niet de 'forummer boven mij'.
Nou ik denk dat dromertje.. donkerblond haar heeft, halflang met een lichte slag er in. Blauw/grijze ogen. Ze heeft een normaal postuur en is niet zo heel lang, ongeveer 1.70m.

Haha dit is natuurlijk gewoon een pure gok.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 2:57

plumke schreef:@ Toetje: Mijn avatar komt niet echt overeen Wink

Uhm denk dat jij blond bent, half lang haar, grijs/blauwe ogen hebt..
Ik ken eigenlijk niemand hier maar is een pure gok steeds..

Die poppen zullen idd ook niet op iedereen sprekend lijken. Ze zijn sowieso vrij slank en dat zal vast niet iedereen hier zijn. Maar als ik dat plaatje zie bij jou, ga ik automatisch zeggen lang bruin haar, donkere ogen etc.

Verder komt jou beschrijving van mij aardig in de buurt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:01

Plumke ziet er dus anders uit dan haar avatar. Hmm... even denken: je hebt rode krullen, groen/bruine ogen en een Nicole Kidmanhuid Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 3:03

Gloria heeft denk ik bruin haar, tot op haar schouders en iets krullend. Grote donkderbruine ogen en een licht getinte huid.. Slank en niet zo lang 1.65/1.70m
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:05

Helft goed, helft niet goed. Las trouwens net dat jij er heel anders uitziet dan ik net omschreef; 'k had niet zo goed gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:08

Gloria schreef:Plumke ziet er dus anders uit dan haar avatar. Hmm... even denken: je hebt rode krullen, groen/bruine ogen en een Nicole Kidmanhuid Very Happy.

Mijn avatar komt niet echt overeen, maar een aantal dingen wel :P
Maar over mijn ogen heb je wel iets gelijk, ze zijn erg donker bruin, maar er zit wel iets van groen doorheen..

Gloria..
Ik ken iemand die zo heet haha.
Ik denk dat je lange bruine haren hebt, bruine ogen.
Je bent slank en ik gok 175 lang

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Oasis ma 29 nov 2010 - 4:16

Heb de andere reacties niet gelezen, maar ik denk dat Plumke bruin lang haar heeft, donkere ogen, ongeveer 1m70, en normaal postuur.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Lady4 ma 29 nov 2010 - 4:55

Irma LaPoes is volgens mij een beetje alternatie qua kledingstijl en misschien wel dreads of een hele donkere haarkleur. Een vriendelijk persoon, die wel haar mening durft te geven. Voor de rest (als ik dit al goed heb) weet ik niet zo heel veel van je. Ja, volgens mij ben je 27+.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:01

Lady werkt in het ziekenhuis en dat bevalt haar geloof ik erg goed. Very Happy Ze woont in het noorden van het land en heeft een hele mooie zonnebril! :P Verder is ze geloof ik single maar heeft ze genoeg vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Lady4 ma 29 nov 2010 - 5:04

Purple schreef:Lady werkt in het ziekenhuis en dat bevalt haar geloof ik erg goed. Very Happy Ze woont in het noorden van het land en heeft een hele mooie zonnebril! :P Verder is ze geloof ik single maar heeft ze genoeg vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Klopt allemaal. Had jij ook niet die mooie Ralph zonnebril? Cool
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 5:06

dames misschien moeten jullie even de beginpost lezen Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Oasis ma 29 nov 2010 - 5:07

Lady4 schreef:Irma LaPoes is volgens mij een beetje alternatie qua kledingstijl en misschien wel dreads of een hele donkere haarkleur. Een vriendelijk persoon, die wel haar mening durft te geven. Voor de rest (als ik dit al goed heb) weet ik niet zo heel veel van je. Ja, volgens mij ben je 27+.

De kledingstijl klopt (al doe ik het nu niet meer zo vaak als vroeger) en de donkere haarkleur ook. Maar ik ben niet ouder dan 27 jaar. Sterker nog, ben een week geleden 24 geworden Wink. Maar je zat erg goed in de buurt zeg!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:09

Purple schreef:Lady werkt in het ziekenhuis en dat bevalt haar geloof ik erg goed. Very Happy Ze woont in het noorden van het land en heeft een hele mooie zonnebril! :P Verder is ze geloof ik single maar heeft ze genoeg vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Ik heb echt werkelijk geen idee wie jij bent, dus ik kan er niks over vertellen smile

Bij Lady weet ik nog dat ze op huizenjacht was, maar of dat op het moment stil staat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Lady4 ma 29 nov 2010 - 5:12

Doedell schreef:
Purple schreef:Lady werkt in het ziekenhuis en dat bevalt haar geloof ik erg goed. Very Happy Ze woont in het noorden van het land en heeft een hele mooie zonnebril! :P Verder is ze geloof ik single maar heeft ze genoeg vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Ik heb echt werkelijk geen idee wie jij bent, dus ik kan er niks over vertellen smile

Bij Lady weet ik nog dat ze op huizenjacht was, maar of dat op het moment stil staat?
Nee, staat niet helemaal stil hoor. Heeft het wel een tijdje gedaan, maar op dit moment wel weer bezig met bezichtigingen. Valt helaas elke keer weer tegen, dus mijn droomhuis nog niet gevonden..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:13

Lady4 schreef:

Klopt allemaal. Had jij ook niet die mooie Ralph zonnebril? Cool
cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 10:05

Twellie schreef:Ik weet niet of het Babydoll zelf is op de avatar, maar dit is ook ongeveer hoe ik me Babydoll voorstel. Donker haar en een wat donkerdere huidskleur, jong gezicht smile.

Haha ja dat ben ik, op mijn avatar. smile
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum