Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav beschrijf de forummer boven je

+13
Blair
Penny Blossom
Ugly Betty
Caroow
VeryCherry
Serena
Try
Jeanette
loura
Snoes
Lotus
Guus
Minx
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:16

loura schreef:Sanne89

Roze bril, blond haar in knotten?? Wink

NIet te lang normaal postuur beetje meisje meisje denk ik

Bijna.. ben niet zo heel lang (1,65) wel blond haar momenteel, maar gewoon kort. postuur wat aan de stevige kant. meisje meisje wel een beetje smile

Goed gedaan:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:53

Toch handig, die poppen.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Snoes do 25 nov 2010 - 8:25

Rood haar, lengte 1m70 ofzo? Normaal postuur

Pure gok hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Serena do 25 nov 2010 - 9:10

Je staat al eerder beschreven, maar ik denk blond halflang haar. Verder als ik zelf denk: normale lengte (165-170) maar ik had al gelezen dat dat 164 is :P en groene ogen
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 9:30

Snoes schreef:Rood haar, lengte 1m70 ofzo? Normaal postuur

Pure gok hoor!
Niet echt Very Happy En ik zag net een foto van je dus gokken heeft voor mij geen zin meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 20:47

Goochempie schreef:
Storm schreef:
Goochempie schreef:Storm is volgens mij niet zo lang, wel een slanke dame. Ze heeft donker haar en prachtige opvallende ogen en volle lippen! en ze houd van vrouwelijke kleding!
Haha dat is een mooie omschrijving van mij. Helaas, ik ben niet zo slank :P de rest klopt wel aardig, maar ik zou mezelf niet 'prachtig' noemen.

haha daarom doe ik het Very Happy vind ik namelijk!

en ik vind je ook slank op de foto's dus ik denk dat ik win Wink
Dat is het mooie van internet, ik zet alleen de foto's erop waarop ik slank lijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 20:50

Storm heeft een normaal postuur, bruin lang haar met een pony en ze heeft bruine ogen, tenminste volgens mij wel...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 20:57

CL heeft het haar zwart geverfd, van haar eigen is ze iets lichter? heeft blauwe grote ogen, lang en dun (normaal postuur)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:11

plumke schreef:CL heeft het haar zwart geverfd, van haar eigen is ze iets lichter? heeft blauwe grote ogen, lang en dun (normaal postuur)

Klopt, mijn eigen haarkleur weet ik niet eens, want ik verf het zo vaak dat er niet eens een millimeter uitgroei te zien is Wink En ik ben inderdaad lang *1.80* en ik heb blauwe ogen. Je bent alleen de piercings e.d vergeten Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Caroow do 25 nov 2010 - 21:16

CherrieLola ziet er heel uniek (leuk!) uit en heeft een hoop piercings Wink
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:49

Caroow schreef:CherrieLola ziet er heel uniek (leuk!) uit en heeft een hoop piercings Wink
En ze luistert naar hele enge muziek :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  VeryCherry vr 26 nov 2010 - 1:54

Storm schreef:
Caroow schreef:CherrieLola ziet er heel uniek (leuk!) uit en heeft een hoop piercings Wink
En ze luistert naar hele enge muziek :P

Whahaha wat vind jij eng wat ik luister dan? Wink Zeker Suicide Commando Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Ugly Betty vr 26 nov 2010 - 3:17

Caroow, euhh?? Volgens mij heb ik een keer een foto van je gezien... Maar hoe je eruit ziet, geen idee. Ik weet alleen nog dat je een lieve uitstraling had. Ik denk blond haar en blauwe ogen?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Penny Blossom vr 26 nov 2010 - 3:34

Ugly Betty: Uhm, ik krijg nu de neiging om Ugly Betty te beschrijven, haha. Ik denk dat je niet zo heel lang bent. 1.65 of iets. Donker haar, bruine ogen, bril. Maar eerlijk gezegd, ik heb geen idee!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 0:39

Ik weet alleen dat ze net als ik een krullebol is.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 0:57

Ik weet niet of het Babydoll zelf is op de avatar, maar dit is ook ongeveer hoe ik me Babydoll voorstel. Donker haar en een wat donkerdere huidskleur, jong gezicht smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Zininzon ma 29 nov 2010 - 1:15

Ik denk dat Twellie donkerblond haar heeft met wat slag er in.
Ze is niet zo heel lang en heeft een normaal postuur. Ogen denk ik een beetje blauw/grijs.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Serena ma 29 nov 2010 - 1:32

Ik denk dat zininzon blond halflang of lang haar heeft. ik denk dat ze lang is (170-180). hmm kleur ogen weet ik nooit... Embarassed
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:12

Zininzon schreef:Ik denk dat Twellie donkerblond haar heeft met wat slag er in.
Ze is niet zo heel lang en heeft een normaal postuur. Ogen denk ik een beetje blauw/grijs.

Nou, dat klopt heel aardig zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:23

Dan doe ik wel van Serena.

Ik denk dat Serena Donkerblond is en blauwe ogen heeft. Ze is niet heel erg lang, en heeft een normaal postuur..
Niet eens naar haar avatar gekeken, want denk dat daar niet heel veel overeenkomsten mee zijn..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Penny Blossom ma 29 nov 2010 - 2:27

Ik denk dat Plumke:

Bruine haren heeft, halflang met een pony. Een modieuse kledingstijl heeft. Bruine ogen. een slank postuur en 1.75m lang.

*gokje..*
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Ugly Betty ma 29 nov 2010 - 2:33

BlackRabbit schreef:Ugly Betty: Uhm, ik krijg nu de neiging om Ugly Betty te beschrijven, haha. Ik denk dat je niet zo heel lang bent. 1.65 of iets. Donker haar, bruine ogen, bril. Maar eerlijk gezegd, ik heb geen idee!

Haha jouw beschrijving klinkt inderdaad als Ugly Betty Wink Maar niet zoals ik eruit zie. Ik ben 1.75 m, heb bruin haar en blauw/groene ogen en geen bril.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:37

ik weet volgens mij alleen dat ugly betty al behoorlijk lang met haar vriend is, 7 jaar als ik het goed heb?

ooh grapje, het gaat hier om uiterlijk...


Laatst aangepast door Dromertje op ma 29 nov 2010 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Serena ma 29 nov 2010 - 2:39

plumke schreef:Dan doe ik wel van Serena.

Ik denk dat Serena Donkerblond is en blauwe ogen heeft. Ze is niet heel erg lang, en heeft een normaal postuur..
Niet eens naar haar avatar gekeken, want denk dat daar niet heel veel overeenkomsten mee zijn..


dat klopt bijna helemaal! ik ben alleen gemiddeld qua lengte (net wel of geen 170)
owja en ik het een bril.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:42

BlackRabbit schreef:Ik denk dat Plumke:

Bruine haren heeft, halflang met een pony. Een modieuse kledingstijl heeft. Bruine ogen. een slank postuur en 1.75m lang.

*gokje..*

Er kloppen toch wel aardig wat overeenkomsten, bruine haren en zeer donker bruine ogen, maar zo lang ben ik niet, maar je zit wel in de buurt..


Laatst aangepast door plumke op ma 29 nov 2010 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav beschrijf de forummer boven je - Pagina 2 Empty Re: nav beschrijf de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum