Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij je GSM altijd bij je?

+36
rapa nui
Sorella
Blond
CarpeDiem
_Cyn_
Ibbeltje
Bazinga
Silver
Angela_1986
Winegum
patjuhhh
Zonnetje
Sushi
Monte
luisa
Arwyn
juffie001
Toet
Eris
Caramba
Caroow
Paper Crown
Sugarfall
ellibre
Ella
Marin
Zwerver
TukTuk
Benthe
Sarah1985
Rovine
Rose
Susan
VeryCherry
sanskie
Rush
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Susan do 5 apr 2012 - 6:12

Ik sjouw dan de hele tijd een handdoek, een flesje water en mijn mobiele telefoon mee en dat leg ik overal neer. Op de crosstrainer zet ik mijn mobiele telefoon rechtop op zo'n randje. Soms probeer ik tijdens het crosstrainen te internetten omdat ik het zo saai vind, maar dat lukt nooit goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Sorella do 5 apr 2012 - 6:45

Ik hem hem altijd bij mij. Voorheen vooral om bereikbaar te zijn i.v.m. m'n paard, nu is het gewoon gewenning.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  rapa nui do 5 apr 2012 - 6:50

Nee, ik ben super ouderwets. Ik vind het helemaal niet nodig om altijd bereikbaar te zijn. En natuurlijk kun je in een noodsituatie maar dat gebeurd niet al te vaak en dan is er ook wel een oplossing te vinden. Ik neem hem meestal alleen mee als ik met de trein ga en iemand moet me ophalen, dan moet ik wel kunnen bellen wanneer ik er ben en er zijn vrijwel geen openbare telefoons meer. En als ik bv naar de vakantiebeurs ga en met iemand ben die je kwijt kunt raken. En op vakantie.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Blond do 5 apr 2012 - 7:08

Susan schreef:Ik sjouw dan de hele tijd een handdoek, een flesje water en mijn mobiele telefoon mee en dat leg ik overal neer. Op de crosstrainer zet ik mijn mobiele telefoon rechtop op zo'n randje. Soms probeer ik tijdens het crosstrainen te internetten omdat ik het zo saai vind, maar dat lukt nooit goed.

Ik probeer altijd een tijdschrift te lezen, maar dat lukt ook nooit. Ik vind de crosstrainer ook mega saai.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:34

Ja, ik heb hem altijd bij me. Sowieso ben ik op het werk verplicht om mijn telefoon bij me te dragen, omdat ik de godganse dag gebeld word over alles over het hotel, en geziene er 16 afdelingen zijn, heeft het geen zin om me te gaan zoeken en in noodsituaties moet ik gelijk kunnen handelen.

Ook met boodschappen etc. heb ik hem bij me, ik vind het prettig om bereikbaar te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Macelka do 5 apr 2012 - 7:55

Suuske schreef:Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd bij me. Behalve als ik ga hardlopen.

Ik wil bereikbaar zijn en wil zelf ook gewoon te allen tijde kunnen bellen als dat nodig is. Zoals al eerder gezegd: het staat gewoon in mijn lijstje van dingen die ik altijd meeneem (sleutels, portemonnee, telefoon).

+ 1
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  SleepingBeauty do 5 apr 2012 - 8:07

Ik neem hem meestal ook wel mee. Soms als ik evne weg ben of ik ben met m'n man weg dan laat ik hem wel eens thuis. Mensen die me nodig zouden kunnne hebben kunnen ons dan in ieder geval bereiken.
Maar ik werk voor uitzendbureau's enz. Dus ik wordt soms echt plat gebeld. Dus af en toe een dagje niet vind ik wel heerlijk!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Caroow do 5 apr 2012 - 8:09

Rush schreef:
Caroow schreef:Mijn batterij is vaak leeg, ik vergeet mijn telefoon of ik heb geen tas/zakken. Meestal neem ik hem wel mee, maar ik kan prima zonder. Als er echt wat is bellen ze mijn vriend wel..
En als er iets met je vriend is?

Als ik mijn telefoon niet mee heb is mijn vriend meestal wel mee, en anders weet hij waar ik ben. Het zou verstandiger zijn om hem mee te nemen hoor, dat ben ik met je eens.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Roza do 5 apr 2012 - 8:10

Ik heb hem altijd bij mij, maar eigenlijk altijd op stil. Dus alsnog onbereikbaar angel

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Pompoen do 5 apr 2012 - 8:24

Ik vergeet mijn telefoon regelmatig, dan slingert ie boven rond terwijl ik beneden ben of andersom of ik ga naar de supermarkt aan de overkant. Over het algemeen neem ik 'm wel mee als ik langer weg ga of met de auto weg ga, maar ook dan vergeet ik 'm wel eens. Naar fysiotherapie neem ik 'm niet altijd mee, vind dat niet zo handig omdat ik in de zaal ga trainen dan.

Ik ben op zich wel aan mijn telefoon verknocht, maar ook weer niet zo erg en ik vind het ook nooit zo'n ramp als ik 'm vergeten ben.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je GSM altijd bij je? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij je GSM altijd bij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum